Gå til innhold

Har dere hatt "ulovlig" sex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Holititten

Kjedelig å lese "sex i en bil, sex på stranda" osv. Utdyp mer! Hvordan klarte dere å komme unna med det på kino,  var det godt, hvem var det med, måtte du prøve hardt å ikke stønne osv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med kameraten til kjæreste min på en fest.

Jeg gikk og la meg på et soverom for jeg var dårlig.. Plutselig kjente jeg noen begynte å klå, og så at det var (den veldig kjekke) kompisen til kjæresten. Jeg spurte hva han drev med, han sa bare "hysj".. Han gikk ned på meg og jeg har aldri opplevd bedre oral. Det var så deilig at jeg klarte ikke si nei. Ble revet med, runka han litt og så knulla vi. Vi var dritings, så husker bare bruddstykker, men blir fortsatt kåt når jeg tenker på det. 

Hadde sex med kjæresten min morgenen etter... 

(må understreke at jeg angrer, da det var moralsk forkastelig. Selv om det var deilig...)

Anonymkode: 9fce5...c34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex flere ganger med faren til hun jeg satt barnevakt for da jeg var på ungdomsskolen. Det var deilig :laugh: Barnet var ikke i nærheten altså.

Anonymkode: 09a42...9f8

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjort crushe mitt utro. Skyldfølelse? Langt i fra😌

Når det er sakt har jeg hadd sex med flere gifte menn. 

Hadde sex med en lærer på ungdomsskolen og ellers ikke mye "ulovlig" annet enn at jeg startet før jeg var 16 år.

Endret av Drama.Queen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.8.2016 den 20.13, Cyrus skrev:

Sex før 16

Sex på kino

Sex i bil

Sex i vannet med hundrevis av mennesker rundt oss

Sex på kjøkkenbordet til svigers

Sex i sovepose før 16 med 2 mennesker som så på

Sex før 16 er da ikke ulovlig:)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ta kongla 16. mai, dagen før russetiden var over. Gikk litt rundt for å finne et passende tre, og eneste vi fant var på en kirkegård som ligger i sentrum av byen. Etterpå fortsatte det på en benk i et smug i helt inne i sentrumskjernen. 

Anonymkode: 0a5a9...42d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Holititten skrev:

Kjedelig å lese "sex i en bil, sex på stranda" osv. Utdyp mer! Hvordan klarte dere å komme unna med det på kino,  var det godt, hvem var det med, måtte du prøve hardt å ikke stønne osv?

Dette er ikke en inspirasjonstråd til din onanering.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom akkurat på at jeg fingra meg litt under sidemålseksamen. 

Det er noe med Aasen.

Anonymkode: 33bc0...5ca

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎05‎.‎01‎.‎2014 den 18.09, solch skrev:

Sex med noen av kundene mine, har vell fått streng beskjed av sjefen at vi ikke skal flørte med kundene våre.

Hva slags ludderyrke er det?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Holititten
4 timer siden, puffy123 skrev:

Dette er ikke en inspirasjonstråd til din onanering.

Ikke en inspirasjonstråd til onanering nei, men en tråd der man forteller, ikke kjapt nevner. Og man skal også få inspirasjon til nye steder man kan gjøre det selv, og da er det bra å vite hvorda, om det anbefales osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex med eiendomsmegleren min. Han øket prisantydningen på boligen med 400 000 :fnise:

 

Anonymkode: b11ed...d3b

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 5.1.2014 den 18.18, AnonymBruker skrev:

Sex med en kollega. Vi hadde et forhold i 1 år, ingen på jobb visste det. Han hadde samboer.

Anonymous poster hash: edcba...d1f

 

Sikker på at ingen visste det? Har hatt kolleger som har hatt "hemmelig" forhold, og der ganske mange forstod hva som foregikk. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

på dassen på et utested og i et telt med 3 andre :P 

Anonymkode: 3a154...e21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

I heisen og i spa avdelingen på et hotell 5min over stengetid. Rett etter vi var ferdig kom resepsjonisten på stengerunden (med mindre faktisk hadde kommet før, hørt oss og bestemt seg for åkomme tilbake når vi var ferdige.

Anonymkode: 8268d...16c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en venninne som var gift. Han kom å ville snakke med meg om at han mistenkte at hun hadde et forhold. Da lå hun i senga mi inne på soverommet, nypult. 

Hatt sex med en gift kollega, i min seng, i arbeidstiden. 

Møtte en 17 år gammel jente som sugde meg i skogen. Jeg var 38.

En gift dame på 55 når jeg var 33 på hennes kontor.

Møtte en gift dame som sugde meg i taxien hjem og så hadde vi sex hjemme hos meg.

Sex på HC toalettet på jobben med en kollega.

 

 

 

Anonymkode: 490dd...a22

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eneste spesielle stedet jeg har hatt sex er vel på et fly. Det var gøy, og kleint. :fnise: 

Ellers har jeg hatt sex på stranden i vannet midt på dagen med en haug av mennesker i nærheten... :)

Anonymkode: d2e97...8b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...