Gå til innhold

Balenciaga som stellebag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er ute etter en Balenciaga med lang stropp som er stor nok til å kunne brukes som stellebag. Det vil si at det må være plass til noen bleier, to bodyer og andre småting. Trenger ikke å være mange ulike rom. Jeg har sett veldig få Balenciaga-vesker i virkeligheten så vet ikke hvilke modeller som kan være aktuelle, vet du?

Takk for hjelp!



Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er greia med at folk har begynt å bruke designervesker til 10-20 000 som stellevesker?

Jeg har både barn og dyre vesker, men aldri i verden om jeg hadde brukt verkene jeg har spinket og spart til for bleier og kluter... Merkelig trend!

Anonymous poster hash: b7a9f...4c4

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at folk har begynt å bruke designervesker til 10-20 000 som stellevesker?

Jeg har både barn og dyre vesker, men aldri i verden om jeg hadde brukt verkene jeg har spinket og spart til for bleier og kluter... Merkelig trend!

Anonymous poster hash: b7a9f...4c4

Signerer! Er vel hakket før noen vil ha en Birkin som matcher emmaljungaen..

Anonymous poster hash: 321fa...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: jeg har IKKE Emmaljungavogn! En som ønsker seg Balenciaga fyker ikke rundt med Norges harryvogn nr.1!

For det andre: jeg syntes stellevesker er stygge og hvis jeg må bruke samme veske hver dag i flere år fremover syntes jeg det er viktig at den er fin.

Takk for hjelpen da! Not.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dette en tulletråd?



Anonymous poster hash: 027c8...3fa
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg brukte Mulberry Alexa Oversized som stelleveske. Ikke den dyreste veska, men jeg synes vanlige stellevesker er urtstygge. Dessuten bruker jeg den fortsatt som vanlig veske, noe jeg aldri ville ha gjort med ei stelleveske.

Den lange reima passet fint på silvercrossvogna vår.



Anonymous poster hash: f5a7e...f2c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: jeg har IKKE Emmaljungavogn! En som ønsker seg Balenciaga fyker ikke rundt med Norges harryvogn nr.1!

For det andre: jeg syntes stellevesker er stygge og hvis jeg må bruke samme veske hver dag i flere år fremover syntes jeg det er viktig at den er fin.

Takk for hjelpen da! Not.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Er emmaljunga harry? Fordi? Man bruker ikke stelleveske i mange år....

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte Mulberry Alexa Oversized som stelleveske. Ikke den dyreste veska, men jeg synes vanlige stellevesker er urtstygge. Dessuten bruker jeg den fortsatt som vanlig veske, noe jeg aldri ville ha gjort med ei stelleveske.

Den lange reima passet fint på silvercrossvogna vår.

Anonymous poster hash: f5a7e...f2c

Jeg har allerede en Alexa som jeg kan bruke. Passer godt til vogna:) Tror bare at den blir litt liten de gangene man har med mye ting.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er emmaljunga harry? Fordi? Man bruker ikke stelleveske i mange år....

Hvit skinnvogn? Er ikke det harry så vet ikke jeg... Bruker man ikke stelleveske så lenge barnet går med bleie? Mine nivøer går fortsatt med bleie i en alder av 2 1/2

År.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit skinnvogn? Er ikke det harry så vet ikke jeg... Bruker man ikke stelleveske så lenge barnet går med bleie? Mine nivøer går fortsatt med bleie i en alder av 2 1/2

År.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Oi så mange år! Etterkvart begynner jo kidsa i bhg og og da er det jo sekk Om gjelder.

Anonymous poster hash: 291c2...59e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi så mange år! Etterkvart begynner jo kidsa i bhg og og da er det jo sekk Om gjelder.

Anonymous poster hash: 291c2...59e

Jeg har gått med dyre designvesker siden jeg var 17 år så skjønner ikke hvorfor jeg nå skal gå med en stygg stellebag bare fordi veska skal inneholde bleier og kluter.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med at folk har begynt å bruke designervesker til 10-20 000 som stellevesker?

Jeg har både barn og dyre vesker, men aldri i verden om jeg hadde brukt verkene jeg har spinket og spart til for bleier og kluter... Merkelig trend!

Anonymous poster hash: b7a9f...4c4

Så enig! Ja, stellevesker er stygge! Men å benytte designvesker til å henge på vogna synes jeg blir pretensiøst og på grensa til harry. Min stelleveske ble faktisk noen ganger brukt til å frakte bæsjebleier til jeg fant en plass å kaste de. Kluter med både gulp og morsmelk på. Ikke f om jeg stappa disse nedi en av veskene jeg faktisk er glad i og liker å bruke til daglig.

Synes dette er en trend for de mødrene som på død og liv må vise at de har god råd. Og som oftest ikke har det. Kjøp deg heller en stor ordentlig skinnveske som egner seg til slik bruk i et år istede for å eventuelt ødelegge en dyr designveske.

Anonymous poster hash: fb953...5df

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har gått med dyre designvesker siden jeg var 17 år så skjønner ikke hvorfor jeg nå skal gå med en stygg stellebag bare fordi veska skal inneholde bleier og kluter.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Hvordan hadde du råd til vesker til mange tusen kr da du var fjortis?

Anonymous poster hash: 1ede3...828

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så enig! Ja, stellevesker er stygge! Men å benytte designvesker til å henge på vogna synes jeg blir pretensiøst og på grensa til harry. Min stelleveske ble faktisk noen ganger brukt til å frakte bæsjebleier til jeg fant en plass å kaste de. Kluter med både gulp og morsmelk på. Ikke f om jeg stappa disse nedi en av veskene jeg faktisk er glad i og liker å bruke til daglig.

Synes dette er en trend for de mødrene som på død og liv må vise at de har god råd. Og som oftest ikke har det. Kjøp deg heller en stor ordentlig skinnveske som egner seg til slik bruk i et år istede for å eventuelt ødelegge en dyr designveske.

Anonymous poster hash: fb953...5df

Det ikke bare grenser til "harry". Det er "harry".

Anonymous poster hash: ef902...4f3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde du råd til vesker til mange tusen kr da du var fjortis?

Anonymous poster hash: 1ede3...828

17 år er ikke "fjortiss" og jeg sparte opp penger ved å sitte barnevakt og fikk av foreldrene mine.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det ikke bare grenser til "harry". Det er "harry".

Anonymous poster hash: ef902...4f3

Så i dine øyne må man ha en billig stellebag for å ikke være harry?

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, la nå folk få bruke det de vil ? Har man lyst på en fin veske som også kan brukes etter småbarnsperioden så why not ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest navnelapp

Eg har fleire fine vesker, men å bruke ei av dei som stelleveske? Heilt uaktuelt. Det finst masse å velge mellom som ikkje er så dyrt, som tåler ein støyt og som er funksjonelt og praktisk utan å sjå ut som ein vognpose.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvit skinnvogn? Er ikke det harry så vet ikke jeg... Bruker man ikke stelleveske så lenge barnet går med bleie? Mine nivøer går fortsatt med bleie i en alder av 2 1/2

År.

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

*Nevøer

Anonymous poster hash: 6bd46...8a9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...