Gå til innhold

Balenciaga som stellebag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva slags veske man bruker som stelleveske, så lenge man er fornøyd med den selv. Men hva sier mannen om å gå rundt med en fancy designerveske? Eller har han sin egen da? :klo:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnneShirley

Jeg kunne ikke brydd meg mindre om hva slags veske man bruker som stelleveske, så lenge man er fornøyd med den selv. Men hva sier mannen om å gå rundt med en fancy designerveske? Eller har han sin egen da? :klo:

Jeg brukte, som nevnt over, min egen veske med mappe til bleier/våtservietter og plastbokser til mat osv. Når pappaen skulle ha med seg barn pakket han slike ting i en sekk han valgte å bruke.

Vi hadde ikke en egen "stellebag". Syntes ikke det ble naturlig. Særlig ikke da vi etter hvert hadde to bleiebarn, og det varierte om vi hadde med oss hvert vårt barn, var alle fire sammen, eller en hadde begge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg forstår at du vil ha en fin stelleveske, men det er småteit å være så opphengt i ett merke hvis du faktisk ikke har sett en passende selv. Da viser du jo at det bare er merket du vil ha. Du har jo ikke snakket om noen konkrete Balenciagaer her i tråden. Jeg kommer til å ha en designerveske selv, men da går jeg jo og ser gjennom flere merker. Balenciaga er ikke førstevalget mitt for stelleveske, på samme måte som jeg liker Wang best for større vesker og Givenchy for mindre.



Anonymous poster hash: a47d3...9f5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Ja, stellevesker er stygge! Men å benytte designvesker til å henge på vogna synes jeg blir pretensiøst og på grensa til harry. Min stelleveske ble faktisk noen ganger brukt til å frakte bæsjebleier til jeg fant en plass å kaste de. Kluter med både gulp og morsmelk på. Ikke f om jeg stappa disse nedi en av veskene jeg faktisk er glad i og liker å bruke til daglig.

Synes dette er en trend for de mødrene som på død og liv må vise at de har god råd. Og som oftest ikke har det. Kjøp deg heller en stor ordentlig skinnveske som egner seg til slik bruk i et år istede for å eventuelt ødelegge en dyr designveske.

Anonymous poster hash: fb953...5df

Det finnes stelleveskeinnlegg på ebay til 50 kroner med forskjellige rom, som man putter oppi vesken. På Kiwi selger de avfallsposer til bleier for 15 kr. Jeg har en dyr stelleveske, men den har ikke blitt møkkete. Handler om å ha rett innhold i den, dessuten uhygienisk å ha kluter og sånt bare slengende i en veske.

Anonymous poster hash: 1652b...83e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange av de store veskemerkene har egne stellevesker i sitt sortiment, blant annet Gucci, Prada og Armani. Vet ikke om Balenciaga har ført noe lignende, men er jo ingenting i veien for å bruke en vanlig veske som stelleveske! Da har man jo også mer glede av den i ettertid, om den overlever småbarnsfasen vel og merke ;)

Personlig hadde jeg nok blitt litt stresset av å ha en veldig dyr stelleveske for jeg er så klønete og distré at jeg sikkert ville sølt på den eller mistet den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...