Gå til innhold

Andrea Badendyck


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff enda en jente med elendig selvtilitt som må brette seg ut offentlig. Hvor er foreldrene egentlig?? Er de sluttet å gi barna sine oppmerksomhet, selvtlitt og selvrespekt??? Jeg er skuffet over dagens foreldre, de har visst nok med seg selv.

Anonymous poster hash: fb237...6d0

Foreldre har ikke mye de skulle sagt når man er myndig. Det har ingenting med oppdragelse å gjøre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

What hva..? Var jo ikke så stor forskjell, bare hudfargen..?

Anonymous poster hash: f424f...cbf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

What hva..? Var jo ikke så stor forskjell, bare hudfargen..?

Anonymous poster hash: f424f...cbf

Bare hudfargen..? Hehe, okei.... :fnise:

Anonymous poster hash: 1402e...25f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaaaa skjer der???? :sjokkert::sjokkert:

Anonymous poster hash: 922ce...92e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvaaaaaa skjer der???? :sjokkert::sjokkert:

Anonymous poster hash: 922ce...92e

Samme sier jeg :hakeslepp:

Anonymous poster hash: 1402e...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fortell hva problemet er da? Hun ligner på deg selv, bare at på det første bildet er hun blek og på det andre bildet er hun oransje?



Anonymous poster hash: f424f...cbf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest constance90

Hun er seg selv lik. Annen hodestilling, lyssetting og kontrastredigering. Vi ser ikke alltid like ut vi heller.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Hun er, som alle de andre bloggerne, flere poeng mindre pen i virkeligheten (ikke at de er stygge, aldri påstått). Disse jentene tjener penger på bloggen fordi de er flinke med filter og photoshop, fjortisjentene vil tross alt ikke hige etter utseendet til en som ser normal ut. Hun var sjokkerende annerledes på det bildet, herregud, ante ikke at hun tuklet så mye med seg selv på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøsteren hennes har også begynt å blogge, hun er råpen, og ser ganske så naturlig ut helt uten silikon:) Men, jammen det for et pent søskenpar!

http://mbadendyck.blogg.no



Anonymous poster hash: 0e8b2...d0d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Storesøsteren hennes har også begynt å blogge, hun er råpen, og ser ganske så naturlig ut helt uten silikon:) Men, jammen det for et pent søskenpar!

http://mbadendyck.blogg.no

Anonymous poster hash: 0e8b2...d0d

De var jo helt like, naturlig er hun vel ikke? Hører til Andebyslekta hu også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De var jo helt like, naturlig er hun vel ikke? Hører til Andebyslekta hu også.

Haha blir så flau av å lese dine innlegg. Er selv 20 år og føler ikke for å rakke ned på andre. Du er godt over dobbelt så gammel som meg og sitter på kg og håner andre. Stusselig!

Anonymous poster hash: bc237...623

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke at jeg bryr meg så veldig mye. Men noen må si til henne at hun må slutte med å airbrush bildene sine til de grader. For alle kan se at de har blitt redigert.



Anonymous poster hash: cf26b...67b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha blir så flau av å lese dine innlegg. Er selv 20 år og føler ikke for å rakke ned på andre. Du er godt over dobbelt så gammel som meg og sitter på kg og håner andre. Stusselig!

Anonymous poster hash: bc237...623

Jeg står ihvertfall for det med nick :) Du rakker ned på meg, så da kjenner jeg også et jeg blir litt flau. :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Whitestripes

Foreldre har ikke mye de skulle sagt når man er myndig. Det har ingenting med oppdragelse å gjøre

Så du mener at den påvirkningen foreldre har de 18 første årene av livet ikke har noen som helst betydning for hvilke verdier, holdninger og handlinger man får som voksen?

Jeg er helt enig med den du siterte. Det er skremmende å se hvordan foreldre lar være å bry seg med hva barna deres holder på med.

Det er også urovekkende at disse ungjentebloggerne som er det mest overflatiske jeg kan tenke meg, skal være forbilder for enda yngre jenter. Og det er fullstendig utrolig at disse bloggene liksom skal være så interessante at disse jentene kan leve av det! Jeg håper at folk snart tar til vett, så alle disse hjernedøde sminke, klær, fitness og skjønnhetsbloggene forsvinner.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så du mener at den påvirkningen foreldre har de 18 første årene av livet ikke har noen som helst betydning for hvilke verdier, holdninger og handlinger man får som voksen?

Jeg er helt enig med den du siterte. Det er skremmende å se hvordan foreldre lar være å bry seg med hva barna deres holder på med.

Det er også urovekkende at disse ungjentebloggerne som er det mest overflatiske jeg kan tenke meg, skal være forbilder for enda yngre jenter. Og det er fullstendig utrolig at disse bloggene liksom skal være så interessante at disse jentene kan leve av det! Jeg håper at folk snart tar til vett, så alle disse hjernedøde sminke, klær, fitness og skjønnhetsbloggene forsvinner.

Er ganske enig i det siste du skrev.

Men jo, selvfølgelig har oppdragelsen mye å si men uansett hvor "perfekt" du er som forelder kan datteren din fortsatt ønske å ta silikon og gjennomføre det, og når hun er myndig er det faktisk ingenting foreldrene kan gjøre for å stoppe det. Det har som regel ikke noe å gjøre med oppdragelsen, det handler om selvbilde. Men jeg mener at det er mange som skulle hørt litt mer på foreldrene sine før de opererer seg, og aldersgrensen er for lav.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Søsteren hennes er så utrolig vakker! Andrea er også ei pen jente, men mer alminnelig (med dyr sminke, kirurgi og designerklær). Søsteren er virkelig vakker!



Anonymous poster hash: 6dcdd...fa8
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søsteren hennes er så utrolig vakker! Andrea er også ei pen jente, men mer alminnelig (med dyr sminke, kirurgi og designerklær). Søsteren er virkelig vakker!

Anonymous poster hash: 6dcdd...fa8

En normalt søt jente, ikke noe mer. Airbrushet til det ugjenkjennelige på bloggen.

Anonymous poster hash: f936a...847

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Søsteren er virkelig mye vakkrere enn Andrea, og klok nok til å fullføre en utdanning samtidig som hun nyter de gode årene. Andrea har blitt prakeksempelet på hva som skjer når for mye penger går i hodet på deg. Vettuge folk kontrollerer sine penger, ikke omvendt. Jeg kjenner folk som er langt rikere enn henne, men veldig jordnære og ekstremt lette å bli glad i. Andrea på sin side oser overlegenhet og dårlig selvtillitt, både i hva hun forbruker og ikke minst hvordan hun prøver å fremstille seg og utseende sitt på bloggen.

Veldig syns egentlig. Begge to kunne vært skjønne jenter, men det er bare Madicken som har kommet seg helskinnet så langt gjennom livet.



Anonymous poster hash: 966a3...23f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...