Jolene Skrevet 5. januar 2014 #41 Skrevet 5. januar 2014 Vel, selv er jeg 161, strrl 34/36 og bruker rundt 65F/G. Hvorfor skulle jeg IKKE være fornøyd? Hvordan andre menn måtte tenke om MINE pupper bryr meg i grunn midt bak. Vi har alle våre preferanser, men hadde da ikke latt meg bli dratt ned på grunn av en mann mente de var for store eller små. Det burde ikke du gjøre heller TS. Hvordan kvinners bryster ser ut avhenger av genene til personen, intet annet. Derfor bør man være fornøyd med de puppene man har, uansett hva andre, media eller samfunn mener er de "perfekte bryster".
Gjest Vevila Skrevet 5. januar 2014 #42 Skrevet 5. januar 2014 helt OT, men hvor kjøper dere Bher? Dere som er under 70 rundt og over E/F cup?
LiilS Skrevet 5. januar 2014 #43 Skrevet 5. januar 2014 helt OT, men hvor kjøper dere Bher? Dere som er under 70 rundt og over E/F cup? Jeg har 60F og kjøper mine på Change ettersom den butikken er på kjøpesenteret nær der jeg bor, men tror nok du kan kjøpe på Triumph også.
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #44 Skrevet 5. januar 2014 Jeg har 60F og kjøper mine på Change ettersom den butikken er på kjøpesenteret nær der jeg bor, men tror nok du kan kjøpe på Triumph også. Trumph har ikke under 70.Anonymous poster hash: 44936...800
LiilS Skrevet 5. januar 2014 #45 Skrevet 5. januar 2014 Trumph har ikke under 70.Anonymous poster hash: 44936...800 Hm.. Vel, Change har i hvert fall
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2014 #46 Skrevet 5. januar 2014 Nei, jeg forstår henne, det er alltid så mye fokus på hvor fint det er å ha små pupper, og at det egentlig ikke er noe vits i det hele tatt å ha store.. Anonymous poster hash: 51ca2...e5a Å ha store pupper er bare pluss, tite fuck er digg da hehe Anonymous poster hash: be1b8...a05
Bollocks Skrevet 5. januar 2014 #47 Skrevet 5. januar 2014 Hvorfor skulle du ikke være fornøyd? Jeg har små bryster, men er fornøyd med mine, og du burde være fornøyd med dine, selv om de er store. Folk har forskjellige preferanser, og det finnes ingen fasit. Du er kvinne, du har pupper, pupper er digg, pupper er et privilegium! Ikke få dårlig selvtillit basert på hva du leser i tråder. For eksempel skriver en jente i en tråd at hun har små bryster og skjemmes over det: svarene er nesten utelukkende positive til små bryster. Det samme gjelder motsatt, når en storbystet kvinne skriver om sine. Og seksualitetsforumet gir et inntrykk om at alle har prøvd alt, men i grunn tiltrekkes erfarne folk seksualitetsforumet, og det samme gjelder de andre sjangrene. Folk oppsøker tråder se selv kjenner seg igjen i. Så om du opplever at tråder som omhandler små bryster får en overveldende positiv respons, har det egentlig ikke noe å si for de generelle preferansene. Jeg vedder på at puppene dine er temmelig digge. 1
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #48 Skrevet 6. januar 2014 Kjære TS Noen gutter har stor pikk, noen har liten pikk, noen i mellom. Hva tenker dere jenter om det? Stort sett ingen ting. Noen av dere har selvsagt preferanser, det har vi og. Noen. Jeg skal være ærlig å si at jeg har en preferanse for store pupper, men jeg har aldri blitt skuffet over et par små pupper av den grunn. Til dere med store pupper: så lenge de ikke planger dere (tenker på helse, feks ryggplager), vis de stolt fram. Om de plager deg og skader helsen din bør disse reduseres og så vises stolt fram. Men KUN av helsemessige årsaker. Til dere med mellomstore pupper: vis de stolt fram TIl dere med små pupper: vis de stolt fram Så lenge dere viser kroppene deres fram med selvtilitt er dere uimotstålige. Selvtilitten er mer tiltrekkende enn puppestørrelsen. Rett dere opp og smil, for dere er flotte Anonymous poster hash: f2d15...de9 3
MarianneE Skrevet 6. januar 2014 #49 Skrevet 6. januar 2014 Det handler igrunnen om å gi blanke i hva "alle andre" mener om deg, og heller finne selvtillit i den du er. Det handler null og niks om puppestørrelse, men om det og godta seg selv slik man er. Min kropp er laaangt fra perfekt og jeg har lest mer enn en stygg ting her inne om min størrelse, men jeg er mer enn bra nok som jeg uansett. Det er en tanke du burde ta til deg TS; Du er bra nok som du er uansett størrelse, form og fasong.
Jolene Skrevet 6. januar 2014 #50 Skrevet 6. januar 2014 helt OT, men hvor kjøper dere Bher? Dere som er under 70 rundt og over E/F cup? Kjøper på Change, men har sett at Lindex også har begynt å få inn bher som er små rundt men store i cupen. Eneste minuset er at de er skikkelig kjedelig og kjerring.
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #51 Skrevet 6. januar 2014 Selvfølgelig følger høyere fettprosent når du har store pupper, fordi pupper er fett. Det finnes mange damer med store pupper som ikke har mye fett rundt forbi, men det er vel unntakene. Anonymous poster hash: 11caf...880
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #52 Skrevet 6. januar 2014 Alle disse puppe-størrelse-trådene. Må de være "små" eller "store"? Hva med helt normale pupper av medium størrelse? Jeg skulle likt å se en tråd om det.Anonymous poster hash: 3b1e6...27b
AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #53 Skrevet 6. januar 2014 Oj, her var jeg litt kjapp på tastene ser jeg! Noen tråder med bilde av typen "er jeg fin nok" o.l. når det er ganske tydelig at trådens eier er meeer enn bra nok, får meg til å tenke at det er en som bare fisker etter komplimenter. Etter å lest mer nøye gjennom (noe jeg burde gjort i utgangspunktet) ser jeg at dette ikke er en slik tråd, og at min kommentar var totalt malplassert. Jeg beklager at jeg tråkket på tær. Eller bare glemte du å merke av på "Post as anonymous"? Anonymous poster hash: 8de19...b34
MarianneE Skrevet 6. januar 2014 #54 Skrevet 6. januar 2014 Absolutt ikke. Har aldri postet som anonym og kommer aldri til å gjøre det. Kan jeg ikke stå for det jeg sier lar jeg heller være å skrive noe.
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #55 Skrevet 7. januar 2014 Absolutt ikke. Har aldri postet som anonym og kommer aldri til å gjøre det. Kan jeg ikke stå for det jeg sier lar jeg heller være å skrive noe. Så bra! Skulle ønske alle her inne tenkte som deg.. Anonymous poster hash: 8de19...b34
Kåre Kålrabi Skrevet 7. januar 2014 #56 Skrevet 7. januar 2014 Pupper er bra. Store som små. Pupper. Pupp. Mmm. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #57 Skrevet 7. januar 2014 Absolutt ikke. Har aldri postet som anonym og kommer aldri til å gjøre det. Kan jeg ikke stå for det jeg sier lar jeg heller være å skrive noe. Haha, særlig Anonymous poster hash: f80f0...8dd
MarianneE Skrevet 7. januar 2014 #58 Skrevet 7. januar 2014 Tro hva du vil, men det er du og ikke jeg som gjemmer deg bak anonym.
Peter007 Skrevet 7. januar 2014 #59 Skrevet 7. januar 2014 (endret) Pupper er alltid noe en ser etter hos jenter. Det viktigste for meg er at de passer til kroppen og type jente. Det er flott med store bryster når de passer til jenta. Ekstra store bryster er veldig flott når det er kler jenta Fettprosenten er nok ikke noe en ser på hos ei jenta med veldreide rompe og flotte bryster. Små bryster er kjempelekkert når det passer på jenta. Ei smal tynn jente med små bryster er like så sexy som ei med store når du framhever hennes personlighet. Koser en med bryster til ei jente som har små bryster og får henne til å synes du liker de så godt. Du bygger du noe stort hos henne. Du har en venne for livet. Husk det menn Endret 7. januar 2014 av Peter007
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå