Gå til innhold

hva skal du kjøpe på januarsalget?


Gjest Vinglepetra

Anbefalte innlegg

Gjest Vinglepetra

Har dere noen ting som dere skal og må kjøpe på salget på nyåret? Fattig student o jeg er har jeg en hel liste over både nødvendige og unødvendige ting som jeg må få med meg.

Her er min liste:

Lave ankel boots

En god krem og rens til ansiktet

Trenings tights og overdel

Noen bluser og topper

Sokker

Tank topper

Pysj

Sengetøy

Håndklær

Leppestift

En strikket kjole

Ullundertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Håndklær av god kvalitet

Flere dyner (til gjester)

Hudpleie (hvis de har produktene jeg bruker på salg)

Støvletter (et par jeg har siklet på, men jeg har samme i en mørkere farge, så tillater det kun hvis de blir satt ned en del)

Det blir erfaringsmessig alltid for mange impulskjøp av både klær og interiør. :ler:

Endret av Madelyne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ganske smart og kjøpte alt før salget. Så her blir det sparing! Innerst inne vet jeg at jeg kommer til å dra på salg uansett ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse gensere, trenger gensere gensere er fint å ha

kanskje et par kule og tøffe cardigans:D

og oi se opp her kommer det noe kult

vil ha en jimi Hendrix bold as love t-skjorte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt shoppestopp i 2013 og er nå veldig klar for januarsalget :sjarmor: Men jeg trenger ganske "kjedelige ting" da, siden mye har blitt slitt og brukt masse dette året. På min liste står undertøy, strømpebukser, pysj og basistopper. Også må jeg ha en bukse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kun planer om å plukke opp noen av tingene som sto på ønskelisten til jul, men som jeg ikke fikk. Kjøpte et keyboard på salg, og ellers blir nok bare noen brettspill til spillkvelder med kompisene og noen ullsokker.

Synes for øvrig det er relativt kjedelig å handle, så sånn sett er det greit å kunne holde seg unna butikkene i det verste januarsalgsrushet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inntrykk av at januarsalget er tamt, det er romjulssalget som har lavest priser. Spørs kanskje hva man ser etter da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gresshoppesang

Jeg har shopstop neste år, så jeg har handlet noen sommertopper og kjoler på nett i dag. I tillegg har jeg kjøpt hjemme-alene-gensere (college), for det jeg hadde var helt utslitt.

Har også kjøpt kåpe og støvletter på salg, så nå skal jeg klare et år uten innkjøp av klær helt utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøve å kjøpe ullundertøy til barna, men str er dessverre vanskelige å finne. Str 104 og 110.

gå på coop obs hypermarked der har de ullundertøy til barna. :)

Anonymous poster hash: 361cb...0ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt sengetøy hos Zara Home, noen pene topper hos Shopbop som jeg har hatt på ønskelisten lenge samt noen truser fra Hanky Panky.



Anonymous poster hash: 258ae...0cf
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vinglepetra

Glemte at jeg måtte kjøpe meg en ny veske :) Intet januarsalg uten ny veske :hoppe:

Endret av Vinglepetra
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har allerede bestilt treningsklær på H&M for 2000,- Uæææ!

Tv og sofabord fra Fagmøbler også til 2000,-

Og forhåpentligvis ny vaskemaskin men tror ikke jeg har mer penger igjen haha..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis noe blir det småtteri til babyen som kommer om en måneds tid, mangler ikke så mye men tenkte å se etter:

- stelleveske

- stellematte

- sengekant

- 3-4 plagg vi mangler

Særdeles lite spennende med andre ord...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venter på tre store pakker med solbriller, maxi skjørt, plummefarget blazer, blazer med paljetter, kul kosebukse med mønster, svart maxi skjørt, undertøy, blå og hvit blondetopp, hvit og sølv kjole, et par shorts og topper + en blå og en svart lang kåpe. Hihi fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpt en kosebukse/penbukse på en av mine favorittbutikker, Klara. I tillegg har jeg sondert litt på Vic, de begynner salg her på onsdag, og håper å få med meg en bluse, cardigan og to jeans fra Mac. :)

Jeansene blir enten vinrød, gråmønstret eller lilla, to av dem tenker jeg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...