Bokalven Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #3141 Del Skrevet 3. juli 2005 Tiden går vanvittig fort. Føler meg ganske nede for tiden, og gjør derfor masse ting for å ikke føle det... I tillegg sover jeg litt lite, siden jeg må tidlig opp på jobb. Er lite online. Skal straks tasse ut på balkongen og legge meg der og lese. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 3. juli 2005 #3142 Del Skrevet 3. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. juli 2005 #3143 Del Skrevet 3. juli 2005 Håper formen er oppadstigende snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. juli 2005 #3144 Del Skrevet 3. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. juli 2005 #3145 Del Skrevet 3. juli 2005 Ikke bra vennen, håper det går bedre snart. :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. juli 2005 Forfatter #3146 Del Skrevet 3. juli 2005 Har grillet sammen med Chickxsy i dag, og etterpå var jeg hjemme hos henne og B. Kjempekoselig. Praktisk å ha venner som bor nærme og som jeg dessuten kan slappe av sammen med. B gav meg dessuten et fantastisk herlig halssmykke i ametyst. Jeg ble kjemperørt! Og på fredag fikk jeg et scrappealbum i 6x6 av Sassi, da hun og Chickxsy var her og scrappet. Jeg er heldig som har gode venner! Har ikke sett Lythande og Kaltyr på en evighet... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
instance Skrevet 3. juli 2005 #3147 Del Skrevet 3. juli 2005 Hei vennen! Håper nedturen er forbigående og snart overstått! Kafetur til uka? Jobber du inne i byen, forresten? Kunne treffes etter at du er ferdig? Tirsdag? *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #3148 Del Skrevet 4. juli 2005 Jobber ikke inne i byen, men det tar ikke lang tid å komme seg fra byen til jobb. Finne meg på MSN og avtale der? *klemme tilbake* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. juli 2005 Forfatter #3149 Del Skrevet 4. juli 2005 Dette har vært en lang dag. Har jobbet 08-18, og er rimelig sliten. Brukte dessuten lang tid hjem pga. noen idioter som klarte å gjøre banen kjempeforsinket. (Trakk bl. a. i nødbremsen... Synd det ikke ble påkalt vektere som kunne ha tatt seg av dem. *knurr*) Så nå skal jeg skrive ferdig artikkelen som skal leveres i dag. Så, blir nok ikke mye tid til å sitte på balkongen og lese bok, gitt. Kanskje litt mens jeg spiser middag, men det blir det hele. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 5. juli 2005 Forfatter #3150 Del Skrevet 5. juli 2005 Fikk skrevet ferdig og levert artikkelen til Little Blue World i går. Det går greit å skrive på engelsk, men det føles egentlig ganske greit at jeg skal skrive på norsk når jeg skal skrive om IFLA-konferansen. Men det er ikke før i august. Som den nerden jeg er har jeg omsider skaffet meg et aldri så lite prvat biblioteksystem, som er kjempepraktisk. Så nå trenger jeg bare de bøkene som er utlånt inn igjen, så er hele greia oppe og går. Har registrert utlån et annet sted tidligere, men det funker ikke like bra. Dette er bedre. Heretter blir det full oversikt over hvem som låner hvilke bøker når. :D (Sa noen kontrollfrik? Jeg er da bibliotekar for pokker'n!) instance var her i dag. Kjempekoselig! Før det var vi på biblioteket og leverte bøker og spiste litt og sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 6. juli 2005 #3151 Del Skrevet 6. juli 2005 Går det bra i nyjobben da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 6. juli 2005 #3152 Del Skrevet 6. juli 2005 *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 6. juli 2005 Forfatter #3153 Del Skrevet 6. juli 2005 Planer for i morgen: - jobb - trene - RYDDE!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3154 Del Skrevet 7. juli 2005 Life's a bitch... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 7. juli 2005 #3155 Del Skrevet 7. juli 2005 Life's a bitch... Næmmen.... Vil du snakke om det? Eg er på MSN og Pm og alt om du vil ha tak i meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. juli 2005 #3156 Del Skrevet 7. juli 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3157 Del Skrevet 7. juli 2005 Takk for omtanken, veslo, men jeg vil ikke snakke om det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. juli 2005 #3158 Del Skrevet 7. juli 2005 Uff, det er slitsomt å ha det sånn........... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 7. juli 2005 Forfatter #3159 Del Skrevet 7. juli 2005 *nikke sørgmodig* Tror jeg skal ta meg et langt bad... Harvært på trening. Men så er jeg sulten også. Kanskje jeg skal legge mat på grillen og bade siden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 7. juli 2005 #3160 Del Skrevet 7. juli 2005 Jeg er her OM du vil .... anytime Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg