Gå til innhold

Piercing i øret


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Constanze

Jeg lurer litt på om jeg skal ta piercing i øret. Har tidligere hatt en oppe i brusken, men det ble betennelse i den og jeg måtte ta den ut. Nå har jeg lyst på en i den lille "knappen" i øret, altså den som gjør at når man trykker den inn, hører man ikke noe. (Kan ikke forklare det bedre, men...)

Er dette en risikabel affære, eller burde det gå greit?

Kan noen anbefale et bra piercingstudio i Oslo?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

What? :o Når du trykker den inn kan du ikke høre noe? Aldri hørt om... Hva er vitsen med det da??? Hvis det er for høy musikk når du er ute, eller hvis svigermor ringer kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Regner med at du mener en tragus?

Nå liker jeg Safari på Grünerløkka og Pin Point på Strøget ved Eldorado kino.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze
What? :o  Når du trykker den inn kan du ikke høre noe?  Aldri hørt om... Hva er vitsen med det da???   Hvis det er for høy musikk når du er ute, eller hvis svigermor ringer kanskje?

Men man hører jo som normalt selv om man har piercing der, gjør man ikke? Ble litt usikker... Altså, det med trykkingen var bare et eksempel for å forklare hvilken del av øret jeg mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du vil ta piercing i tragus regner jeg med?

jeg har piercing i tragus, og er veldig fornøyd. du får ikke problemer med hørselen! første gang jeg tok, gikk jeg til en elendig piercer og fikk selvsagt betennelse. gå til en god piercer, ikke pill på piercingen din samme hvor mye den klør (jeg er ikke så flink til det, har fått bitte litt arrvev pga det). rens med det rensemiddelet pierceren din gir deg, max 2 ganger til dagen. brusk bruker minst 6mnd på å gro, så du bør rense så lenge, minst.

mer om piercinger finner du her og her, en norsk side.

håper dette hjalp litt. ellers kan du jo sende meg en pm om du lurer på noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...