Gå til innhold

Hvorfor vil ikke gutter slikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Så en dokumentar om ungdom og sex på vg. Var flere gutter der som absolutt ikke ville slikke. Men virket som de selv synes det var ok å bli sugd. wtf? Men jaja.

Så lurer på om dere gutter/menn her mener det samme? Greit nok at uerfarne er litt skeptisk til slikking fordi de er redd pga. lukt, han jenten er våt osv. Men hallo? Man deler jo spytt når man kysser. Burde ikke det også være ekkelt da?

Anonymous poster hash: 32c79...af8
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kysse og slikke er overohodet ikke det samme. Jeg har klint med jenter men ikke faen om jeg ville ha slikket noen

Anonymous poster hash: 751d5...741

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og selvfølgelig synsgutter det er ok bli sugd.

Snu på det. Gutter skal ligge å slikke i seg saftene våre mens jenter nekter å ta spruten i kjeften..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Typen min elsker å slikke, det eneste man bør passe på er at man er nydusjet nedentil, så tror jeg ikke det er så ille :)

Anonymous poster hash: 6b315...18d
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kysse og slikke er overohodet ikke det samme. Jeg har klint med jenter men ikke faen om jeg ville ha slikket noen

Hvorfor vil du ikke slikke? Forventer du å bli sugd?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Snu på det. Gutter skal ligge å slikke i seg saftene våre mens jenter nekter å ta spruten i kjeften..

Ikke alle som nekter. Jeg har ikke problemer med det, så lenge det ikke er en ons.

AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Kanskje du har liten eller ingen erfaring eller ikke er i et fast forhold eller ikke har vært tent nok?

Anonymous poster hash: 745fd...c1d
  • Liker 1
Skrevet

De fleste voksne menn er glad i å slikke. Kjæresten min elsker det. Har vært med én som ikke likte det, han var også den yngste jeg har datet. Min erfaring er at mer modne og komfortable menn elsker det.

For å unnlate alt annet - jeg er vokset (brazilian), ingen infeksjoner, normal intimhygiene. Så det er ingenting slikt i veien.

• Liker 4
Gjest Summers
Skrevet

Burde ikke det også være ekkelt da?

Burde ikke være så ille for pene jenter å gi sympatisex til oss helt vanlige menn heller. Er ikke kravstor, hun kan ligge der som en potetsekk.

AnonymBruker
Skrevet

Nå er det ikke akkurat slik det ikke kommer safter fra penis før gutten kommer..

Anonymous poster hash: 21238...91b

• Liker 13
Skrevet

Jeg nyter både å slikke og bli sugd! Hva enkelte individer på VG foretrekker tar jeg med en klype salt!

• Liker 5
Gjest Lille-pus
Skrevet

Nå er det ikke akkurat slik det ikke kommer safter fra penis før gutten kommer..

Anonymous poster hash: 21238...91b

Å joda, det gjør det :opplyser:

Hva 'ungstuter' gjør og hva voksne, trygge menn elsker å gjøre er tydeligvis to helt forskjellige ting.

Så får vi håpe de får seg litt prakis før de er så bestemt sikre på hva de liker og hva de ikke liker.

Foreløpig høres det mest ut som 6-årings bestemhet om at 'løk er ekkelt, liker ikke løk'.

• Liker 8
Skrevet

Jeg forlanger å få slikke.

• Liker 18
Skrevet (endret)

Jeg likte ikke det før, men er ikke lengre skeptisk til det. Er forsiktig med å gjøre det før jeg vet at damen har testet seg for kjønnssykdommer. Til jeg vet det kysser jeg og slikker gjerne rundt, men bruker bare fingre direkte på kjønnet. Hvis slikkelapp er tilgjengelig slikker jeg gjerne.

Endret av .-L-.
AnonymBruker
Skrevet

Har møtt en 40 årig "player" type som jeg antok var ganske liberal på det seksuelle plan, men det viste seg at han slikket ikke engang...Jeg var velfrisert (nesten glattbarbert) og har god hygiene men det ble ingen slikking selv om jeg gav ham flere blowjobs..Det hadde han tydeligvis ingenting imot.

Jaja.Jeg må vel bare akseptere at han ikke liker slikking,eller ikke ville gjøre det med meg.Men han er den første jeg har møtt som ikke har slikket.

Anonymous poster hash: fa97a...56b
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor vil du ikke slikke? Forventer du å bli sugd? Anonymous poster hash: 32c79...af8

Eeeh forsi jeg er jente og hetro

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er du? Kanskje du har liten eller ingen erfaring eller ikke er i et fast forhold eller ikke har vært tent nok? Anonymous poster hash: 745fd...c1d

Jeg er 33 og jente og har vært i forhold i årevis. Kyssing og søikking kan ikke sammenlignes

Skrevet

Elsker å slikke. Det er nesten bedre enn å bli sugd, dersom kvinnen ikke har god teknikk da. Men synes det er litt skummelt å slikke på ONS, vanskelig å ha kodnom i halsen liksom.

• Liker 2
Skrevet

Over halvparten av mine partnere har gått ned frivillig og veldig villig. Resten hadde nok gjort det om de ble spurt. Tror som andre sier, at voksne og modne gutter/menn ikke synes det er ekkelt om alt er som det skal der nede.

Gjest Coolaid
Skrevet

Kan ikke si noe annet enn jatakk! Det vil jeg veldig gjerne, syns selv det er deilig og sexy. Det er også en kjempebonus når hun har det superdeilig.

Syns for øvrig at det ikke kan forventes at en partner skal suge kuk eller slikke fitte. Ikke gjør noe dere ikke har lyst til, folkens :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...