Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man skal aldri date eller bli sammen med noen som er sjef her, ser jeg 😂

Anonymkode: d167e...0d8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, siwhel skrev:

På t-banen av alle steder. Ja det er vel for spenningen skyld det da.  Ville du syntes det vært ok om du satt og ble tilskuer ?

Det hadde nok vært kleint. Nå var det ikke sånn at det satt noen rett ved siden av liksom, men enkelte som gikk av på stasjonene kunne nok få et blikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LiMaSK

Hadde sex på en solseng på en strand i Kreta. Det var på kvelden, men likevel noen folk tilstede. Også i sjøen, håper ingen snorklet akkurat da! haha

På badet til noen venner på en fest er vel ikke fullt så ulovlig? 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Example skrev:

Hadde en affære med nabokona for noen år siden. De er fortsatt gift, men hun sender fortsatt noen meldinger, selv om det er uaktuelt for meg nå som jeg er i et forhold. Fortsatt noe av den bedre sexen jeg har hatt, til tross for hun er nærmere 25 år eldre enn meg.

Eldst er best !   Den sommeren jeg var 24, hadde jeg sex med ei på 17 og ei på 52 bare med noen ukers mellomrom.                      Å ha sex med 52-åringen var som å komme fra 6.div. til elitedivisjonen. Siden da har jeg vært hekta på modne/eldre damer.

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utendørs et par ganger den siste uka. Ellers veldig lite spennende. 

Anonymkode: 61ef6...50b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en spennende fantasi og det er å ta en annnes dame - lurer på hvordan følelsen er når man kjører kuken inn i ei man vet er "ulovlig" fordi hun har en annen og kanskje digg følelse å sprute ut over henne... blir liksom som å markere en annens revir...?

Anonymkode: 0328d...23c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt fingret og slikket i en kinsosal vi satt bakerst og det var få i salen, men likevel.

Hadde lenge ett seksuelt forhold til sjefen min som var godt gift med unger og hele pakka.

Hatt sex med to stk på samme kveld en jeg holdt på med for å glemme sjefen min, men da jeg kom hjem fra han jeg holdt på med, fikk jeg en SMS av sjefen som lurte på om jeg ville komme over siden kona var bortreist. Hadde heftig sex hele natten og dro på jobb dagen etterpå som ingenting var skjedd.

Hatt sex bak skolebygget når jeg var 14 og han 19. Det var da jeg mistet jomfrudommen.

Sex på toalettet på ett utested med en fyr jeg traff der.

Anonymkode: 38494...968

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Blitt fingret og slikket i en kinsosal vi satt bakerst og det var få i salen, men likevel.

Hadde lenge ett seksuelt forhold til sjefen min som var godt gift med unger og hele pakka.

Hatt sex med to stk på samme kveld en jeg holdt på med for å glemme sjefen min, men da jeg kom hjem fra han jeg holdt på med, fikk jeg en SMS av sjefen som lurte på om jeg ville komme over siden kona var bortreist. Hadde heftig sex hele natten og dro på jobb dagen etterpå som ingenting var skjedd.

Hatt sex bak skolebygget når jeg var 14 og han 19. Det var da jeg mistet jomfrudommen.

Sex på toalettet på ett utested med en fyr jeg traff der.

Anonymkode: 38494...968

Spennende😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drakk urinen til en kvinnelig kollega på jobbtur. Elsker wetsex.

Anonymkode: f6ba8...f53

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ga kjæresten mannen handjob bak i bussen en gang.

Anonymkode: 02fb7...f19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ga kjæresten mannen handjob bak i bussen en gang.

Anonymkode: 02fb7...f19

Ga kjæresten min en*

Anonymkode: 02fb7...f19

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2018 den 21.04, StovnerJune skrev:

Lot meg bli knulla av en fyr på tbanen som jeg hadde kommet i prat med bare litt tidligere. Det var sent på kvelden og tbanen var nesten tom, men det var allikevel et par stykker som så det. Et spennende minne, men ikke noe jeg ville gjort igjen i dag i mer (mentalt) voksen alder.

Linje 5 Vestli 😜

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, MannOslo1984 skrev:

Linje 5 Vestli 😜

Stemmer det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.7.2018 den 9.16, StovnerJune skrev:

Det hadde nok vært kleint. Nå var det ikke sånn at det satt noen rett ved siden av liksom, men enkelte som gikk av på stasjonene kunne nok få et blikk.

Så herlig. Hehe 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎04‎.‎01‎.‎2014 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Hva slags "ulovlig" sex har dere hatt?

 

Da tenker jeg ikke ulovlig i juridisk forstand som voldtekt og sex med mindreårige, men sex som er moralsk forkastelig og som ses på som forbudt blant det store flertallet.

 

Tenker da f.eks. på sex med sjefen, f.eks. på kontoret, sex med en av svigers, sex med stemor/far/sønn/datter etc.

 

(Se bort fra "vanlig" utroskap, det er så vanlig i dag at det nærmest er godkjent)

 

Selv har jeg ikke det, selv om jeg har drømt en hel del om det ;)

 


Anonymous poster hash: f0090...e4f

 

Må bare få repetert HI her, for nå har dette sporet helt av. Det er en annen tråd her på seksualforumet som heter " Dere som har hatt sex andre steder enn i senga ".   Der kan dere heller skrive. Her kan dere selv se hva TS mener.

Hold dere til trådens tema please !

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Min 21 år yngre nabo. 😋  Ikke egentlig så "ulovlig" da, siden vi begge er single, voksne mennesker, men han hører vel til dem som liker litt eldre damer, i likhet med enkelte andre i tråden her, som jeg må si at jeg setter stoooor pris på å høre at verdsetter kvalitetene på oss på 50+. 😃

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, siwhel skrev:

Så herlig. Hehe 

Ikke sant. Selvfølgelig ikke noe som egner seg at fremtidige kjærester og svigerforeldre vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alterego666

På bilferie til Italia. Gjorde avtale om at jeg skulle bli sugd i fart i alle land på turen. Litt usikker på om vi fikk med oss Østerrike.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...