Galactica Skrevet 1. januar 2014 #1 Del Skrevet 1. januar 2014 Hvis noen savner hager eller transportmidler å utfolde seg i så har jeg en helt ny Battlestar her med plass til mange. Riktig godt nyttår til gamle og nye medlemmer! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 1. januar 2014 Forfatter #2 Del Skrevet 1. januar 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 2. januar 2014 #3 Del Skrevet 2. januar 2014 Godt nyttår til deg også G! Kuuuuuuult å se deg igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #4 Del Skrevet 2. januar 2014 (endret) ....og DER fant jeg jammen et førsteklasses stjerneskip å sette rumpen ned i også! Veldig, veldig koselig å se deg igjen. Du har vært savnet! Endret 2. januar 2014 av Hoppetaujenta Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #5 Del Skrevet 2. januar 2014 Tusen takk. Dere har vært savnet dere også. Første arbeidsdag etter jul i dag. Veeeldig rart å plutselig skulle stå opp klokka seks igjen etter julas slækk. Men, det er godt å komme i gjenge igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #6 Del Skrevet 2. januar 2014 Desemberkaoset har romstert i hele meg i år, selv om jeg har forsøkt å rømme unna og det kjennes godt å se januar på almanakken igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 2. januar 2014 Forfatter #7 Del Skrevet 2. januar 2014 Her jobbes det iherdig med å få unna julebaksten. Hele familien tar det på alvor og bidrar med det de kan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. januar 2014 #8 Del Skrevet 2. januar 2014 Høres ut som en velsmakende oppgave... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 3. januar 2014 Forfatter #9 Del Skrevet 3. januar 2014 Vi klarte det ikke, gitt. Velvel, vi prøver igjen i dag. Det er bra deilig med helg etter en lang og strevsom arbeidsuke! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2014 #10 Del Skrevet 4. januar 2014 God kakespisehelg, søta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. januar 2014 #11 Del Skrevet 4. januar 2014 Goooooood helg! Litt til kakene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2014 #12 Del Skrevet 4. januar 2014 Tror hun er opptatt med å tygge... God lørdag uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #13 Del Skrevet 4. januar 2014 God lørdag! Her er jul tuppet i ræva og ligger radbrukket på terrassen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. januar 2014 #14 Del Skrevet 4. januar 2014 Det høres ganske voldelig, men fornuftig ut. Kanskje det blir slik når en har fått sukkersjokk via maratonspising av søte julekaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 4. januar 2014 Forfatter #15 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har sett to forskjellige serier i dag og føler sterkt for å enten bli plassert i kvinnefengsel eller innenfor muslimsk fangenskap. #oitnb#homeland Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. januar 2014 #16 Del Skrevet 5. januar 2014 Wow! Jeg har bare lyst på frokost jeg. Det er helt tydelig forskjell på folk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tekola Skrevet 7. januar 2014 #17 Del Skrevet 7. januar 2014 Orange is the New Black Jeg henger med på tankegangen din etter å ha sett det altså... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Galactica Skrevet 7. januar 2014 Forfatter #18 Del Skrevet 7. januar 2014 Siste episode av OITNB nå. I dag har jeg sett baksiden av læreryrket. Den siden der du ser klart og tydelig at en elev sliter, og du er ute av stand til å hjelpe. Jeg kjenner på trangen til å gå inn og fikse alt, men vet at jeg ikke kan gjøre det. Det eneste jeg kan gjøre er å være der, være til stede, lytte og se og anerkjenne følelser. Og stå i mot trangen til å knuge eleven inntil meg mens jeg hvisker at alt vil ordne seg. Sukk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. januar 2014 #19 Del Skrevet 7. januar 2014 Rett dame på rett plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 8. januar 2014 #20 Del Skrevet 8. januar 2014 Jeg bare fant det nydelige bildet her, og tenkte at siden jeg ikke har noe luftballong å legg det inn i, så kunne jeg dele det med dere her i Battlestar? Bildet fikk meg til å tenke på (det du forteller over her G.) lærere, foreldre og andre voksnes betydning for barn - som forbilder. *det skal en hel landsby til for å oppdra ett barn* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå