Gå til innhold

Liten, men "store" pupper

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg går vel innunder kategorien "lita", med mine 163 cm og klesstørrelse 34/36. Men jeg har fått høre at puppene mine er store, ja, til og med sinnsyke. Jeg har vært fornøyd med å ha litt størrelse på puppene fram til jeg her om dagen leste at puppestørrelsen bestemmes av fettprosenten. Jeg er ikke supertrent, men ikke helt "pudding" heller. Så gutter: tenker DERE på at jenter med store pupper har høy fettprosent? Jeg mister helt selvtilliten av å lese alle trådene om hvor flott små pupper er. Jeg vil også ha små pupper (ettersom jeg er liten sånn ellers)

Anonymous poster hash: 90d20...75e

Slettet bilde grunnet kopirett,

ninuska_, mod

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

du tuller nå?

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

du tuller nå?

Nei, jeg forstår henne, det er alltid så mye fokus på hvor fint det er å ha små pupper, og at det egentlig ikke er noe vits i det hele tatt å ha store..

Anonymous poster hash: 51ca2...e5a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

du tuller nå?

Noen vil sikkert mene jeg har et "luksusproblem", men de får meg til å føle meg lubben. Og i hvertfall etter å ha lest at størrelsen avhenger av fettprosenten. Jeg er dønn seriøs. Skjønner at jeg kan virke som et troll for noen, men det er jeg ikke.

Anonymous poster hash: 9e407...d89

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg forstår henne, det er alltid så mye fokus på hvor fint det er å ha små pupper, og at det egentlig ikke er noe vits i det hele tatt å ha store..

Har jo vært mye fokus på store pupper før(thank you Baywatch:P) så tror nok det nå kompenseres med å fokusere på at små pupper er like fint. Synes både store og små pupper er fint jeg da:) Og alle menn jeg har snakket med om dette er litt sånn; pf, who cares så lenge jeg får lov til å ta på dem! Pupper er deilige!

Så tror egentlig ikke vi har noe å bekymre oss for enten vi har store eller små pupper:)

Anonymous poster hash: e5d23...128

• Liker 3
Gjest Vevila
Skrevet

Ja guttene tenker nok på fettprosenten din med en gang de ser deg/dem.........

Gjest Coolaid
Skrevet (endret)

Jeg tenker på to ulike ting dersom jeg skulle treffe på deg:

Senario 1: Du går forbi meg på gaten - jeg tenker at du er digg og ser på kroppen din. Skulle ønske du visste hvor deilig du er, for du fortjener virkelig å vite at du er hot.

Senario 2: Vi treffes sosialt eller på butikken og prates. Jeg tenker at du er hyggelig med en fin personlighet OG at du er digg. Jeg ser på kroppen din i det skjulte og tenker det samme som andre halvdel av senario 1.

Velkommen til min verden :)

Endret av Coolaid
AnonymBruker
Skrevet

Størrelsen er i stor grad genetisk bestemt. Noen jenter har store pupper selv om de er slanke ellers på kroppen, noen lubne jenter har allikevel ikke så veldig store pupper.

På den annen side gjelder det for de fleste jenter at puppene blir større når de legger på seg fettvekt og mindre når de taper fett.

Hva jeg tenker når jeg ser ei jente med store pupper? Hvis hun har litt utringning, slik at det går an å se litt av dem, kan det hende jeg tenker "WOW!"

Anonymous poster hash: 25a54...2a7
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Størrelsen er i stor grad genetisk bestemt. Noen jenter har store pupper selv om de er slanke ellers på kroppen, noen lubne jenter har allikevel ikke så veldig store pupper. På den annen side gjelder det for de fleste jenter at puppene blir større når de legger på seg fettvekt og mindre når de taper fett. Hva jeg tenker når jeg ser ei jente med store pupper? Hvis hun har litt utringning, slik at det går an å se litt av dem, kan det hende jeg tenker "WOW!" Anonymous poster hash: 25a54...2a7

Jeg tenker på to ulike ting dersom jeg skulle treffe på deg:

Senario 1: Du går forbi meg på gaten - jeg tenker at du er digg og ser på kroppen din. Skulle ønske du visste hvor deilig du er, for du fortjener virkelig å vite at du er hot.

Senario 2: Vi treffes sosialt eller på butikken og prates. Jeg tenker at du er hyggelig med en fin personlighet OG at du er digg. Jeg ser på kroppen din i det skjulte og tenker det samme som andre halvdel av senario 1.

Godt å høre at dere gutter utelukkende har et positivt inntrykk. :) Det er sikkert vanskelig å tro, men det er/var noe som plaget meg.

Angående vekt og størrelse: Jeg føler nesten mine ble større etter jeg gikk ned noen kilo... Når det er sagt, så har både mamma og mormor også grei størrelse..

• Liker 1
Skrevet

Du har jo pupper man kan motorbåte, så det er top-notch.

Pupper er digg, og etter beskrivelsen så høres du deilig ut.

Gjest Coolaid
Skrevet

Det er forresten fint å ha pupper, både store, de i mellom, og små. Det er egentlig stor vits å ha pupper ....Størrelsen har ikke noe å si.......Men dette kommer dere jenter aldri til å forstå. I stedet for å være happy med de flotte dere har, sitter dere og tenker på puppene som aldri blir "perfekte"......

Gjest TheRighteous
Skrevet

Haha, alltid fokus på hvor fint det er å ha små pupper? Jeg føler det er motsatt, at svære pupper blir hyllet av så mange menn. Men tror at de fleste gutter ikke bryr seg så mye, pupper er pupper. Virker som at fasongen og formen på de er mer viktig. Men kjenner hvertfall ikke til noen gutter som ikke syns store pupper er fint, så bare vær fornøyd du.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sorry, men store pupper er det nesten bare kvinner som tror er fint. I dag gjelder det å være trent, også for jenter. Så slutt å ta silikon og begynn å tren i stedet. Sotre pupper er bare white trash og nasty uansett. Anonymous poster hash: 02ed7...701

Skrevet

Sorry, men store pupper er det nesten bare kvinner som tror er fint. I dag gjelder det å være trent, også for jenter. Så slutt å ta silikon og begynn å tren i stedet. Sotre pupper er bare white trash og nasty uansett.

Anonymous poster hash: 02ed7...701

Du høres ut som white-trash.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Godt å høre at dere gutter utelukkende har et positivt inntrykk. :) Det er sikkert vanskelig å tro, men det er/var noe som plaget meg.

Angående vekt og størrelse: Jeg føler nesten mine ble større etter jeg gikk ned noen kilo... Når det er sagt, så har både mamma og mormor også grei størrelse..

En mann vil aldri snakke for alle menn. Dessuten har jeg aldri sett en samling så politisk korrekte og dumme svar fra menn, som på dette forumet. Alt er fint, ingenting på jenter ser rart ut. Jeg liker alt jeg. Menn som er her og skriver under nick er stort sett ute etter å framstå som kjærestemateriale for flest mulig jenter. Da må man ta det de sier med en klype salt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du høres ut som white-trash.

Og du høres ut som ons'ene etter at de blir sendt hjem etter at nakenheten ikke sto i stil med det jeg hadde sett for meg da de hadde klær på seg.

Skrevet

Og du høres ut som ons'ene etter at de blir sendt hjem etter at nakenheten ikke sto i stil med det jeg hadde sett for meg da de hadde klær på seg.

Alle skal få, ro ned!

• Liker 1
Gjest Vevila
Skrevet

..... tenker det samme som andre halvdel av senario 1.

Var det en grunn til at du siterte meg eller var det en tastefeil? :P

Gjest Lille-pus
Skrevet

Sorry, men store pupper er det nesten bare kvinner som tror er fint. I dag gjelder det å være trent, også for jenter. Så slutt å ta silikon og begynn å tren i stedet. Sotre pupper er bare white trash og nasty uansett.

Faktisk har fremdeles majoriteten av både yngre og voksne kvinner (og til og med vi gamle kjerringene) de puppene vi fikk av naturen.

Hverken store eller middels eller små pupper, slik de ble levert av gener og natur, forteller noe om stil , inntekt, språk eller hvilket samfunnslag du er født inn i eller går i.

Og alle typer pupper er flotte.

(og kyss meg en viss plass med piping om politisk korrekthet her).

Er du, feig og anaonym, ikke i stand til å se hva du påfører dem som har komplekser og usikekrhet knytte til om puppene deres er 'bra nok'?

Er de ikke for store så er de for små.

Så klapp igjenn nebbet og gnag på en bolle.

Din personlige smak er din egen, så ikke kom her og vift med halen og tro å påberope deg ett enhetssvar for hele menneskeheten.

• Liker 6
Gjest Coolaid
Skrevet

Var det en grunn til at du siterte meg eller var det en tastefeil? :P

Ja, du var så vidt inne på hva gutter tenker når de ser deg/dem, altså puppene. Da ville jeg utdype med noen tanker fra min verden. Og vi er nok enig i at fettprosent ikke er det første vi tenker når det handler om pupper.... :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...