Gå til innhold

Dere menn i 30-40-årene

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere tenke dere å ha et seksuelt forhold med en 18-19-åring? Jeg er snart 19 år og jeg tenner som oftest på litt eldre menn. Jeg er ikke ute etter noe fast forhold enda, så det er kun for sexens skyld... Jeg føler at det er veldig mange i 30-årene som ikke våger å involvere seg med en så ung jente. Eller er det bare at de kanskje ikke tenner på så unge jenter?

Jeg traff en mann her om dagen som var i begynnelsen av 40-årene... 40 og oppover er LITT i det drøyeste laget for meg, men han her var veldig kjekk og så ut som han var i midten av tredveårene.. Så jeg får se hvordan dette utspiller seg... Jeg er litt redd for at han synes jeg er umoden..

Hva tenker dere?

Anonymous poster hash: ec2c8...8ca
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kan ikke snakke for andre, men er selv 26. Jeg synes ofte de mest attraktive jentene er de som er fra 18-21, utseendemessig. Når det er sagt er jeg heller ikke imot ONS/FB med MILFs fra 35-40 ish.

Når du skriver seksuelt regner jeg det som at du kun mener sex og ikke som partnere, am I right?

Jeg vill tippe at jeg kunne tenkt meg å ha et seksuelt forhold til en som er 18-21 når jeg er mellom 35-40 for sure, om jeg ikke er lykkelig gift vel og merke.

AnonymBruker
Skrevet

Denne tråden er postet før, helt nøyaktig lik.

Fikk du ikke svar på det du lurte på da, TS ;)

Eventuelt kan du lete opp tråden din igjen og lese svarene du fikk da.

Anonymous poster hash: 1f7e9...d93
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan ikke snakke for andre, men er selv 26. Jeg synes ofte de mest attraktive jentene er de som er fra 18-21, utseendemessig. Når det er sagt er jeg heller ikke imot ONS/FB med MILFs fra 35-40 ish.

Når du skriver seksuelt regner jeg det som at du kun mener sex og ikke som partnere, am I right?

Jeg vill tippe at jeg kunne tenkt meg å ha et seksuelt forhold til en som er 18-21 når jeg er mellom 35-40 for sure, om jeg ikke er lykkelig gift vel og merke.

Ja, kun seksuelt jeg tenker på. Hvordan kan man finne slike menn? Annet enn på datingsider.. Jeg tror jeg vil vente litt før jeg prøver akkurat dét.

Hva mener du med at den er helt nøyaktig lik? Det er hvertfall ikke jeg som har skrevet den andre tråden da jeg er ny på forumet.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Prøv en datenettside. Der er det sikkert noen. Vet ikke hva ellers du kan gjøre, er jo ikke sånn at man kan vite hvilken mann på gata som vil ha sex med en 18-åring.

Anonymous poster hash: 27178...6f5
AnonymBruker
Skrevet

Er 36, og ser ikke for meg å ha sex med noen som er veldig mye yngre enn 25.

Anonymous poster hash: 08f1c...efc
  • Liker 3
Skrevet

Jeg tenker at han mest sannsynlig tenker at du er umoden! Gjør det egentlig noe? :vetikke:

AnonymBruker
Skrevet

Prøv en datenettside. Der er det sikkert noen. Vet ikke hva ellers du kan gjøre, er jo ikke sånn at man kan vite hvilken mann på gata som vil ha sex med en 18-åring.

Ja, kan kanskje prøve det, ja. Det siste skjønner jeg ikke helt. Sånn er det jo uansett. En som er på utkikk etter kjærestemateriale kan jo umulig vite på forhånd hvem som har interesse av et forhold eller hvem som kun er ute etter sex... Jeg regner vel med at dersom jeg møter noen ute er det jeg som må ta det første steget. Det er vel ikke så vanlig at eldre menn prøver seg på 19-årige jenter?

Er 36, og ser ikke for meg å ha sex med noen som er veldig mye yngre enn 25.

Anonymous poster hash: 08f1c...efc

Hvorfor ikke? Hvorfor er en jente under 25 for ungt for deg?

Jeg tenker at han mest sannsynlig tenker at du er umoden! Gjør det egentlig noe? :vetikke:

Hm.. Hvem vil ha sex med noen de synes er umoden? Er ikke det litt uattraktivt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kunne dere tenke dere å ha et seksuelt forhold med en 18-19-åring? Jeg er snart 19 år og jeg tenner som oftest på litt eldre menn. Jeg er ikke ute etter noe fast forhold enda, så det er kun for sexens skyld... Jeg føler at det er veldig mange i 30-årene som ikke våger å involvere seg med en så ung jente. Eller er det bare at de kanskje ikke tenner på så unge jenter?

Jeg traff en mann her om dagen som var i begynnelsen av 40-årene... 40 og oppover er LITT i det drøyeste laget for meg, men han her var veldig kjekk og så ut som han var i midten av tredveårene.. Så jeg får se hvordan dette utspiller seg... Jeg er litt redd for at han synes jeg er umoden..

Hva tenker dere?

Det samme er det med gutter, ikke alle men en del liker jo Milf, men VELDIG få unger gutter som får seg en milf, siden de en familie....

Anonymous poster hash: 5c080...d2b

AnonymBruker
Skrevet

Ja, kan kanskje prøve det, ja. Det siste skjønner jeg ikke helt. Sånn er det jo uansett. En som er på utkikk etter kjærestemateriale kan jo umulig vite på forhånd hvem som har interesse av et forhold eller hvem som kun er ute etter sex... Jeg regner vel med at dersom jeg møter noen ute er det jeg som må ta det første steget. Det er vel ikke så vanlig at eldre menn prøver seg på 19-årige jenter?

Nei tror ikke det er så vanlig, for ofte er sånne menn allerede i et seriøst forhold, eller har stiftet en familie. Du kan jo prøve deg i vei, men er ikke sikkert konene deres blir så fornøyd med deg.. :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det samme er det med gutter, ikke alle men en del liker jo Milf, men VELDIG få unger gutter som får seg en milf, siden de en familie....

Anonymous poster hash: 5c080...d2b

Ja, det er sant, men er det ikke flere eldre menn som ikke har stiftet familie enn det er av eldre kvinner som ikke har gjort det? Eller er det bare noe jeg har oppfattet feil?

Nei tror ikke det er så vanlig, for ofte er sånne menn allerede i et seriøst forhold, eller har stiftet en familie. Du kan jo prøve deg i vei, men er ikke sikkert konene deres blir så fornøyd med deg.. :fnise:

Nja.. Var ikke helt det jeg mente da. Det er mange i 30-årene som ikke er i seriøse forhold, men det er vel en del av de som ikke ønsker noe seksuelt med en så ung jente eller at de er litt usikre på om det er greit å prøve seg. Jeg tror vel ikke noen har lyst til å bli oppfattet som en gammel, ekkel gris...

AnonymBruker
Skrevet

Har noen av dere opplevd å bli sjekket opp av en 18-19-åring? Hvordan gikk det?

Skrevet

Kan vell bare snakke for meg selv, men 30-40 åringene har aldri virket brydd pga min unge alder når jeg begynner å tafse. Skal sies at det er snakk om ganske attraktive menn, så er vell ikke uvanlig at de får oppmerksomhet fra kvinner i alle aldre.

Så jeg har iallefall intrykk av at de er svært åpne for å ha sex med jenter i 18-19-20 års alderen. De sier det ikke kanskje ikke høyt, men når sjansen byr seg, er de ikke vanskelig å be..

Min erfaring iallefall

Gjest Corto Maltese
Skrevet

Kunne dere tenke dere å ha et seksuelt forhold med en 18-19-åring?

Er 30 og svaret på ditt spørsmål er nei det kunne jeg ikke.

Jeg foretrekker kvinner rundt min egen alder. Og ikke tennåringer

• Liker 1
Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Eller få nye svar fra andre her som akkurat har funnet tråden... :)

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Hva har du tenkt å bidra med i denne relasjonen da? Min erfaring er at voksne, attraktive menn stiller høye krav til at partner skal ha noe å bidra med både seksuelt og intellektuelt, selv om det er sex som formålet med relasjonen.

Anonymous poster hash: 97278...fc9
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min ville i alle fall pult en hvilken som helst nittenåring, og han er straks 40.

Anonymous poster hash: 6b1fb...b83
  • Liker 4
Gjest Coolaid
Skrevet

Hva tenker dere?

Et veldig vanskelig spørsmål som kun svares ut i fra forutsetningen av at jeg er singel.

Kunne jeg vært i et seksuelt forhold til en på 19? Da ville det vært mange "dersom" som måtte oppfylles.... som om at vi begge var singel, vi hadde bra kjemi, at du var moden nok for det, ikke hadde følelsesmessig bagasje osv osv...... Vet ikke hvor realistisk dette hadde vært? Selv merker jeg at jeg vanligvis tenner på kvinner på min egen alder eller eldre. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke kunne tenne på deg om ting stemte mellom oss.

Vanligvis så råder jeg unge mennesker til å holde seg til partnere på omtrent samme alder. Av den grunn at maktfordelingen er veldig skjev og man bør oppleve seksualitet sammen med noen som man er glad. Det er veldig lett å bli utnyttet når man er 19 av menn som er betraktelig mye eldre.

Noen ting fungere best dersom det forblir en fantasi. I virkeligheten kan det fort bli på en helt annen måte enn man hadde tenkt seg.

Hvorfor tiltrekkes du av eldre menn? Har du hatt kjæreste eller seksuelle erfaringer med gutter på din egen alder?

AnonymBruker
Skrevet

Er du attraktiv? Hvis ja, no problem.

Nettdating gjør det lettere.

Anonymous poster hash: 62edb...5bc
Gjest Coolaid
Skrevet

Hva har du tenkt å bidra med i denne relasjonen da? Min erfaring er at voksne, attraktive menn stiller høye krav til at partner skal ha noe å bidra med både seksuelt og intellektuelt, selv om det er sex som formålet med relasjonen.

Anonymous poster hash: 97278...fc9

Tror rett og slett at supermange menn ville gjort mye for å pule en 19 åring. Regner med at det ville være en god andel "griser" og hensynsløse menn blant disse. Ts ønsker seg et seksuelt forhold til en eldre mann som hun selv får mye positivt ut av - det kan være vanskelig dersom hun ikke treffer riktig mann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...