Gå til innhold

Andrea Badendyck


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ser det ganske tydelig! Jenta er jo tynn som bare det, og puppene... de er ikkje så små!

Anonymous poster hash: eb611...583

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har hun innrømt at hun har silikon!

"Hvorfor har du ikke tid til å titte innom andre blogger? OM jeg har, haha. Leser blogger dagen lang, jeg!

Har du silikon? Heheh. Dette er et spørsmål jeg har unngått i lang tid fordi jeg har vært veldig usikker på om jeg vil svare på dette. Både fordi det er privat og fordi jeg ikke vil oppfordre noen til å ta det. Men siden det har tatt av så sykt og jeg ikke orker spekuleringer, drittslenging og spamming om det så har jeg bestemt meg for å bare svare en gang for alle. Ja, jeg har tatt silikon og det er faktisk veldig lenge siden jeg tok det nå. La ikke inn så veldig mye og restulatet ble veldig naturlig og fint. Usikker på om jeg kommer til å skrive et mer utfyllende innlegg om det, det får vi se på i fremtiden.

"

Anonymous poster hash: 30e8c...e45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha naturlig og ingen ser det....hohohoho. ALLE ser det!



Anonymous poster hash: fb237...6d0
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at hun er en av de få som har fått et rimelig "naturlig" resultat. Syns hun er flott! Og lurer på hvor mye hun har lagt inn, i og med at hun skriver at hun bare la inn litt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes hun er helt utrolig flott. :)



Anonymous poster hash: 0cbe7...79e
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at hun er en av de få som har fått et rimelig "naturlig" resultat. Syns hun er flott! Og lurer på hvor mye hun har lagt inn, i og med at hun skriver at hun bare la inn litt.

http://oi43.tinypic.com/25sbtdy.jpg Ja, kjeeempeekte.....

Anonymous poster hash: 1402e...25f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://oi43.tinypic.com/25sbtdy.jpg Ja, kjeeempeekte.....

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Lol, er det noe de ikke er så er det små og naturlige i forhold til kroppen hennes, selv om hun gjerne må si det til seg selv. Hadde de vært så små og naturlige så hadde ikke så mange begynt å spekulere. Man ser det lang vei.

Anonymous poster hash: 4a611...4b6

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, er det noe de ikke er så er det små og naturlige i forhold til kroppen hennes, selv om hun gjerne må si det til seg selv. Hadde de vært så små og naturlige så hadde ikke så mange begynt å spekulere. Man ser det lang vei.

Anonymous poster hash: 4a611...4b6

"kjempeekte...." var naturlig nok ment som ironi. "Kjempenaturlige" hadde vel vært et mer korrekt ordvalg.

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha naturlig og ingen ser det....hohohoho. ALLE ser det!

Anonymous poster hash: fb237...6d0

Det er vel det de fleste bloggjentene tenker hver gang sprøyer restylane i leppene. Det ser heeeelt naturlig og fint ut. Not. :P

Anonymous poster hash: a076a...368

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ei venninne av henne og føler meg litt slem som sier hvor mye hun har lagt inn nå.. men da forstår dere at det ikke er mye hun har lagt inn.. hun har lagt inn litt under 200g



Anonymous poster hash: 8afba...62e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ei venninne av henne og føler meg litt slem som sier hvor mye hun har lagt inn nå.. men da forstår dere at det ikke er mye hun har lagt inn.. hun har lagt inn litt under 200g

Anonymous poster hash: 8afba...62e

UNDER 200? Dét vil jeg gjerne se papirer på..

Anonymous poster hash: 1402e...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

UNDER 200? Dét vil jeg gjerne se papirer på..

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Det er helt vanlig, de fleste som har lagt inn silikon ser du det ikke på inkludert meg selv. Det skal se naturlig ut. Ikke pent med 400 i hver pupp på ei jente på 1,60 som veier 50 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt vanlig, de fleste som har lagt inn silikon ser du det ikke på inkludert meg selv. Det skal se naturlig ut. Ikke pent med 400 i hver pupp på ei jente på 1,60 som veier 50 kg.

Har selv implantat, og vet at 200 gram er veldig lite. Andrea sine bryster ser langt ifra små/normale/naturlige ut (før var de rimelig små), derfor stusser jeg litt på antall gram.

Anonymous poster hash: 1402e...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har selv implantat, og vet at 200 gram er veldig lite. Andrea sine bryster ser langt ifra små/normale/naturlige ut (før var de rimelig små), derfor stusser jeg litt på antall gram.

Anonymous poster hash: 1402e...25f

Jeg har 225 og det er ikke veldig lite, økte med to cuper. Skal sies at jeg også er 1,76 cm høy, slank, men ganske bredskuldret og med litt hofter og ble anbefalt av kirurgen å ikke ta mer. Veldig glad for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...