Gå til innhold

Vi har trukket en vinner av en Belladot Bertil penisring!


Anne Victoria

Anbefalte innlegg

Har du lyst til å starte det nye året med et brak? Da burde du rett og slett bli med i vår konkurranse. I samarbeid med netonnet gir vi nemlig bort en vibrerende potensring til en heldig vinner som legger igjen noen ord her i tråden.

Og vinneren ble #18 i denne tråden som svarer som anonym!! :)

Belladot Bertil
Bertil er en vibrerende penisring som forsterker mannens ereksjon samtidig som den stimulerer kvinnens klitoris gjennom vibratoren. Bertil er produsert i et mykt bøyelig meteriale og har justerbar hastighet på vibratoren. Ettersom den er vanntett kan du også ta den med deg inn i dusjen.
Belladot Bertil har ulike formål. Det er både en ball som vibrerer mot kvinnens klitoris som får en direkte stimulans, mens de kraftige vibrasjonene kommer ned rundt penis. Bertil er et perfekt leketøy for par og forenkler også ereksjon. Det kan være at man ønsker en fyldigere ereksjon, eller at det er vanskelig å opprettholde den. Penisringen hjelper til med å opprettholde blodet i ereksjonsvevet.
Les mer HER
20140102_Konkurrans_536941a.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Lille-pus

Denne vil jeg være med på!

Her er enda mer glede å hente, så jeg krysser fingrene for at jeg for en gangs skyld kan være så usigelig heldig å vinne ...*holder alle fingre, men ikke bena, krysset*

Legger til: Og det vil gi muligheten til å komme med feedback på sexforumet om hvorledes virkningen er på Menn over 40 ! :blink::lol:

Edit: Rettet Leif'er

Endret av Lille-pus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vinner aldri noe, men det skader vel ikke prøve :P

Jeg vil gjerne vinne en Bertil :D

Endret av Faina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Coolaid

Jeg er lett med på alt som er gøy og deilig :) Det er alt for dårlig med sexleketøy på mannefronten.....kanskje dette er noe som er verdt å teste ut?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Ironically me

Kunne tenkt å ta med n'Bertil på trekant, men har ikke tid å vente! Kjøper en i dag. Lykke til, dere andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne skulle jeg gjerne hatt til mannen min! :jepp:



Anonymous poster hash: a450c...3cb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å namngje eit produkt "Bertil"!

Neida! Passer fint i Billy-hyllen, må vite. Kommer komplett med bruksanvisning der minst et bilde er speilvendt, men alle delene har stort sett vørt med siste årene, så dette blir bra. Skulle du ha problemer med å få reist byggverket vil en hyggelig svenske hjelpe deg over telefon...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stjerner og planeter

Neida! Passer fint i Billy-hyllen, må vite. Kommer komplett med bruksanvisning der minst et bilde er speilvendt, men alle delene har stort sett vørt med siste årene, så dette blir bra. Skulle du ha problemer med å få reist byggverket vil en hyggelig svenske hjelpe deg over telefon...

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...