AnonymBruker Skrevet 6. januar 2014 #21 Skrevet 6. januar 2014 Joggeren var trolig bare noe hun innbilte seg. 2. episode er sett og jeg synes serien er bra. Veldig typisk norsk å klage på alt, lyd, logikk etc. Jeg koser meg med underholdning og spenning og synes lyden er helt fin jeg. I stedet for å fokusere på detaljer og å lete etter noe å klage på, lar jeg meg underholde av en flott serie så langt. Anonymous poster hash: 04cd4...928 2
MarianneE Skrevet 7. januar 2014 #23 Skrevet 7. januar 2014 Crap, var så trøtt igår at jeg sovna sittende i sofaen halvveis i episoden. 1
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2014 #24 Skrevet 7. januar 2014 Hvem i all verden begynner en setning med "Hør!"? Synes serien er underholdende, men det er vanskelig å ikke irritere seg over småfeil som f.eks. at Peter plutselig sto med en tekopp i hånden mens Frk. Økokrim skulle koke tevann, og ingen av de hadde flyttet på seg....Anonymous poster hash: a28b8...c4b 3
Cordelia Skrevet 10. januar 2014 #25 Skrevet 10. januar 2014 (endret) Dette med lyden er noe tull synes jeg, hvis man setter seg ned og følger med ordentlig, så går det. Serien, er grei den, og kommer nok til å følge med videre. Men klarer ikke å sette meg inn i all denne rosen. I mine øyne har vi produsert bedre krimserier. Skulle ønske man kunne slutte å skulle konkurrere så med andre skandinaviske serier og heller bare fokusere på å lage en god serie. Men så et intervju med regissøren på DN for en stund siden. Hun virket egentlig veldig fornuftig, og hun hadde vært veldig på skuespillerne om at de ikke var på teaterscenen. Desverrre så tror jeg ikke hun helt nådde inn til alle. Så en tv scene fra Maria Wern her om dagen, og der var det liksom noe helt annet. Noe så enkelt som en videosamtale liksom....Men nå avsporer jeg. Håper de derre mysteriene blir litt mer kompliserte etterhvert, så lenge er det bare noen bibelske referanser som de fleste kjenner til litt av. Men hun som liksom hadde avsluttet forholdet til han journalisten pga psyken. Hun var ikke akkurat for vond å be i forhold til at det skulle være en så stor belastning. Hadde ventet at hun skulle vært litt mer avvisende. Endret 10. januar 2014 av Cordelia
AnonymBruker 42 Skrevet 16. januar 2014 #26 Skrevet 16. januar 2014 Hadde veldig lyst til å like serien, men jeg klarer bare ikke..... Vet ikke helt hva det er..... om det er manus, måten det snakkes på, om det er skuespillet i seg selv, kanskje en herlig blanding av alt. Jeg vet virkelig ikke.... Noe er bare helt "feil", og jeg klarer bare ikke denne serien, dessverre... 1
AnonymBruker Skrevet 16. januar 2014 #27 Skrevet 16. januar 2014 Var gøy fram til episode 3, da ble det bare teit. Og hvor sannsynlig er den scenen som skjedde i Hurum.. plutselig kjører det en bil utfor og en mann tar randomly selvmord etter han har sagt ordet Abraham. Så teit. CSI er mye bedre. Anonymous poster hash: 82f93...d90
Cordelia Skrevet 16. januar 2014 #28 Skrevet 16. januar 2014 (endret) Og hvem følger en annen rett inn i et portrom rett etter å ha blitt lokket inn på et øde kjøkken og blitt angrepet?Greit at han kunne være litt kjepphøy etter å ha banket en annen men....Greit at det ofte er noen glipper i de fleste serier men eh. Endret 16. januar 2014 av Cordelia 1
AnonymBruker Skrevet 17. januar 2014 #29 Skrevet 17. januar 2014 Jeg vedder at presten er morderen. Han har allerede ofret én sønn og nå står sønn nummer to og sønnesønnen for tur. Anonymous poster hash: a28b8...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2014 #30 Skrevet 21. januar 2014 Ja, episode 4 og for hver episode skjønner jeg mindre og mindre. Ikke et kvekk. Og serien blir bare mer ellevill og usannsynlig for hver gang. Men det som gjør serien usedvanlig underholdende, er når man leser Brita Møystads forklarende oppsummeringer etterpå : Del 1 Del 2 Del 3 Del 4 Anbefales. Jeg lo høyt av hennes treffende beskrivelser. Anonymous poster hash: 36f76...5c8 2
Rainbow Skrevet 23. januar 2014 #31 Skrevet 23. januar 2014 Hvorfor sier Jon Øigaarden sin karakter (nå har jeg sett fire episoder og jeg husker ikke hva karakteren heter) at han fyren som kasta seg foran toget sendte ham videoen av ungen som brant inne? Det var vel hun gravide journalistdama som hadde fått den fila sammen med mange andre filer, men den var korrupt, så hun hadde ikke åpna den noen gang? Han sier det flere ganger, men jeg får det ikke til å stemme med sånn jeg husker handlingen. 1
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #32 Skrevet 27. januar 2014 Skjønte ikke så mye av kveldens episode. Håper på mye oppklaring i siste episoden neste mandag. Anonymous poster hash: 01b6a...8ac
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #33 Skrevet 27. januar 2014 Jeg lurer veldig på hvordan alt henger sammen, håper vi får en ordentlig forklaring neste uke. Anonymous poster hash: 64ed4...31f
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #34 Skrevet 28. januar 2014 Om ikke annet så var i hvertfall episode fem spennende. Jeg lurer litt på hvorfor sjefen for Økokrim kan sjefe over to Kripos-ansatte. Anonymous poster hash: a28b8...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #35 Skrevet 28. januar 2014 Jo, jeg lurer på en ting til. Hvem var han fyren på filmen som tok av seg finnlandshetten? Var det han som skrek "Abra havn" og skøt seg?Anonymous poster hash: a28b8...c4b 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #36 Skrevet 28. januar 2014 Jeg skjønner desverre I - N - G - E - N - T - I - N - G av denne serien... Har fulgt med sånn cirka hver eneste episode, og grøsser ved tanken på at den skal eksporteres til utlandet i fremtiden.. Anonymous poster hash: df7f5...d29 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #37 Skrevet 28. januar 2014 Har fulgt med sånn cirka hver eneste episode, og grøsser ved tanken på at den skal eksporteres til utlandet i fremtiden.. Anonymous poster hash: df7f5...d29 Akkurat det skjønner ikke jeg heller. Er det NOE i Mammon man ikke har sett før? Det er jo en klassisk thriller. Hittil ihvertfall, så man kan jo håpe at det skjer noe uventet i siste episode. Anonymous poster hash: a28b8...c4b 2
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #38 Skrevet 28. januar 2014 Jeg skjønner desverre I - N - G - E - N - T - I - N - G av denne serien... Har fulgt med sånn cirka hver eneste episode, og grøsser ved tanken på at den skal eksporteres til utlandet i fremtiden.. Anonymous poster hash: df7f5...d29 Jeg skjønner heller ikke noen verdens ting! Nå har de iallefall begynt å sende serien med tekst. På tide. (Jeg tror jeg skjønner utekstede amerikanske serier bedre enn Mammon uten tekst.) Og skuespilleriet blir bare mer og mer uutholdelig dårlig for hver episode. Så fullstendig unaturlige replikker og tonefall. Ja, det er helt ufattelig at de har solgt serien til utlandet! Men nå gleder jeg meg bare til å lese Brita Møystads oppsummering av episode 5. Anonymous poster hash: 36f76...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #39 Skrevet 28. januar 2014 Om ikke annet så var i hvertfall episode fem spennende. Jeg lurer litt på hvorfor sjefen for Økokrim kan sjefe over to Kripos-ansatte.Anonymous poster hash: a28b8...c4b Hvordan kan den være spennende når handlingen er så uforståelig at man ikke blir engasjert? Anonymous poster hash: 36f76...5c8 1
AnonymBruker Skrevet 28. januar 2014 #40 Skrevet 28. januar 2014 Hvordan kan den være spennende når handlingen er så uforståelig at man ikke blir engasjert?Anonymous poster hash: 36f76...5c8 Skummel musikk, kjeller og maskerte menn er jo oppskriften på spennende!Anonymous poster hash: a28b8...c4b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå