Gå til innhold

Nelly: Får ikke kjolen før nyttår!


esmer

Anbefalte innlegg

Hei jenter :)
I forbindelse med salget som pågår nå på nelly, vil jeg tro det er mange som har handlet nyttårskjolen derfra. De reklamerte klart og tydelig at dersom man bestilte før 26 desember, skulle man få den før nyttårsdagen.
Benyttet meg av anledningen, bestilte den 24.desember. Fikk 26. des beskjed om at den var utlevert. Enda ikke fått den, så leste rundt på nelly sin facebookside hvor lang tid det burde ta. Her får jeg vite at man måtte bestille med ekspresslevering for å få den før nyttårsdagen!!
Dette er første gangen jeg har handlet på nelly, og i og med at det ikke sto på reklamen at man måtte ta ekspresslevering gjorde jeg ikke det. Nå er jeg skikkelig redd for å ende opp uten kjole på nyttårsdagen.
Har noen samme erfaring som meg ? Kan jeg klage på dette?

Veldig,veldig takknemlig for svar :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan kanskje ta dem på feilreklamering(men vil gjette på at ekspress levering stod med liten skrift et eller anna sted).



Anonymous poster hash: f36cf...9eb
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå sikkert en kjole i skapet du kan bruke opp igjen.



Anonymous poster hash: 04041...efd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også en kjole 24. desember og den ble sendt ut den 26. desember. Jeg fant ikke noe ekspresslevering knapp som jeg kunne klikke på, men det står jo at den skal komme innen 6 dager, så kan jo hende at den kommer i morgen.. Men merker at jeg er rimelig stresset nå. Hvis den ikke kommer i morgen ender jeg opp uten kjole!! men håper på det beste, jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nå sikkert en kjole i skapet du kan bruke opp igjen.

Anonymous poster hash: 04041...efd

Har gått ned i vekt, og har få kjoler i utgangspunktet ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte også en kjole 24. desember og den ble sendt ut den 26. desember. Jeg fant ikke noe ekspresslevering knapp som jeg kunne klikke på, men det står jo at den skal komme innen 6 dager, så kan jo hende at den kommer i morgen.. Men merker at jeg er rimelig stresset nå. Hvis den ikke kommer i morgen ender jeg opp uten kjole!! men håper på det beste, jeg :)

Godt å høre jeg ikke er den eneste. Det som irriterer vettet av meg er at de liksom markedsfører seg selv som "nordens største shoppingside" og så har de ikke et telefonnummer man kan kontakte dem på en gang ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk svar i stad:
Din beställning packades den 25/12 och har lämnats över till posten.
Vil dette si at varen min har kommet fram til posten nå ? Har sendt mail tilbake, har ventet på svar i 1 1/2 time nå :glare:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre jeg ikke er den eneste. Det som irriterer vettet av meg er at de liksom markedsfører seg selv som "nordens største shoppingside" og så har de ikke et telefonnummer man kan kontakte dem på en gang ..

Send de en melding på facebook :) De svarer ganske fort der :) Iallefall har de gjort det de gangene jeg har spurt om ting :P

Anonymous poster hash: 59573...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar i stad:

Din beställning packades den 25/12 och har lämnats över till posten.

Vil dette si at varen min har kommet fram til posten nå ? Har sendt mail tilbake, har ventet på svar i 1 1/2 time nå :glare:

Sjekk sporingskoden, så finner du ut hvor den er :)

Anonymous poster hash: 59573...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk sporingskoden, så finner du ut hvor den er :)

Anonymous poster hash: 59573...1e5

Takk for svar :) Får man sporingskode selv om man valgte gratis levering? Er første (og siste) gang jeg har handlet derifra så vet ikke helt hvordan jeg gjør det :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte kjole derfra 18. desember, og den er enda ikke kommet!

Men min erfaring med NELLY er at de aldri holder leveringstidene sine.

Ekspresslevering mener jeg bare gjelder i Oslo området.

Siste gang jeg bestilte derfra for å si det sånn!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nelly er ræva på leveringstider. Til sammenligning, jeg bestilte en pakke fra Boozt 26.desember, og gjorde ingen spesielle valg mtp levering. Jeg hadde pakken i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan noen snille der ute fortelle meg hvordan jeg finner frem til sporingskoden? Er det kundenummeret som er sporingskoden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen snille der ute fortelle meg hvordan jeg finner frem til sporingskoden? Er det kundenummeret som er sporingskoden?

hvis det er A-pakke er det ikke sporingsnummer :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Får man sporingskode selv om man valgte gratis levering? Er første (og siste) gang jeg har handlet derifra så vet ikke helt hvordan jeg gjør det :/

Skal stå på e-posten du fikk. Jeg fikk nå iallefall sporingskode på min pakke som jeg bestilte rett før jul. Og jeg valgte gratis levering.

Anonymous poster hash: 59573...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis det er A-pakke er det ikke sporingsnummer :/

Har jo alltid vært sporingsnummer på nelly sine pakker da

Anonymous poster hash: 59573...1e5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har jo alltid vært sporingsnummer på nelly sine pakker da

Anonymous poster hash: 59573...1e5

sendte dem en melding tidligere idag og fikk dette svaret: Hei, takk for din mail! Din bestilling ble pakket hos oss 25-12-2013 og er sendt. Ettersom bestillingen ble sendt som A-post til deg kan den ikke spores på samme måte som en pakke med sporingsnummer. Med vennlig hilsen Emilie /Nelly.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...