AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #41 Skrevet 2. januar 2014 Jeg hadde ikke sugd min kjæreste, hvis han ikke hadde slikket meg tilbake. Gi og ta. Joda det blir vel mere safter fra oss, men så velger jeg for hans tilfredstillelse og la det gå i munnen min også. Men ikke alltid. noen ganger gjør jeg det, andre ganger stopper jeg og bruker handa videre til det går for han. Men min kjæreste synes jeg smaker godt, og elsker å slikke meg. Og gjør det nesten hver gang vi har sex Anonymous poster hash: d0346...7db
Rimmern Skrevet 2. januar 2014 #42 Skrevet 2. januar 2014 Drittunger og pysegutter. Ordentlige menn slikker, punktum. 5
Gjest Heartbeat Skrevet 2. januar 2014 #43 Skrevet 2. januar 2014 Har opplevd kun en gang i livet en mann som ikke likte å slikke, men sugde han gjerne da jeg elsker det. Ellers har alle elsket å slikke og tatt initiativ til det. Og han som ikke likte å slikke var også veldig ung, så jeg tror det er lite erfaring som gjør det
ArneA Skrevet 2. januar 2014 #44 Skrevet 2. januar 2014 Smak og behag hva som er godt. Føler ikke noen plikt til å gjøre noe jeg ikke liker. Det forventer jeg som voksen person at min partner respekterer. Har dessuten stort nok repertoar til at slkikking ikke er en nødvendighet.
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2014 #45 Skrevet 2. januar 2014 Den som skulle ha kvaler i sammenheng med oralsex bør kaste det kortet på bordet rimelig raskt, for her i huset er det 'takk for nå' grunn om vi ikke møtes i den orale verden. - og 'ja' det går definitivt begge veier... før noen spør. Lille-pus. Det hadde jeg aldri trodd om deg. The oralway or the highway ?
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #46 Skrevet 2. januar 2014 Jeg kan akseptere å slikke hvis jenta suger. Det forventer jeg at jenta respekterer. Anonymous poster hash: 24da6...f96 Anonymous poster hash: 24da6...f96
Gjest Lille-pus Skrevet 2. januar 2014 #47 Skrevet 2. januar 2014 (endret) Lille-pus. Det hadde jeg aldri trodd om deg. The oralway or the highway ? Jeg er oral av natur og tenning, - så frafall av orale gleder begge veier... eller Gud forby... motvilje... det ville tatt fra meg en meget viktig del av min seksualitet... så vondt vil jeg hverken meg selv eller mine menn. Å tenne en mann med min munn og min lekne tunge... å se og høre nytelsen... og min egen nytelse ved å kunne bunntenne ham slik... smake ham... til bunns... Oh mercy ! And ... likewise the other way around. Noen som føler seg presset eller gir uttrykk for at dette liker de ikke. Dette gjør de kun fordi du vil at de gjør det... nix. Det vil bare være kleint, kleint, kleint. Da ville det være best å finne ut av det ganske raskt, og så enes om at vi var for ulike. Ok, Coolaid; Dette bad du om, og nå har du fått det... Endret 2. januar 2014 av Lille-pus
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2014 #48 Skrevet 2. januar 2014 Drittunger og pysegutter. Ordentlige menn slikker, punktum. Kombinasjonen av kommentaren, bildet ditt og navnet er spot-on Anonymous poster hash: 5a57e...0c9 1
Gjest Mr. Toad Skrevet 2. januar 2014 #49 Skrevet 2. januar 2014 Jeg vil gi BJ men ikke bli slikket, så jeg kan ta dere ikkeslikkegutter jeg. Skuffet
Gjest Coolaid Skrevet 2. januar 2014 #50 Skrevet 2. januar 2014 Ok, Coolaid; Dette bad du om, og nå har du fått det... Ja, og det var verdt det.
Mann 42 Skrevet 3. januar 2014 #51 Skrevet 3. januar 2014 Jeg forlanger å få slikke. Hør, hør. Det er et langt større problem at enkelte kvinner nekter å la seg slikke, spør du meg. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #52 Skrevet 3. januar 2014 Drittunger og pysegutter. Ordentlige menn slikker, punktum. Min store fantasi er å få mitt silkeglatte, nybarberte ansikt skjendet av en kåt kvinne som gnir fitta over det, mens jeg slikker henne over alt der jeg kommer til. Beklageligvis har jeg aldri opplevd det, selv om det kom relativt nært med en jente som virkelig likte å sitte på ansiktet mitt. Men hun var veldig spissfindig mht hva som skulle gjøres, og var vel mer opptatt av å få orgasme, enn av å råknulle fjeset mitt slik JEG ville. Så jeg fikk aldri uttelling på mine hint om at jeg ville være überglücklig hvis hun f.eks vekket meg med å sette seg på ansiktet mitt, eller om at å gni en erogen sone over ansiktet, med sine vekslende myke og harde partier, kan være ganske deilig. Gutter som ikke vil slikke? Det virker nærmest litt uvirkelig. Anonymous poster hash: 1fa95...d4f
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #53 Skrevet 3. januar 2014 Typen min liker ikke å slikke. Han sier det er slitsomt, og han blir avtent av "saftene", og tror det rett og slett ikke gir ham noe som helst. Veldig trist.. Anonymous poster hash: f8975...27d
Mann 42 Skrevet 3. januar 2014 #54 Skrevet 3. januar 2014 Typen min liker ikke å slikke. Han sier det er slitsomt, og han blir avtent av "saftene", og tror det rett og slett ikke gir ham noe som helst. Veldig trist.. Anonymous poster hash: f8975...27d Vel, man KAN få litt kink i nakken og bli sliten i tunga, men det er jo en GOD smerte, alt tatt i betraktning. Det er bare et treningsspm, som med alt annet.
happiest Skrevet 3. januar 2014 #55 Skrevet 3. januar 2014 Tror jeg får poste den her også... jente som suger + gutt som slikker = perfect match jente som ikke suger + gutt som slikker = not perfect match jente som suger + gutt som ikke slikker = not perfect match jente som ikke suger + gutt som ikke slikker = perfect match Så da er det bare å finne en som matcher...
Mariell007 Skrevet 3. januar 2014 #56 Skrevet 3. januar 2014 de fleste gutter vil slikke! hvis ikke burde de ikke forvente for mye tilbake heller
Cascade Skrevet 3. januar 2014 #57 Skrevet 3. januar 2014 Elsker å slikke henne, også de lekre føttene. Faktisk, om du spør henne hva hun liker mest vil hun svare føttene. Hun er litt sjenert og gammeldags så hun skjønner ikke helt jeg liker å slikke henne. Synes hun smaker fantastisk jeg....får ikke så mye tilbake dog.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå