Saeria Skrevet 1. juli 2004 #301 Del Skrevet 1. juli 2004 Morn! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #302 Del Skrevet 1. juli 2004 julibrud 2004: Velkommen innom! Koselig! til Saeria. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 1. juli 2004 Forfatter #303 Del Skrevet 1. juli 2004 Nei, denne alven har fått vondt i hodet, og skal gå og legge seg nå. Må bare ringe samboeren og høre om han snart kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofia Skrevet 2. juli 2004 #304 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei. Kan jeg bare spørre om ditt "KG-treff-galleri". Mat!! Hvorfor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 2. juli 2004 #305 Del Skrevet 2. juli 2004 God bedring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #306 Del Skrevet 2. juli 2004 Hei. Kan jeg bare spørre om ditt "KG-treff-galleri". Mat!! Hvorfor? Mest en intern spøk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #307 Del Skrevet 2. juli 2004 God bedring! Takk! Slit å våkne med hodepine. *sukk* Men, men, kan jo ikke sove hele dagen heller. Gaven er ferdig og innpakket, Saeria. Jeg har til og med så vidt begynt å mekke på bildehjemmesiden jeg lager av Popelkas bilder som jeg kommer til å ta. Funnet bakgrunn og slikt. Tenk, i morgen gifter hun seg! Jeg gleder meg noe sinsykt til å se henne. Kommer sikkert til å grine i kirken. Herremin, jeg begynte nesten å grine av en historie :-) anna fortalte på treffet i går. Hehe. Det var så rørende! Ja, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 2. juli 2004 Forfatter #308 Del Skrevet 2. juli 2004 Håper jeg er kvitt all hodepine i morgen. Nå skal jeg gå og sette meg på stua og se om jeg kan se noe på TV eller noe slikt. Kommer muligens innom siden i kveld, får se... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Naken Skrevet 2. juli 2004 #309 Del Skrevet 2. juli 2004 Kos deg med tv tittingen! Jeg er også på vei til tv'n nå. Cheeseballs'ene venter på meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #310 Del Skrevet 3. juli 2004 Vi så film og spiste vafler og gikk og la oss. Jeg ble liggende og tenke på alt muligrart, som ting fra barndommen, skole, penger, you name it... *sukk* Etter over en times grubling orket jeg ikke mer og stod opp... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 #311 Del Skrevet 3. juli 2004 :trøste: Fikk du sove til slutt, vennen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #312 Del Skrevet 3. juli 2004 Ja, til slutt fikk jeg sove. I dag gifter Popelka seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 #313 Del Skrevet 3. juli 2004 Var det kos i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. juli 2004 #314 Del Skrevet 3. juli 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #315 Del Skrevet 3. juli 2004 Litt irriterende at jeg glemte å ta med meg lommetørklene. Det var ikke fritt for tårer da Popelka kom inn i kirken. Nyyyydelig var hun, og tårene mine spratt... Har lagt ut bildene mine her: http://home.no.net/dreaming/popelka_brud/ NB, det tar litt tid å få lastet ned hele siden, så vær tålmodig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #316 Del Skrevet 3. juli 2004 Jeg har vondt i magen. Au, au. Og så jeg som hadde tenkt å spise oliven og drikke rødvin i veld... Nei, tasser vekk fra datamaskinen. Må vaske litt klær og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 #317 Del Skrevet 3. juli 2004 Har vennen vondt! :trøste: :dagensrose: God bedring, vennen. Bildene var kjempefine. Hun var en ordentlig vakker brud. :D Hun så litt annerledes enn hva jeg hadde forestilt meg, men en pen jente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 3. juli 2004 #318 Del Skrevet 3. juli 2004 Heisann! Takk for sist Det var utrolig hyggelig å møte deg og din kjære, og det var koselig å ha noen være med under vielsen. Popelka og brudgommen var kjempeflotte, og jeg måtte konse veldig for å ikke la dammene (les : øynene) flyte over. Det virket som DET drømmebryllupet Flotte bilder Håper vi sees igjen ved en annen anledning :D Klem : - ) P.S : skulle nesten dratt ut og spist etter vielsen, og tatt en liten feiring Tenkte lissom ikke på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2004 Forfatter #319 Del Skrevet 3. juli 2004 Saeria: Bedre nå... Har til og med klart å stappe i meg en haug druer og en tallerken Special K Red Berries (eller hva den nå heter, smaker nam). Noen av bildene inne i kirken ble desverre litt mørke. Blir sånn med blitz... Satt for langt unna. :-( Men, men... Diva: Ja, takk for sist! Så du jeg var iherdig tåretørker i kirken, eller? Jeg klarte ikke å holde igjen tårene. Spesielt ikke da hun kom inn sammen med faren. Og den sangen hun kom inn til er en utrolig vakker låt! Og hun solisten var råflink! Jeg fikk gåsehud da hun sang Amazing Grace! Ja, tror hun må være lykkelig nå... Vielsen var utrolig vakker! Håper også vi møtes igjen, det er jo ingen umulighet, skulle jeg tro. lunaciamannen og jeg dro og spiste pizza på Dolly Dimples etter vielsen. Koste oss. Selv om jeg syntes vielsen var utrolig vakker, fikk jeg bekreftet at kirkebryllup ikke er noe for meg. Jeg vet det passet veldig bra til Popelka, men for meg hadde alt snakket om den kristne guden blitt så feil... Jeg har jo tross alt min tro... Men, flott at hun som er kristen kunne gifte seg i en så flott kirke! Liten, ja, men så koselig! Den hadde skikkelig atmosfære! Og kirkegården var også utrolig vakker! lunaciamannen og jeg gikk jo rundt der før vi gikk opp til kirken, siden vi var så tidlig der. *sukke henført* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2004 #320 Del Skrevet 3. juli 2004 Godt du er bedre. Kirkebryllup var nok det eneste rette for Popelka og mannen. De har sin tro, og at de velger å inkludere den/ velge den typen vielse er ikke rart. Det hadde ikke vært for meg heller, men det er litt fint å vite at de to virkelig setter pris på at presten taler deres guds ord under vielsen. At de virkelig tror på det som blir sagt. Det er mange som gifter seg i kirka av andre grunner. Kultur, tradisjon..Det er helt ok for meg, men feil hvis jeg skulle gjort det selv... *plapre, plapre* :oops: Skal la være å bringe frem en religiøs debatt. Hyggelig at kirkegården var fin. Jeg liker å gå på kirkegårder. Det er så fredelig, og behagelig der. Litt sær, ja. Nei.. løpe på stua igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg