AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #41 Skrevet 28. januar 2014 Det er godt sport i å ikke like denne serien etter artiklene av Brita i starten. "Åååh det er ikke realistisk", "Ååh gud a meg lyden i serien er ikke bra.", som om noen tv-serie er særlig realistisk... Plant en ide i hodet til svake mennesker tidlig, og la de selv gjøre jobben.... Anonymous poster hash: 64ed4...31f
Rainbow Skrevet 28. januar 2014 #42 Skrevet 28. januar 2014 Jo, jeg lurer på en ting til. Hvem var han fyren på filmen som tok av seg finnlandshetten? Var det han som skrek "Abra havn" og skøt seg?Anonymous poster hash: a28b8...c4b "Abraham". Nei, det var broren til Peter (Jon Øigarden). De sto altså og så sin avdøde bror og ektemann være en av pådriverne for å la en mann og et lite barn brenne inne. Forøvrig syns jeg hu dama hadde en veldig merkelig reaksjon på at han hun hadde hengt med hele natta var ettersøkt for mord!! Hun burde jo bli sjokkert, rope at han er uskyldig, begynne å gråte fordi Lena er død... Men hun pppfører seg som om hun ikke bryr seg.
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2014 #43 Skrevet 28. januar 2014 Har akkurat begynt å se den nå, men her er det ting som ikke henger helt på greip. Det er for enkle, lite troverdige løsninger og språket er ganske elendig innimellom. I tillegg er det ofte veldig lavt snakket, så jeg må skru opp volumet, spole tilbake og nilytte. Hmm...jaja, men jeg fortsetter å se.
Angelheart2 Skrevet 28. januar 2014 #44 Skrevet 28. januar 2014 Jeg syns den er bra, jeg...... Ikke syns jeg lyden er dårlig, plottet er kjempespennende og jeg syns de fleste skuespillerne gjør en god jobb. Det eneste unntaket må være han presten (faren til Peter og Daniel). Han syns jeg prater veldig unaturlig og teateraktig. Er kjempespent på hvordan dette ender neste uke og hvem som står bak. Nå fikk vi jo se at Daniel var en av de 13 sjefene i denne "gutteklubben" og jeg tror nok flere av de vi allerede kjenner godt fra serien skjulte seg bak maskene. 1
Gjest Violetta Skrevet 28. januar 2014 #45 Skrevet 28. januar 2014 Veldig spennende serie. I vanlige amerikanske serier får man jo servert historien ferdig fordøyd i første episode, her må man faktisk tenke litt selv.
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar 2014 #46 Skrevet 28. januar 2014 (endret) Den høygravide damen er lite troverdig som nettopp det. Hun spretter av sted sent og tidlig på høye hæler, beveger seg og setter seg som om hun kun var en ugravid skuespiller med pute på magen. Hun burde i alle fall ha vagget bittelittegranne av og til. P.s. det hjalp seg med tekst. Jeg har faktisk problemer med å få med meg hva de sier ganske ofte. Endret 28. januar 2014 av Hoppetaujenta
pandabear Skrevet 28. januar 2014 #47 Skrevet 28. januar 2014 Til seriens forsvar så syns jeg den 5. episoden var den beste så langt.
AnonymBruker Skrevet 29. januar 2014 #48 Skrevet 29. januar 2014 Huff, synes det er utrolig dårlige skuespillerprestasjoner i den serien. Både Øygarden og enka har ett ansiktsuttrykk (bekymret med rynke i panna), og sønnen går bare rundt og ser overrasket ut hele tiden. Og hva er greia med all den dramatiske musikken som skal spilles hele tiden!? Første episode ga meg kjempeforventninger, men på mandag ble jeg nesten bare irritert. Anonymous poster hash: 5949d...421 3
Gjest Violetta Skrevet 29. januar 2014 #49 Skrevet 29. januar 2014 Herregud så lei man kan bli av den negativiteten. Som om alt av utenlandsk film er så fantastisk mye bedre.
Rainbow Skrevet 29. januar 2014 #50 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ler og gjør narr av utenlandske filmer og serier også, jeg! 1
Gjest Violetta Skrevet 29. januar 2014 #51 Skrevet 29. januar 2014 Jeg ler og gjør narr av utenlandske filmer og serier også, jeg! Kanskje det, men mest sannsynlig ikke fordi de er laget i et spesifikt land.
Rainbow Skrevet 29. januar 2014 #52 Skrevet 29. januar 2014 Kanskje det, men mest sannsynlig ikke fordi de er laget i et spesifikt land. Nei, det har du rett i. Er det dårlig så er det dårlig, spiller ingen rolle hvor det er fra. Har likt mye norsk også! 1
Gjest Violetta Skrevet 29. januar 2014 #53 Skrevet 29. januar 2014 Jeg blir så barnslig at jeg liker norske filmer på trass. Helt ukritisk. 2
Rainbow Skrevet 29. januar 2014 #54 Skrevet 29. januar 2014 Jeg blir så barnslig at jeg liker norske filmer på trass. Helt ukritisk. Hehehe! Dis også?
Gjest Violetta Skrevet 29. januar 2014 #55 Skrevet 29. januar 2014 Hehehe! Dis også? Sikkert, har bare ikke sett den.
Sofie_22 Skrevet 31. januar 2014 #56 Skrevet 31. januar 2014 (endret) "Abraham". Nei, det var broren til Peter (Jon Øigarden). De sto altså og så sin avdøde bror og ektemann være en av pådriverne for å la en mann og et lite barn brenne inne. Forøvrig syns jeg hu dama hadde en veldig merkelig reaksjon på at han hun hadde hengt med hele natta var ettersøkt for mord!! Hun burde jo bli sjokkert, rope at han er uskyldig, begynne å gråte fordi Lena er død... Men hun pppfører seg som om hun ikke bryr seg. ... Endret 31. januar 2014 av Sofie_22
Sofie_22 Skrevet 31. januar 2014 #57 Skrevet 31. januar 2014 Glem det. Hun heter jo Lena i virkeligheten
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #58 Skrevet 31. januar 2014 Trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg liker faktisk Mammon.. Selv om det er litt å pirke på her og der. Anonymous poster hash: ea14c...457
Rainbow Skrevet 31. januar 2014 #59 Skrevet 31. januar 2014 Glem det. Hun heter jo Lena i virkeligheten Hehe, ja jeg har store problemer med å huske hva de heter i serien, så jeg blir sånn som Brita Engseth, og kaller dem for skuespillernavnet! 1
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2014 #60 Skrevet 3. februar 2014 Den slutten var bare helt grusom! Anonymous poster hash: b74b5...cfe
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå