Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Moralpolitiet? Du synes det er greit at datter har sex med pappa? 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Kan ikke se at jeg har lest noe om det her  tråden.

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mistet jomfrudommen til min trener. I dusjen etter trening. 14 år gammel. Hadde også sex med denne i bil, utenfor bedehuset og med hovedveien som gikk rett forbi.

Hadde sex med kjørelæreren jeg hadde på motorsykkel. Sex i det fri og sex i senga til hans svigerforeldre.

Hatt sex med kollega, på jobb, hjemme hos meg, utenfor huset i og utenfor bilen.

Sex i sjøen, på en herlig sommerdag med stranda full av mennesker.

Sex med flørten fra videregående, men da var han på laksefisketur med sin svigerfar. Svigerfar sov i teltet mens jeg sugde gammel flørt og ble tatt analt etterpå.

Sendt snap når jeg kommer til flørt, mens jeg har fingret meg på kontoret.

Sex med gift mann, da kompisen hans kommer inn og ser på. Ved runde nummer to, ligger kompis ved siden av. Ved runde nummer 3 er det kompis som starter og gift mann våkner opp og tar del i runden.

Mye sex i det fri, sex når det har vært andre til stede i samme rom. Blitt fingret i taxikø, på konsert, kino, buss.

Anonymkode: 8b3d8...e17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.1.2014 den 18.04, AnonymBruker skrev:

Hva slags "ulovlig" sex har dere hatt?

 

Da tenker jeg ikke ulovlig i juridisk forstand som voldtekt og sex med mindreårige, men sex som er moralsk forkastelig og som ses på som forbudt blant det store flertallet.

 

Tenker da f.eks. på sex med sjefen, f.eks. på kontoret, sex med en av svigers, sex med stemor/far/sønn/datter etc.

 

(Se bort fra "vanlig" utroskap, det er så vanlig i dag at det nærmest er godkjent)

 

Selv har jeg ikke det, selv om jeg har drømt en hel del om det ;)

 


Anonymous poster hash: f0090...e4f

 

Her har du det. Ts sitt hovedinnlegg. Er det i ingen som leser her??

Anonymkode: 3a3ba...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var jo ikke snakk om å ha sex med biologiske foreldre eller søsken. Er ganske sikker på at ts skrev stemor og så la resten av ste-familien til med /i stedet for å skrive "ste" foran alle de andre.

Anonymkode: d3c7a...7f9

Jaha.. for det er helt greit å ha sex med din stedatter på 15? 

Hele greia her lukter svidde pedo oppfordringer. 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jaha.. for det er helt greit å ha sex med din stedatter på 15? 

Hele greia her lukter svidde pedo oppfordringer. 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Nå er det da ikke lov å ha sex med 15-åringer uansett slekt eller ikke. Det ble jo skrevet "ulovlig", nettopp fordi det blant annet var moralsk ulovlige ting ts ville høre om.

Anonymkode: d3c7a...7f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå er det da ikke lov å ha sex med 15-åringer uansett slekt eller ikke. Det ble jo skrevet "ulovlig", nettopp fordi det blant annet var moralsk ulovlige ting ts ville høre om.

Anonymkode: d3c7a...7f9

Riktig !

Noen har skjønt det. Er det noen som føler seg støtt, vennligst gå inn på en annen tråd.  Merkelig at enkelte bare innpå tråder de ikke liker bare for å moralisere/heve sin egen prektighet.

Hold dere unna, eller skap deres egen tråd om hvor fæle vi er.

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, waco skrev:

Fantastisk historie. Du er på date, - og så klarer du å ligge med en annen en den du er på date med,- og daten din vet ingenting?

Herlige kvinne, - du skjuler ikke en gang din hang til å forbruke mennesker. La meg gjette, - daten betalte mat og drikke?

Beklager hvis historien min rippet opp i noen dårlige minner hos deg, virker iallfall sånn på spydigheten din. Jeg var en egosentrisk 19åring på den tiden, i dag er jeg en voksen kvinne og utdannet lærer, så jeg har ingen trang til å bruke noen, men er en ressurs for andre. Daten er i dag en suksessfull forretningsmann som har hell i kjærligheten så for han har det også ordnet seg. Jeg er glad for alle mine erfaringer, i stedet for å leve med bitterhet, skam eller sinne så bruker jeg dem som verktøy for å ta bedre beslutninger fremover. Hell og lykke, min venn.

Anonymkode: 196ae...f42

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med tidligere pianolærer som jeg møtte på ute, da jeg var 20 han 51 🙂

Anonymkode: 7f46e...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager hvis historien min rippet opp i noen dårlige minner hos deg, virker iallfall sånn på spydigheten din. Jeg var en egosentrisk 19åring på den tiden, i dag er jeg en voksen kvinne og utdannet lærer, så jeg har ingen trang til å bruke noen, men er en ressurs for andre. Daten er i dag en suksessfull forretningsmann som har hell i kjærligheten så for han har det også ordnet seg. Jeg er glad for alle mine erfaringer, i stedet for å leve med bitterhet, skam eller sinne så bruker jeg dem som verktøy for å ta bedre beslutninger fremover. Hell og lykke, min venn.

Anonymkode: 196ae...f42

Neinei, ikke misforstå! Det  er en fantastisk historie fra en herlig kvinne! Fortalte du noen gang denne suksessfulle forretningmannen hvor lettlurt han egentlig er og hvilken hell han har i kjærlighet?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, waco skrev:

Neinei, ikke misforstå! Det  er en fantastisk historie fra en herlig kvinne! Fortalte du noen gang denne suksessfulle forretningmannen hvor lettlurt han egentlig er og hvilken hell han har i kjærlighet?

Vi har fremdeles kontakt, han besøkte meg faktisk for bare noen uker siden da han var på konferanse i nærheten. Så er venner fremdeles. Jeg har fortalt han mye om hvor bra han er, og han spør meg om "kvinneråd" i ny og ne. Har også beklaget for at det aldri ble oss, men han er som sagt bare herlig så han har ikke noe bitterhet rundt det. Vi var jo aldri kjærester heller, så det var ikke "forbudt" det jeg gjorde, bare slemt. Trenger ikke å fortelle han at han har hell, tror den flotte dama hans er bevis nok.

Anonymkode: 196ae...f42

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har fremdeles kontakt, han besøkte meg faktisk for bare noen uker siden da han var på konferanse i nærheten. Så er venner fremdeles. Jeg har fortalt han mye om hvor bra han er, og han spør meg om "kvinneråd" i ny og ne. Har også beklaget for at det aldri ble oss, men han er som sagt bare herlig så han har ikke noe bitterhet rundt det. Vi var jo aldri kjærester heller, så det var ikke "forbudt" det jeg gjorde, bare slemt. Trenger ikke å fortelle han at han har hell, tror den flotte dama hans er bevis nok.

Anonymkode: 196ae...f42

Denne kjempebra mannen er nok lykkeligst hvis han aldri får vite hva du gjorde mot han. Jeg er enig med deg i det. Denne litt feminine måten å ha det gøyalt på er noe jeg misunner dere, ja jeg innrømmer det.

Tenk så gøy da! Være på date med ei jente som liker meg. Og så forsvinne plutselig! Bare for å ha sex med ei annen venninne jeg kjenner! Jeg kan forestille meg det som er morsomt med dette er er jo hemmeligheten! Det å lure folk til å tro at jeg er bedre menneske enn det jeg egentlig er! La jenta ringe på huset, - og den orgasmen hun hørte utenfor forteller jeg bare stammer fra en annen! Nei så moro! Herregud så uimotståelig handling. Nei jeg hadde nok heller aldri fortalt date-jenta mi dette her. Hun har det jo så bra i livet. Er sammen med en fin mann og vet ingenting. Hun er ikke bitter eller noenting for hun vet ingenting!

Ja man er sin egen lykkes smed, og hvem kan vel nekte folk å ha det gøyalt? Det er vel ingenting festligere enn å være slem mot mennesker som ikke vet at du er slem mot dem! Da liker dem deg skikkelig og føler at du er et godt menneske.

 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, waco skrev:

Denne kjempebra mannen er nok lykkeligst hvis han aldri får vite hva du gjorde mot han. Jeg er enig med deg i det. Denne litt feminine måten å ha det gøyalt på er noe jeg misunner dere, ja jeg innrømmer det.

Tenk så gøy da! Være på date med ei jente som liker meg. Og så forsvinne plutselig! Bare for å ha sex med ei annen venninne jeg kjenner! Jeg kan forestille meg det som er morsomt med dette er er jo hemmeligheten! Det å lure folk til å tro at jeg er bedre menneske enn det jeg egentlig er! La jenta ringe på huset, - og den orgasmen hun hørte utenfor forteller jeg bare stammer fra en annen! Nei så moro! Herregud så uimotståelig handling. Nei jeg hadde nok heller aldri fortalt date-jenta mi dette her. Hun har det jo så bra i livet. Er sammen med en fin mann og vet ingenting. Hun er ikke bitter eller noenting for hun vet ingenting!

Ja man er sin egen lykkes smed, og hvem kan vel nekte folk å ha det gøyalt? Det er vel ingenting festligere enn å være slem mot mennesker som ikke vet at du er slem mot dem! Da liker dem deg skikkelig og føler at du er et godt menneske.

 

Wow! Okeei. Bare så du vet det og kanskje ikke mister helt håpet på menneskeheten, så vet jeg at det var fælt. Men det er 15 år siden og jeg er en annen person, så jeg gidder ikke å dvele på det. Håper du klarer å finne på noe gøy i dag og ikke sitte med negative hormoner bare p.g.a. denne historien. Folk gjør feil, sånn er livet og sånn lærer man. Hvis du ikke kan anerkjenne det så har vi ikke mer å diskutere, for da har du bestemt deg for å hate noe som ikke finnes lenger.

Anonymkode: 196ae...f42

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, waco skrev:

Ja man er sin egen lykkes smed, og hvem kan vel nekte folk å ha det gøyalt? Det er vel ingenting festligere enn å være slem mot mennesker som ikke vet at du er slem mot dem! Da liker dem deg skikkelig og føler at du er et godt menneske.

Hjelpe meg! Det er ingenting festligere enn å være slem bak ryggen på folk?? For en sinnsyk uttalelse!! 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Wow! Okeei. Bare så du vet det og kanskje ikke mister helt håpet på menneskeheten, så vet jeg at det var fælt. Men det er 15 år siden og jeg er en annen person, så jeg gidder ikke å dvele på det. Håper du klarer å finne på noe gøy i dag og ikke sitte med negative hormoner bare p.g.a. denne historien. Folk gjør feil, sånn er livet og sånn lærer man. Hvis du ikke kan anerkjenne det så har vi ikke mer å diskutere, for da har du bestemt deg for å hate noe som ikke finnes lenger.

Anonymkode: 196ae...f42

Hate? Jeg blir begeistret jeg når jeg tenker på hvor lykkelige mennesker kan være. Forresten jeg er ikke noe bedre menneske enn deg. Og jeg er helt enig, skal man vite hva som er slemt og hva som ikke er slemt må man nesten gjøre det. Du hadde mest sannsynlig ikke gjort det igjen, og da er da alt vi behøver å vite.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Moralpolitiet? Du synes det er greit at datter har sex med pappa? 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Hæ??? Det er ikke EN tråd her inne som oppfordrer til eller synes det er greit å ha sex med pappa, eller mindreårige for den saks skyld. Ja, tråden dreier seg om seksuelle forhold som er umoralske og uetiske, men altså ikke incest og overgrep som du antyder. Det er f.eks. ikke ulovlig å ha sex med sin egen svigermor selv om det selvsagt er moralsk forkastelig.

Anonymkode: 445f2...c39

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke meg selv, men jeg vet om en som har hatt sex med sin ex-stemor.

Anonymkode: 8bb9e...142

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

41 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hæ??? Det er ikke EN tråd her inne som oppfordrer til eller synes det er greit å ha sex med pappa, eller mindreårige for den saks skyld. Ja, tråden dreier seg om seksuelle forhold som er umoralske og uetiske, men altså ikke incest og overgrep som du antyder. Det er f.eks. ikke ulovlig å ha sex med sin egen svigermor selv om det selvsagt er moralsk forkastelig.

Anonymkode: 445f2...c39

Saken er at det oppfordrer til historier som ER på pedo nivå. Altså noen som forteller om de hadde sex når de var 12 med en myndig person osv. 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Saken er at det oppfordrer til historier som ER på pedo nivå. Altså noen som forteller om de hadde sex når de var 12 med en myndig person osv. 

Anonymkode: 3a3ba...3ca

Skjønner ikke hvordan du kan se at hun (eller noen andre for den slags skyld) har oppfordret til noe som helst.                                      Å fortelle om en "forbudt" opplevelse, har ingenting med oppfordring å gjøre.

Slutt å se spøkelser på høylys dag.

Anonymkode: 8bb9e...142

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble innlagt på nevro avdelingen på fr.stad sykehus, hvor jeg ble KORRIDOR pasient. Kjæresten min kom å la seg under dyna bak meg, og lot den gli inn, mens sykepleiere, leger og pårørende gikk forbi.

Anonymkode: e7ac2...319

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med en mann som var i et forhold med min venninde, i fylla hos dem på fest vi lista oss bort og lata som ingenting..

Anonymkode: cd184...7a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...