Gå til innhold

Liten, men "store" pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Store bryster er genetisk og har lite med fettprosent å gjøre, selv om de naturligvis blir større med mer fett på kroppen også.

Er selv 1.57 høy, litt lubben og har naturlig veldig store bryster. De var store da jeg var undervektig også, men de ble mest litt smalere og så litt "lengre" ut.

Anonymous poster hash: f80f0...8dd
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Store bryster er genetisk og har lite med fettprosent å gjøre, selv om de naturligvis blir større med mer fett på kroppen også.

Er selv 1.57 høy, litt lubben og har naturlig veldig store bryster. De var store da jeg var undervektig også, men de ble mest litt smalere og så litt "lengre" ut.

Fler av dere plz.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Fler av dere plz.

Hehe, hele den kvinnelige delen av familien min på den ene siden er slik ;). Lave og brystfagre.

AnonymBruker
Skrevet

De puppeneer for store etter min smak. Liker også best utrigningen til mindre pupper.

MEN, jeg skjønte faktisk ikke helt konklusjonen din. Vær fornøyd med den du er. Mange menn liker store pupper, og du appelelrer til dem som liker det. Hurray.

Anonymous poster hash: 5f917...89d
AnonymBruker
Skrevet

De puppeneer for store etter min smak. Liker også best utrigningen til mindre pupper.

MEN, jeg skjønte faktisk ikke helt konklusjonen din. Vær fornøyd med den du er. Mange menn liker store pupper, og du appelelrer til dem som liker det. Hurray.

Du tuller... Var de alt for store?!

Skrevet

Dette må jo være en solid "fiske-etter-komplimenter" tråd....

• Liker 2
Skrevet

Ja da gir vi dem det i kveld. :-)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjære deg, hvor får du det fra? Du vet jo ikke om jeg faktisk ser ut slik som jeg beskriver. Tenk om det bare er en ønsketenkning?

Når det er sagt, så har det vært en rekke tråder der jenter med små pupper har "fisket etter komplimenter", så hvorfor kan ikke jeg slå et slag for oss med litt størrelse på frontpartiet?

(Og bare for å styrke denne "fiske-etter-komplimenter"-tråden, så er målene jeg oppga mine egne. Og jada, da blomstrer selvfølgelig selvtilliten. Jeg opprettet bare tråden for å vedlikeholde denne selvtilliten. (Merk ironien)).

Anonymous poster hash: 9e407...d89

• Liker 2
Skrevet

Oj, her var jeg litt kjapp på tastene ser jeg!

Noen tråder med bilde av typen "er jeg fin nok" o.l. når det er ganske tydelig at trådens eier er meeer enn bra nok, får meg til å tenke at det er en som bare fisker etter komplimenter.

Etter å lest mer nøye gjennom (noe jeg burde gjort i utgangspunktet) ser jeg at dette ikke er en slik tråd, og at min kommentar var totalt malplassert.

Jeg beklager at jeg tråkket på tær.

:flau:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller... Var de alt for store?!

Er ikke tull når jeg sier det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke glad i store pupper, men heller ikke helt flate heller. En håndfull, og jeg er i himmelen.

Men det som er saken, er jo at du ikke skal bry deg om det? Du skal ikke bygge selvtilliten din på mennesker som har andre preferanser? Om du har blå øyne, og noen liker grønne øyne, blir du da ødelagt?

Mange liker store pupper, og da er du jo fullstendig innafor deres preferanse med tanke på at du har digre pupper? Er ikke de mennene som allerede liker det, god nok?

Anonymous poster hash: fe6e7...1cc
AnonymBruker
Skrevet

Oj, her var jeg litt kjapp på tastene ser jeg!

Noen tråder med bilde av typen "er jeg fin nok" o.l. når det er ganske tydelig at trådens eier er meeer enn bra nok, får meg til å tenke at det er en som bare fisker etter komplimenter.

Etter å lest mer nøye gjennom (noe jeg burde gjort i utgangspunktet) ser jeg at dette ikke er en slik tråd, og at min kommentar var totalt malplassert.

Jeg beklager at jeg tråkket på tær.

:flau:

Du er absolutt tilgitt! Jeg ville bare få frem at selv om andre kanskje mener man er heldig, betyr ikke det nødvendigvis at man er fornøyd selv og har selvtilliten på topp. :)

Anonymous poster hash: 9e407...d89

Skrevet

Ut ifra beskrivelsen er nok sannsynligheten for at jeg hadde snudd meg etter deg på gaten relativt stor (og jeg vil tro jeg ikke er den eneste? ;) ), av den enkle grunn at det høres ut som du har en digg kropp. Vær fornøyd, du. Vi menn er tidvis enkle skapninger.

AnonymBruker
Skrevet

Det kommer helt an på, vanligvis er store pupper relatert til overvekt. da teller det ikke. store pupper på tynn kropp er mere uvanlig. store pupper på tynn er deilig.

Anonymous poster hash: 82f06...f7a
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg sliter litt med det samme! Sorry om jeg kupper tråden litt, men orker ikke lage en ny med nesten samme tema:

Jeg er ganske lav og forholdsvis slank, men jeg sliter veldig med å kle meg på overkroppen pga STORE pupper. Føler at jeg enten

a) kan kle meg i topper/gensre som ellers er i min størrelse (xs/s) men da blir det seende SPRENGT ut ved brystpartiet. Særlig cardigans er en umulighet da det blir store gap mellom knappene osv.

b) kan kle meg i størrelse medium. Puppene/rundt brystet passer da fint, men ellers blir det helt feil, er som sagt lav og har korte armer, så alle plagg i medium henger og slenger veldig på meg (ser ut som om jeg har lånt klær av andre) eller så blir de så posete at jeg rett og slett ser mye rundere ut enn det jeg er (føler at puppene også er med på å gi inntrykk av at magen også er stor hvis jeg unngår stramme klær).

Noen i samme situasjon som har klestips :( Dette er ikke et innlegg skrevet for å fiske komplimenter ellernoe. Flere av venninnene mine er enige i at jeg faller mellom alle stoler i klesstørrelse. Prøver å få de til å hjelpe meg hvis vi skal ut på noe spesielt, men de har ingen ideer de heller.

Anonymous poster hash: 6ed70...368
AnonymBruker
Skrevet

Hei, jeg sliter litt med det samme! Sorry om jeg kupper tråden litt, men orker ikke lage en ny med nesten samme tema:

Jeg er ganske lav og forholdsvis slank, men jeg sliter veldig med å kle meg på overkroppen pga STORE pupper. Føler at jeg enten

a) kan kle meg i topper/gensre som ellers er i min størrelse (xs/s) men da blir det seende SPRENGT ut ved brystpartiet. Særlig cardigans er en umulighet da det blir store gap mellom knappene osv.

b) kan kle meg i størrelse medium. Puppene/rundt brystet passer da fint, men ellers blir det helt feil, er som sagt lav og har korte armer, så alle plagg i medium henger og slenger veldig på meg (ser ut som om jeg har lånt klær av andre) eller så blir de så posete at jeg rett og slett ser mye rundere ut enn det jeg er (føler at puppene også er med på å gi inntrykk av at magen også er stor hvis jeg unngår stramme klær).

Noen i samme situasjon som har klestips :( Dette er ikke et innlegg skrevet for å fiske komplimenter ellernoe. Flere av venninnene mine er enige i at jeg faller mellom alle stoler i klesstørrelse. Prøver å få de til å hjelpe meg hvis vi skal ut på noe spesielt, men de har ingen ideer de heller.

Anonymous poster hash: 6ed70...368

Trinny & Susannah (what not to wear) har nok en del tips i en rekke programmer. De er jo puppegale selv omtrent :) Man kan kle seg så man gjemmer puppene litt, samtidig som man ikke blir seende formløs ut.

http://www.youtube.com/watch?v=SlSS49A_8Xc

Anonymous poster hash: fc760...d84

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke glad i store pupper, men heller ikke helt flate heller. En håndfull, og jeg er i himmelen.

Men det som er saken, er jo at du ikke skal bry deg om det? Du skal ikke bygge selvtilliten din på mennesker som har andre preferanser? Om du har blå øyne, og noen liker grønne øyne, blir du da ødelagt?

Mange liker store pupper, og da er du jo fullstendig innafor deres preferanse med tanke på at du har digre pupper? Er ikke de mennene som allerede liker det, god nok?

Anonymous poster hash: fe6e7...1cc

Men du hadde vel ikke blitt uinteressert av at en jente som du likte litt i utgangspunktet hadde større pupper enn det først så ut som på bilder f.eks.? Eller hadde du slitt med det?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg går vel innunder kategorien "lita", med mine 163 cm og klesstørrelse 34/36. Men jeg har fått høre at puppene mine er store, ja, til og med sinnsyke. Jeg har vært fornøyd med å ha litt størrelse på puppene fram til jeg her om dagen leste at puppestørrelsen bestemmes av fettprosenten. Jeg er ikke supertrent, men ikke helt "pudding" heller. Så gutter: tenker DERE på at jenter med store pupper har høy fettprosent? Jeg mister helt selvtilliten av å lese alle trådene om hvor flott små pupper er. Jeg vil også ha små pupper (ettersom jeg er liten sånn ellers)

Legger ved et bilde som viser størrelsen...

Anonymous poster hash: 90d20...75e

Høres perfekt ut spørre meg!!! :wow: Ikke endre noe med deg selv vær så snill!!!

Anonymous poster hash: fc760...d84

AnonymBruker
Skrevet

Det er forresten fint å ha pupper, både store, de i mellom, og små. Det er egentlig stor vits å ha pupper ....Størrelsen har ikke noe å si.......Men dette kommer dere jenter aldri til å forstå. I stedet for å være happy med de flotte dere har, sitter dere og tenker på puppene som aldri blir "perfekte"......

Pupper er viktig, men størrelse og fasong er ikke viktig.

Det som er viktig med pupper, er at de er tilgjengelige.

Jeg vil se dem og nyte dem, kose med dem og leke med dem.

Det betyr ingen ting om puppene er små eller store, flate eller runde, peker opp eller ned.

Men de må være tilgjengelige!

Du må vise meg dem og være stolt av dem, by på dem og ikke skjule dem.

Anonymous poster hash: de64d...5d0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Pupper er viktig, men størrelse og fasong er ikke viktig.

Det som er viktig med pupper, er at de er tilgjengelige.

Jeg vil se dem og nyte dem, kose med dem og leke med dem.

Det betyr ingen ting om puppene er små eller store, flate eller runde, peker opp eller ned.

Men de må være tilgjengelige!

Du må vise meg dem og være stolt av dem, by på dem og ikke skjule dem.

Anonymous poster hash: de64d...5d0

Man kan jo ikke ha dem delvis synlige hele tiden ;). Greit å kunne variere klesstilen noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...