Gå til innhold

Balenciaga som stellebag


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så i dine øyne må man ha en billig stellebag for å ikke være harry?

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Nå er det ikke jeg som skrev akkurat det du siterer her, men synes det er harry å bruke designvesker son stelleveske. Kan ikke se noen annen grunn til å gjøre det enn å vise fram sin velstand. Å det er harry i mine øyne.

Kjøp deg en balenciaga om det er det du vil, men jeg hadde heller satset på en storksak elizabeth om det er den looken du er ute etter.

Anonymous poster hash: fb953...5df

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så i dine øyne må man ha en billig stellebag for å ikke være harry?

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Nå er det ikke jeg som skrev akkurat det du siterer her, men synes det er harry å bruke designvesker son stelleveske. Kan ikke se noen annen grunn til å gjøre det enn å vise fram sin velstand. Å det er harry i mine øyne.

Kjøp deg en balenciaga om det er det du vil, men jeg hadde heller satset på en storksak elizabeth om det er den looken du er ute etter.

Anonymous poster hash: fb953...5df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har fleire fine vesker, men å bruke ei av dei som stelleveske? Heilt uaktuelt. Det finst masse å velge mellom som ikkje er så dyrt, som tåler ein støyt og som er funksjonelt og praktisk utan å sjå ut som ein vognpose.

Ja vel, gi meg link da?

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har elizabeth og caroline og begge er kjempefine. Har også en balenciaga giant 12 og ville aldri brukt den som stellebag.

http://www.storksak.com/shop.php?shopcatid=1

Ååh Caroline var nydelig!! Nesten så jeg bestiller den nå selv om jeg ikke skal ha barn før om et par år;)

Anonymous poster hash: fb953...5df

Anonymous poster hash: 321fa...dae

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har elizabeth og caroline og begge er kjempefine. Har også en balenciaga giant 12 og ville aldri brukt den som stellebag.

http://www.storksak.com/shop.php?shopcatid=1

Anonymous poster hash: fb953...5df

Men for meg blir det feil å bruke 200 pund + frakt og moms på en veske jeg syntes er stygg og som jeg aldri kommer til å bruke igjen. Skjønner ikke hvorfor dere har så mye i mot at jeg vil ha bleier og kluter i en Balenciaga...

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel per nå kun en modell som har lang stropp fra Balenciaga - den heter Velo. Den er ikke fryktelig stor, men jeg er ikke riktig person til å vurdere om den er stor nok som en stelleveske eller ei. ;)

Skjønner godt at du synes mange av de klassiske stelleveskene er kjipe. Har et par Balenciaga selv, det jeg kan tenke meg vil kunne bli et problem er selve skinnet vesken lages av. Det er veeeeldig tynt og kan ha en tendens til å bli litt tørt etter hard/langvarig bruk, jeg synes Balenciagaen min kanskje er den designervesken som viser slitasje best.

I tillegg er de relativt tunge, noen som kanskje er dumt hvis man skal bære med seg mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel per nå kun en modell som har lang stropp fra Balenciaga - den heter Velo. Den er ikke fryktelig stor, men jeg er ikke riktig person til å vurdere om den er stor nok som en stelleveske eller ei. ;)

Skjønner godt at du synes mange av de klassiske stelleveskene er kjipe. Har et par Balenciaga selv, det jeg kan tenke meg vil kunne bli et problem er selve skinnet vesken lages av. Det er veeeeldig tynt og kan ha en tendens til å bli litt tørt etter hard/langvarig bruk, jeg synes Balenciagaen min kanskje er den designervesken som viser slitasje best.

I tillegg er de relativt tunge, noen som kanskje er dumt hvis man skal bære med seg mye?

Town og Velo har stropp som fungerer cross body, men Town blir muligens for liten.

City har skulderstropp. Tror størrelsen på City er fin som stelleveske hvis stroppen er lang nok.

Anonymous poster hash: cb23f...cd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnneShirley

Jeg kjøpte en veldig fin (og ganske dyr :( ) stelleveske, men endte opp med å bruke en stor vanlig skinnveske etter hvert (ikke dyr merkevare). Bleier og våtservietter hadde jeg i en egen mappe, det samme med mat etter hvert som de trengte det. Jeg brukte denne vesken daglig inntil den minste var ferdy med bleier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en veldig fin (og ganske dyr :( ) stelleveske, men endte opp med å bruke en stor vanlig skinnveske etter hvert (ikke dyr merkevare). Bleier og våtservietter hadde jeg i en egen mappe, det samme med mat etter hvert som de trengte det. Jeg brukte denne vesken daglig inntil den minste var ferdy med bleier.

Omentrent det samme her, stelleveska ble gitt bort og byttet ut med en samsonite weekendbag som han permanent på vogna. I tillegg brukte jeg en stor (og fin forøvrig) skinnveske med plass til en toalettmappe med stellesaker som jeg tok med når vogna sto igjen. Bæsjebleier og skittentøy ble uansett pakket i små plastposer, så ikke noe problem med det heller.

Jeg ville heller glatt investert penger i en stor og god skinnveske enn stelleveske igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville heller glatt investert penger i en stor og god skinnveske enn stelleveske igjen.

Jeg også, i ettertid. Og jeg har ikke en gang vært opptatt av fine vesker før. Ble våre mer naturlig å ha en veske som var min, og i tillegg innholdt ting til barnet/barna. Den korte perioden jeg brukte stelleveske, ble mine ting (lommenok, nøkkler, mobil osv) stuet i en liten lomme og det ble liksom ikke "plass til meg".

Anonymous poster hash: 06a5a...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en svindyr stelleveske. Ser ikke hvorfor man ikke heller bare kan ha en svindyr veske om man heller vil det. Om man har bæsj i stelleveske eller vanlig veske bryr neppe bæsjen seg om.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om man har bæsj i stelleveske eller vanlig veske bryr neppe bæsjen seg om.

Bæsj i veska? Om man er et sted man får skiftet, pleier det å finnes søppelkasser også.

Anonymous poster hash: 06a5a...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsj i veska? Om man er et sted man får skiftet, pleier det å finnes søppelkasser også.

Anonymous poster hash: 06a5a...6d5

Joda, men det ble brukt som eksempel lengre opp i tråden om hvorfor man ikke kunne/burde ha dyr veske som stelleveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, i ettertid. Og jeg har ikke en gang vært opptatt av fine vesker før. Ble våre mer naturlig å ha en veske som var min, og i tillegg innholdt ting til barnet/barna. Den korte perioden jeg brukte stelleveske, ble mine ting (lommenok, nøkkler, mobil osv) stuet i en liten lomme og det ble liksom ikke "plass til meg".

Anonymous poster hash: 06a5a...6d5

For ikke å glemme at selv om stelleveskebehovet forsvinner, så øker behovet for en stor veske når man er underveis med småbarn! Drikkeflaske, nødkjeks, våtservietter, papirlommetørklær, ekstra genser, votter, luer, you name it! Behovene man har med baby er gjerne annerledes enn med større barn og da er en stor veske mer fleksibel og langvarig enn en stelleveske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men for meg blir det feil å bruke 200 pund + frakt og moms på en veske jeg syntes er stygg og som jeg aldri kommer til å bruke igjen. Skjønner ikke hvorfor dere har så mye i mot at jeg vil ha bleier og kluter i en Balenciaga...

Anonymous poster hash: 9f7fa...e5b

Jeg skjønner det heller ikke. Merkelig at folk skal henge seg opp i alt mulig. Vil du bruker en Balenciaga, så bruker du en Balenciaga, uansett hva andre måtte mene.

Anonymous poster hash: d470e...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, men det ble brukt som eksempel lengre opp i tråden om hvorfor man ikke kunne/burde ha dyr veske som stelleveske.

Man pakker da bleiene inn i en tett plastpose. Det gjorde vi og jeg har min LV intakt enda.

Anonymous poster hash: d470e...592

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes og stellevesker er urstygt, og kjøpte en vanlig en.

MEN - jeg kjøpte en egen nettopp fprdi jeg tenker det blir endel bakterier etterhvert nedi der siden den jo skal brukes til stelling av baby og man i krisetilfeller blir nødt til å legge litt av hvert nedi veska - ikke sjans for at jeg hadde kjøpt ei designerveske da, med mindre jeg var milliardær.



Anonymous poster hash: 62ef5...ac3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man pakker da bleiene inn i en tett plastpose. Det gjorde vi og jeg har min LV intakt enda.

Anonymous poster hash: d470e...592

Legger du ikke bæsjen løst i veska? Det trodde jeg alle gjorde.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...