Gå til innhold

Hvorfor vil ikke gutter slikke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Send meg en pm. ;)

Jeg forlanger å få slikke.

Anonymous poster hash: 745fd...c1d
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har tidligere vært negativ til slikking, og gjorde det sånn halvveis motvillig med eksen..

Nå derimot, sitrer det i kroppen etter å slikke jenter.. Er sykt pirrende å tenke på hvordan jenta nyter det.. Å suge/slikke hverandres kjønn er det mest intime man kan gjøre, men ingen burde tvinger til det..

Gjest Inferno
Skrevet

Vil han ikke slikke får han ikke BJ.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Typen min gjør det sjeldent. Intim hygienen er det ikke noe å si på, tror bare han ikke er så glad i det. Men sålenge jeg ikke får så får heller ikke han bj heller.

Anonymous poster hash: 93584...2e4

• Liker 1
Gjest Hyssingen
Skrevet

Jeg vil gi BJ men ikke bli slikket, så jeg kan ta dere ikkeslikkegutter jeg.

Skrevet

Er (bi) mann men liker ikke å slikke. Liker faktisk best å suge på en pikk. Liker forøvrig sexen med kvinner utover akkurat det.

Skrevet

Jeg tenker at de som nekter å slikke er dårlige i senga. Sorry mac,men vi må da for faen få noe ut av sex vi og.

• Liker 2
Skrevet

Jeg kaster inn en brannfakkel!

Å gi oralsex er minst like vanlig hos den mannlige delen av befolkningen som den kvinnelige.

Etter å dømme på dette forumet, så vil jeg til og med si at det muligens er vanligere for menn å gi oralsex en for kvinner, menn er generelt mindre "pripne"

Jeg gir ikke oralsex under mensen og spør pent om vi skal ta en dusj om det er for svett og salt der nede.

Gjest New_Girl
Skrevet

Har ikke noe problem med å skjønne hvorfor noen menn ikke vil slikke. Selv om det kommer noe ut av penis når man suger så kan da ikke det sammenlignes med å slikke.

Syns ikke man nødvendigvis er dårlige i senga, det er jo mange kvinner som ikke liker å bli slikket også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min elsker å slikke og han vil gjerne gjøre det hver eneste gang før vi avslutter med herlig sex! :danse:

Anonymous poster hash: 51147...660
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kunne aldri vært i et forhold uten gjensidig oralsex. Elsker å både gi og få! Renslighet er en selvfølge.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

jeg er jente å elsker å gi og få. har til og med slikket ei jente under trekant, å ser ikke hva som er så farlig med det :P god hygiene er jo et krav så klart! suger ikke en mann uten at han er nydusja hvis han feks har vært på jobb, klarer bare ikke :P men om han har gått hjemme en hel dag uten å gjort noe særlig så blåser jeg i om han har dusjet den dagen da det ikke blir så svett som hvis han har vært aktiv :)

Anonymous poster hash: 80d20...e76
Skrevet

Tråden ryddet for innlegg skrevet av en utestengt bruker, samt svar.

Bond, adm

AnonymBruker
Skrevet

Kan ikke snakke for andre gutter, men kjæresten min slikker meg hver dag - og vil det ofte opptil 2 ganger daglig:) når ikke tante rød er på besøk selvfølgelig :)

Anonymous poster hash: cbe65...96c

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke møtt noen som ikke liker å slikke. Min mann elsker å slikke meg;)

Min første sexpartner var 17 år, og jeg var også 17. Han også brukte å slikke meg og jeg suge han.

Men jeg greier ikke åbli slikket(helst ikke ha sex heller) uten at jeg har nysjet innenfor noen få timer..

Anonymous poster hash: d0346...7db
Gjest Lille-pus
Skrevet

Den som skulle ha kvaler i sammenheng med oralsex bør kaste det kortet på bordet rimelig raskt, for her i huset er det 'takk for nå' grunn om vi ikke møtes i den orale verden.

- og 'ja' det går definitivt begge veier... før noen spør.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gutt her.. eller mann om du vil!

Jeg foretrekker å slikke jenta, fremfor å bli sugd selv. Det er bare noe med det å smake på henne, se hvordan hun reagerer på det, samt det å få "kjenne" henne jeg tenner noe så utrolig mye på. Jeg leker gjerne rundt anus i samme slengen også, med tunga. Det forutsetter at hun er nydusjet da.. er hun ikke nydusjet så gjør det meg ingenting å slikke vaginaen/klitten. Lukter da vitterlig bare KVINNE om en ikke har dusjet på en dag. Det er bare tennende.

69 er og vil for alltid være en av mine favoritter. Mmmm :)

Anonymous poster hash: f2acf...986
  • Liker 1
Skrevet

Hvis jeg tenner på en kvinne, vil jeg også like å slikke henne. Jeg fatter ikke hvordan menn kan ha en sperre for dette. Men for all del, det er jo ikke mitt problem.

Det finnes nok kvinner jeg ikke kunne tenkt meg å slikke, kvinner som er urenslige og lite tiltrekkende, men disse kvinnene ville jeg jo ikke ønsket å ha sex med på andre måter heller, har jeg først lyst på en kvinne betyr det at jeg har appetitt på henne. Men det er meg.

• Liker 1
Skrevet (endret)

.

Endret av FalconPunch
  • Liker 1
Skrevet

Jeg kan egentlig skjønne at alle ikke vil slikke. Selvom jenta er nydusjet og velfrisert. Det blir mye mer safter og gris når man slikker en jente, enn når man suger en gutt, og det er ikke noe alle liker så godt.

Synes også det er barnslig å ikke ville gi oral til partneren bare fordi man ikke får det tilbake selv. Hvis man liker å suge, så tar man jo nytelsen fra begge - om man ikke vil gjøre det bare fordi han ikke slikker.

Og jeg hadde ikke fått noenting ut av slikking, om han bare gjorde det for å få suging tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...