Gå til innhold

Andrea Badendyck


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Morsomt at alle med silikon tror de har tatt så lite og at det ser heeelt naturlig ut (bortsett fra at alle ser det).

På Andrea ser det ikke naturlig ut ihvertfall.



Anonymous poster hash: 527e9...803
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Morsomt at alle med silikon tror de har tatt så lite og at det ser heeelt naturlig ut (bortsett fra at alle ser det).

På Andrea ser det ikke naturlig ut ihvertfall.

Anonymous poster hash: 527e9...803

Det sier seg selv at jo mindre man legger i jo mer beholder man av den opprinnelige formen på brystet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun i Thailand med kjæresten hun akkurat har blitt sammen med. Hun spør folket om tips til shoppingsteder i Bankok?

Uff, blir så provosert over hele den dama egentlig. Hun droppet ut av skolen, dumpet kjæresten, fant seg en ny 1 mnd senere, reiser til Thailand med han, bruker alle pengene på Gucci, LV og Prada + sushi, selvsagt.
Airbrusher hele ansiktet sitt, helst så hun ikke skal se ut som et menneske. Og når du spør om hvorfor hun gjør det, nei da får du standard-andre svar: "hva snakker du om, jeg gjør ikke det?"

Tyder på dårlig selvtillit når hun går rett i selvforsvarsmodus med engang hun blir konfrontert. En ting som er enda verre er at hun tror vi er dumme når vi spør (spurte) om hun hadde silikon og hun svarer NEI. Er det mulig. Stå for handlingene dine, jente! Og slutt og blogg, 2 blogginnlegg i uka fortjener ikke 100.000,- inn på banken i mnd.



Anonymous poster hash: 3277f...c9c
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er hun i Thailand med kjæresten hun akkurat har blitt sammen med. Hun spør folket om tips til shoppingsteder i Bankok?

Uff, blir så provosert over hele den dama egentlig. Hun droppet ut av skolen, dumpet kjæresten, fant seg en ny 1 mnd senere, reiser til Thailand med han, bruker alle pengene på Gucci, LV og Prada + sushi, selvsagt.

Airbrusher hele ansiktet sitt, helst så hun ikke skal se ut som et menneske. Og når du spør om hvorfor hun gjør det, nei da får du standard-andre svar: "hva snakker du om, jeg gjør ikke det?"

Tyder på dårlig selvtillit når hun går rett i selvforsvarsmodus med engang hun blir konfrontert. En ting som er enda verre er at hun tror vi er dumme når vi spør (spurte) om hun hadde silikon og hun svarer NEI. Er det mulig. Stå for handlingene dine, jente! Og slutt og blogg, 2 blogginnlegg i uka fortjener ikke 100.000,- inn på banken i mnd.

Anonymous poster hash: 3277f...c9c

Spot on. Artig at hun nettopp har kjøpt seg en ny Prada veske....

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror at mange her er misunnelig!



Anonymous poster hash: 444de...aff
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sutre sutre sutre. Hun er så bortskjemt, hun har silikon, hun har prada veske, hun er så mer annerledes enn oss! Buhu! Forsiktig så dere ikke brenner opp byen med de brannfaklene deres, jenter...



Anonymous poster hash: bcabd...dd4
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har hun kjøpt seg Chanel Jumbo, som koster 20.000-ish....



Anonymous poster hash: 1402e...25f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og nå har hun kjøpt seg Chanel Jumbo, som koster 20.000-ish....

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Hvordan vet du at det er en jumbo? Ho har vel bare postet bilde av esken på instagram. Prisen er vel rundt 30.000 kr. Får håpe ho går på rødt og fortoller de veskene når hun kommer til Norge. Ellers blir det dyrt hvis ho blir tatt..

Anonymous poster hash: aa5fe...b82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#chanel #jumbo Betyr vel at det er en Chanel Jumbo, eller?

Anonymous poster hash: 1402e...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er en jumbo? Ho har vel bare postet bilde av esken på instagram. Prisen er vel rundt 30.000 kr. Får håpe ho går på rødt og fortoller de veskene når hun kommer til Norge. Ellers blir det dyrt hvis ho blir tatt..

Anonymous poster hash: aa5fe...b82

Har kommet en insta oppdatering ;-)

Fy søren jeg likte å lese henne før, for tja..ett eller to år siden. Hun var søt og vanlig, litt rundere osv. Men så ble hun atten, fikk sparepengene, tok av med klær, leilighet, reiser, spending, slo opp med kjæresten og ble treningsnarkoman. Utrolig lite spennende blogg, nesten som å se på reklame jo.

Håper hun vokser opp snart? Klasseeksempel på ungjente med penger som har gått henne til hodet, sorry meg

Anonymous poster hash: 69d93...9a9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kommet en insta oppdatering ;-)

Fy søren jeg likte å lese henne før, for tja..ett eller to år siden. Hun var søt og vanlig, litt rundere osv. Men så ble hun atten, fikk sparepengene, tok av med klær, leilighet, reiser, spending, slo opp med kjæresten og ble treningsnarkoman. Utrolig lite spennende blogg, nesten som å se på reklame jo.

Håper hun vokser opp snart? Klasseeksempel på ungjente med penger som har gått henne til hodet, sorry meg

Anonymous poster hash: 69d93...9a9

AB er for ung for å være interessant for meg, men ut fra det du skriver om blogginnholdet, er vel det blitt en slags fasit på hva "folk vil ha", dvs det som gir flest kroner i kassa.

Jeg er ingen erfaren bloggleser, men synes det virker som om blogging om utseende, kropp, trening og forbruk - samt litt småpludring i tillegg er "vinneroppskriften" for den som ellers har fint lite å meddele.

Anonymous poster hash: 5c301...504

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BabyBlue

Jeg tror nok at de fleste skulle ønske de kunne leve slik. Hadde ikke sagt nei takk til en slik livsstil (cash, reising, penger til masse designerklær i måneden), men problemet til bloggerne er at de ikke tenker langsiktig.

"Leve av etter at jeg er ferdig med å blogge...? Hæ? Hva snakker du om?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Andrea Badendyck har inntrømt at hun har silikon: http://andreabadendyck.blogg.no/1389379091_10012014.html#comment

Utdrag:

"Har du silikon? Heheh. Dette er et spørsmål jeg har unngått i lang tid fordi jeg har vært veldig usikker på om jeg vil svare på dette. Både fordi det er privat og fordi jeg ikke vil oppfordre noen til å ta det. Men siden det har tatt av så sykt og jeg ikke orker spekuleringer, drittslenging og spamming om det så har jeg bestemt meg for å bare svare en gang for alle. Ja, jeg har tatt silikon og det er faktisk veldig lenge siden jeg tok det nå. La ikke inn så veldig mye og restulatet ble veldig naturlig og fint. Usikker på om jeg kommer til å skrive et mer utfyllende innlegg om det, det får vi se på i fremtiden."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andrea Badendyck har inntrømt at hun har silikon: http://andreabadendyck.blogg.no/1389379091_10012014.html#comment

Utdrag:

"Har du silikon? Heheh. Dette er et spørsmål jeg har unngått i lang tid fordi jeg har vært veldig usikker på om jeg vil svare på dette. Både fordi det er privat og fordi jeg ikke vil oppfordre noen til å ta det. Men siden det har tatt av så sykt og jeg ikke orker spekuleringer, drittslenging og spamming om det så har jeg bestemt meg for å bare svare en gang for alle. Ja, jeg har tatt silikon og det er faktisk veldig lenge siden jeg tok det nå. La ikke inn så veldig mye og restulatet ble veldig naturlig og fint. Usikker på om jeg kommer til å skrive et mer utfyllende innlegg om det, det får vi se på i fremtiden."

Mja..?

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...