Bokalven Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2421 Del Skrevet 6. mars 2005 Sorry, feil.. Feil? Det var vel ikke feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. mars 2005 Forfatter #2422 Del Skrevet 6. mars 2005 Huff, jeg er treig i dag! Nå MÅ jeg komme meg på trening! fra lunacia med liten l Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 7. mars 2005 #2423 Del Skrevet 7. mars 2005 Good morning to you, good morning to you! Good morning dear student, and how do you do? Varm god-morgon-klem frå meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #2424 Del Skrevet 7. mars 2005 Takk, takk! Dårlig start på dagen. BMIen min er nå oppe i 28 igjen. Det ble for mye kake i uka som var. Pluss at jeg må lære meg at når jeg er mett så skal jeg ikke spise mer, selv om det er godt. :fy: Så, mer trening kommende uke, tenker jeg. *sukk* Min kjære reiser til Geilo på torsdag, og jeg kommer etter på fredag ettermiddag. Og siden alt blir betalt av min kjæres jobb blir det spennende å se. Det er i hvert fall blitt sagt i fra at jeg skal ha vegetarmat... Så får man håpe de ikke bruker for mye butterdeig. Av en eller annen mystisk grunn har restauranter en tendens til å lage vegetarmat med butterdeig. Skjønn det den som kan. Har sendt melding til min kjære om å si i fra at jeg ikke tåler fløte heller, det hadde jeg helt glemt... Plan for dagen: - spise frokost - jobbe med skole - trene dans - handle mat - lunsj - middag Mulig jeg lager fisk til middag i dag (jeg er jo ikke vegetarianer, det er bare enklere å bestille vegetarmat istedet for å liste opp alt jeg ikke tåler...), men vi får nå se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 7. mars 2005 #2425 Del Skrevet 7. mars 2005 Så flink du er til å planlegge dagane dine! Burde eg òg gjort, no når eg er heime... Kos deg med treninga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #2426 Del Skrevet 7. mars 2005 Det er slettes ikke alltid jeg følger planen... Har ikke fått gjort det noe serlig i dag. :oops: Men, nå skal jeg steke potetpannekaker. Fikk følgende oppskrift av Chickxsy: Potetpannekaker 7 poteter 170g hvetemel 1/2ts bakepulver 3/4ts salt 1 egg 125ml melk Skrell og riv potetene. Sikt mel og bland det, salt og bakepulver i en bolle. Rør i potetene. Tilsett melk og egg. Varm opp stekepannen og brun smøret. Ha i "dessertskjeer" med røra i. Stek 3-4min på hver side eller til gylden. Serveres varme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mars 2005 #2427 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei du! spennende middag... Du er flink til å lage mat fra bunnen av! Jeg spiser skikkelig latmannsmiddag i dag: Falukorv med potetstappe... :oops: Ha en fin kveld! Og takk for trøst! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
@riel Skrevet 7. mars 2005 #2428 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisann! Tusen takk for hilsen i dagboka mi De der potetpannekakene så goe ut. Kanskje jeg også skulle testa den oppskriften en gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 7. mars 2005 #2429 Del Skrevet 7. mars 2005 DE potetpannekakene hørtes namme ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #2430 Del Skrevet 7. mars 2005 Hei du! spennende middag... Du er flink til å lage mat fra bunnen av! Jeg spiser skikkelig latmannsmiddag i dag: Falukorv med potetstappe... :oops: Vel, jeg prøver. Maten blir gjerne bedre, og så har jeg kontroll over hva som er med i maten. Og så liker jeg å lage mat. Potetstappe er godt det også, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. mars 2005 Forfatter #2431 Del Skrevet 7. mars 2005 Heisann! Tusen takk for hilsen i dagboka mi De der potetpannekakene så goe ut. Kanskje jeg også skulle testa den oppskriften en gang De var kjempegode! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 7. mars 2005 #2432 Del Skrevet 7. mars 2005 De hørtes skikkelig gode ut - en sjanse for at du kan lage det når Kaltyr og jeg er på besøk en dag?????? Det ser ut til at du og jeg skal møte Fighter i morgen - gleder meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2433 Del Skrevet 8. mars 2005 De hørtes skikkelig gode ut - en sjanse for at du kan lage det når Kaltyr og jeg er på besøk en dag?????? Det var mye mer jobb enn jeg trodde. Å lage og steke til tre stykker gidder jeg neppe gjøre. Beklager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2434 Del Skrevet 8. mars 2005 Ny dag... Våknet av meg selv ganske tidlig og sitter nå og spiser frokost. Brødskiver, ferskpresset appelsinjuice og te. Så får jeg ta inntaket av vitaminer osv. etterpå. Jeg skal dra og trene etterpå. Hadde tenkt å gå på "flow". Det er med stor ball, og jeg har aldri gjort det før, så jeg håper det går greit, at det ikker er noe man må gå på hver time for å klare. Jeg skal i hvert fall gjøre så godt jeg kan. Etter trening skal jeg dra og treffe Fighter. Gleder meg veldig til det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. mars 2005 #2435 Del Skrevet 8. mars 2005 Så flink du er da! Med trening og det hele! Ha en fiiin dag!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mars 2005 #2436 Del Skrevet 8. mars 2005 Håper du får en fin dag, vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 8. mars 2005 #2437 Del Skrevet 8. mars 2005 Potetpannekaker 7 poteter 170g hvetemel 1/2ts bakepulver 3/4ts salt 1 egg 125ml melk Hvor mye tilsvarer det i dl? Skal "røra" være bløt eller ganske fast? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 8. mars 2005 #2438 Del Skrevet 8. mars 2005 Takk for i dag - det var koselig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2439 Del Skrevet 8. mars 2005 Hvor mye tilsvarer det i dl? Skal "røra" være bløt eller ganske fast? Øh... Vet faktisk nikke hvor mye i dl er jeg redd... Røra skal være sånn passe tykk. Forøvrig - jeg lot resten av røra stå over til i dag. Pannekakene var /ikke/ like gode som de jeg lagde av røra i går. Så, ikke la røra stå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 8. mars 2005 Forfatter #2440 Del Skrevet 8. mars 2005 Takk for i dag - det var koselig. Lige måde! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg