AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #21 Skrevet 5. januar 2014 Et veldig vanskelig spørsmål som kun svares ut i fra forutsetningen av at jeg er singel. Kunne jeg vært i et seksuelt forhold til en på 19? Da ville det vært mange "dersom" som måtte oppfylles.... som om at vi begge var singel, vi hadde bra kjemi, at du var moden nok for det, ikke hadde følelsesmessig bagasje osv osv...... Vet ikke hvor realistisk dette hadde vært? Selv merker jeg at jeg vanligvis tenner på kvinner på min egen alder eller eldre. Det betyr selvfølgelig ikke at jeg ikke kunne tenne på deg om ting stemte mellom oss. Vanligvis så råder jeg unge mennesker til å holde seg til partnere på omtrent samme alder. Av den grunn at maktfordelingen er veldig skjev og man bør oppleve seksualitet sammen med noen som man er glad. Det er veldig lett å bli utnyttet når man er 19 av menn som er betraktelig mye eldre. Noen ting fungere best dersom det forblir en fantasi. I virkeligheten kan det fort bli på en helt annen måte enn man hadde tenkt seg. Hvorfor tiltrekkes du av eldre menn? Har du hatt kjæreste eller seksuelle erfaringer med gutter på din egen alder? Takk for så godt svar. Jeg har hatt erfaringer med gutter på min egen alder, men føler ikke at det gir meg noe spesielt. Jeg tenner som oftest ikke på gutter på denne alderen og så er de fleste så umodne. Eldre menn virker mer erfarne og kunnskapsrike, noe som er det jeg tenner mest på. Litt eldre menn har også litt grovere trekk i ansiktet som jeg også synes er veldig attraktivt. Anonymous poster hash: ec2c8...8ca
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #22 Skrevet 5. januar 2014 Hva har du tenkt å bidra med i denne relasjonen da? Min erfaring er at voksne, attraktive menn stiller høye krav til at partner skal ha noe å bidra med både seksuelt og intellektuelt, selv om det er sex som formålet med relasjonen. Anonymous poster hash: 97278...fc9 Pssht. TS vil bare ha seksuell erfaring, ikke et forhold. Dersom hun er heit, ville de fleste menn rundt 40 kappet av seg høyrearmen for å knulle henne. Hun trenger bare en arena for å møte dem. De fleste attraktve er gift. Anonymous poster hash: 62edb...5bc
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #23 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Hadde jeg vært 30 hadde jeg nok betalt for å pule deg TS. Endret 5. januar 2014 av Summers 1
Gjest Coolaid Skrevet 5. januar 2014 #24 Skrevet 5. januar 2014 Hadde jeg vært 30 hadde jeg nok betalt for å pule deg TS. Hun er ikke prostituert. Derfor ville hun nok ikke vært interessert i en horebukk. Hun har lyst å utforske lysten sin på voksne menn i et erotisk forhold. Det er langt unna prostitusjon. Men det vet du egentlig.
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #25 Skrevet 5. januar 2014 Hun er ikke prostituert. Det vet vel strengt tatt ikke du noe om. Uansett jeg har ikke sagt hun er prostituert, bare at jeg hadde vært villig til å betale om jeg var 30.
Gjest Coolaid Skrevet 5. januar 2014 #26 Skrevet 5. januar 2014 Det vet vel strengt tatt ikke du noe om. Uansett jeg har ikke sagt hun er prostituert, bare at jeg hadde vært villig til å betale om jeg var 30. Fin holdning å anta at jenter er prostituerte. Utfra innlegget hennes beskriver hun en seksuell problemstilling. Hun skriver ikke noe som tilsier at hun vil selge sex for penger. Du skrev at du var villig til å betale for sex både om du var 30 og nå...... Du redigerte innlegget ditt også
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #27 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Fin holdning å anta at jenter er prostituerte. Utfra innlegget hennes beskriver hun en seksuell problemstilling. Hun skriver ikke noe som tilsier at hun vil selge sex for penger. Du skrev at du var villig til å betale for sex både om du var 30 og nå...... Du redigerte innlegget ditt også Nei, jeg har ikke antatt at TS er prostituert, TS spør selvsagt ikke om vi vil ligge med akkurat henne(det vet vi jo ikke for hun har ikke bilde), bare om vi ville ligget med en på hennes alder. Og jeg svarte at jeg ville betalt for sex med en på hennes alder. Både om jeg var 30 og i dag. Endret 5. januar 2014 av Summers
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #28 Skrevet 5. januar 2014 Er sikkert mange menn som er interessert i 19-åringer, akkurat som at det er veldig mange damer som er interessert i 19 år gamle gutter. Anonymous poster hash: 27178...6f5
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #29 Skrevet 5. januar 2014 Hun er ikke prostituert. Derfor ville hun nok ikke vært interessert i en horebukk. Hun har lyst å utforske lysten sin på voksne menn i et erotisk forhold. Det er langt unna prostitusjon. Men det vet du egentlig. Det er bare et uttrykk for at han hadde vært svært keen...har ingenting med hva hun er villig til å gjøre. Geez. Anonymous poster hash: 62edb...5bc 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #30 Skrevet 5. januar 2014 Tror rett og slett at supermange menn ville gjort mye for å pule en 19 åring. Regner med at det ville være en god andel "griser" og hensynsløse menn blant disse. Ts ønsker seg et seksuelt forhold til en eldre mann som hun selv får mye positivt ut av - det kan være vanskelig dersom hun ikke treffer riktig mann. Nettopp. Skal du ha et positivt seksuelt forhold til en som er såpass mye eldre må man gå for kvalitet, og da holder det ikke å være ung, man må ha noe mer å legge på bordet. Anonymous poster hash: 97278...fc9 2
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #31 Skrevet 5. januar 2014 Nettopp. Skal du ha et positivt seksuelt forhold til en som er såpass mye eldre må man gå for kvalitet, og da holder det ikke å være ung, man må ha noe mer å legge på bordet. Anonymous poster hash: 97278...fc9 Ja hun må være fysisk attraktiv.
Gjest Lille-pus Skrevet 5. januar 2014 #32 Skrevet 5. januar 2014 TS; Her bør du lytte godt til det Coolaid sier... og ikke nødvendigvis like mye til alle andre...
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #33 Skrevet 5. januar 2014 Nei, jeg har ikke antatt at TS er prostituert, TS spør selvsagt ikke om vi vil ligge med akkurat henne(det vet vi jo ikke for hun har ikke bilde), bare om vi ville ligget med en på hennes alder. Og jeg svarte at jeg ville betalt for sex med en på hennes alder. Både om jeg var 30 og i dag. Anonymous poster hash: 5d563...d98
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #34 Skrevet 5. januar 2014 Ja hun må være fysisk attraktiv. Jeg vil si at jeg ser helt OK ut. Har mange trekk som er svært feminine og attraktive, men så har jeg også dessverre et par trekk som er litt grovere og mindre feminine. Jeg vet at mange gutter er enig i de trekkene som jeg ikke liker ved meg selv og derfor ikke synes jeg er spesielt attraktiv. Jeg håper at utseendet mitt er godt nok for evt. sexpartnere. Det er dette som har satt en sperre for meg tidligere og også det som gjør meg skeptisk til evt. nettdating... Ofte synes ikke disse dårlige trekkene på bilder... Men jeg får vel bare tenke at det ikke er verdens undergang om jeg blir avvist, eller hva? Anonymous poster hash: ec2c8...8ca
Gjest Summers Skrevet 5. januar 2014 #35 Skrevet 5. januar 2014 (endret) Jeg vil si at jeg ser helt OK ut. Har mange trekk som er svært feminine og attraktive, men så har jeg også dessverre et par trekk som er litt grovere og mindre feminine. Jeg vet at mange gutter er enig i de trekkene som jeg ikke liker ved meg selv og derfor ikke synes jeg er spesielt attraktiv. Jeg håper at utseendet mitt er godt nok for evt. sexpartnere. Det er dette som har satt en sperre for meg tidligere og også det som gjør meg skeptisk til evt. nettdating... Ofte synes ikke disse dårlige trekkene på bilder... Men jeg får vel bare tenke at det ikke er verdens undergang om jeg blir avvist, eller hva? Anonymous poster hash: ec2c8...8ca Dette blir litt kleint, men får angst når du skriver negative ting om ditt eget utseende, at du ikke føler deg spesielt attraktiv og at du håper du er god nok. Selvsagt er du god nok. Å få sexpartner som jente er lett og du ser helt OK ut. Ja, det er ikke verdens undergang om du blir avvist på nettdating. Du kommer sikkert til å avvise mange selv også, sånn må det jo være, alle ønsker ikke bli kjæreste med alle. Er ikke sånn at du ikke er pen nok for å få kjæreste. Endret 6. januar 2014 av Summers
Mike Waters Skrevet 6. januar 2014 #36 Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hm.. Hvem vil ha sex med noen de synes er umoden? Er ikke det litt uattraktivt? Anonymous poster hash: ec2c8...8ca Det er ikke sikkert det betyr så mye for "ham" om sex er eneste målet med relasjonen, og det kan jo hende du har andre attraktive kvaliteter å by på utover livserfaring og modenhet. Til informasjon så finnes det relativt mange 30-40 åringer som er ganske så umodne de også så..................kansje dere kan møtes på midten? Endret 6. januar 2014 av Mike Waters
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #37 Skrevet 6. januar 2014 Kunne dere tenke dere å ha et seksuelt forhold med en 18-19-åring?Anonymous poster hash: ec2c8...8ca Ja. Men ikke FORDI alderen var sånn eller slik. Snarere fordi jeg fant kvinnen, ikke alderen, attraktiv. Alderen hadde ikke vært utslagsgivende hverken for eller mot. Mann, 32Anonymous poster hash: 9cb69...54e
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #38 Skrevet 6. januar 2014 Ja hun må være fysisk attraktiv. Men nå viste jo du at du ikke har peiling i den "eldre menn" tråden din, så hvorfor skulle du ha noen troverdighet her? Anonymous poster hash: 97278...fc9
Odelsguten Skrevet 6. januar 2014 #39 Skrevet 6. januar 2014 Kunne dere tenke dere å ha et seksuelt forhold med en 18-19-åring? Jeg er snart 19 år og jeg tenner som oftest på litt eldre menn. Jeg er ikke ute etter noe fast forhold enda, så det er kun for sexens skyld... Jeg føler at det er veldig mange i 30-årene som ikke våger å involvere seg med en så ung jente. Eller er det bare at de kanskje ikke tenner på så unge jenter? Jeg traff en mann her om dagen som var i begynnelsen av 40-årene... 40 og oppover er LITT i det drøyeste laget for meg, men han her var veldig kjekk og så ut som han var i midten av tredveårene.. Så jeg får se hvordan dette utspiller seg... Jeg er litt redd for at han synes jeg er umoden.. Hva tenker dere? Anonymous poster hash: ec2c8...8ca Seksuelt forhold, ja, men ville ikke vært interessert i en kjæreste på 19.
Strider Skrevet 7. januar 2014 #40 Skrevet 7. januar 2014 Både ja og nei. Jeg er lykkelig gift, så på det grunnlaget vil jeg si bestemt nei. Men på generellt grunnlag kommer jo litt an på tid, sted og setting. Og på hvor moden jenta eventuellt er. Jeg tenner ikke på unge jenter generellt, og føler jeg har lite eller ingenting til felles med dem (er 38). Men jeg ville nok blitt både smigret og fått litt skitne tanker om ei jente på 18-19 vitste meg en type oppmerksomhet som sa at hun ville ha sex med meg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå