Gå til innhold

Visste du på forhånd at du ville ha problemer med å bli gravid? Og når forteller man partneren?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

Jeg er i slutten av 20-årene og fikk vite for en del år siden at det kan bli vanskelig for meg å få barn (går ikke inn på årsaken her). Jeg har ikke vært i en situasjon der jeg har planlagt og forsøkt å få barn; for tida er jeg jo også singel, så da er det heller ikke aktuelt.

Selv om jeg egentlig alltid har gått utifra at jeg vil ha barn en dag, har jeg forholdt meg til det faktum at det kan bli vanskelig - og akseptert det. Prøver vi, så går vi inn for det, og skjer det, så skjer det.

Er det noen som har vært i en lignende situasjon der dere visste på forhånd fra relativt ung alder at dere ikke kunne få barn? Når forteller man det til en partner eller en potensiell partner? Det finnes jo menn som ikke ønsker barn, men utenom nettdating er det jo vanskelig å filtrere hvis man ikke er meget direkte ;-) Det er vel også slik at de fleste mennesker går utifra at man som kvinne kan bli gravid, selv om dette ikke alltid er tilfelle. Har dere opplevd at det er blitt en dealbraker for forholdet?

Er takknemlig for å høre om deres erfaringer, særlig om dette med å snakke med partneren.



Anonymous poster hash: cb365...7ac
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...