Bokalven Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #3041 Del Skrevet 12. juni 2005 Beklager at eg ikkje har fått svart deg på MSN vennen... Eg har ikkje vore ved pc-en, skjønne du... Såg meldingane først no.. Men det har ordna seg med det du veit, viss det var det du lurte på. Eller, nesten ordna seg. det er i gang. Heldigvis. Glad i deg, forresten!! Natta! *klemme* Godt å høre at det er i ferd med å ordne seg! På tide! Glad i deg også! *klemme* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #3042 Del Skrevet 12. juni 2005 Takk for i dag vennen. Mail er sendt med alle detaljene - gleder meg veldig til midtsommerfeiringen nå ja. (Ps - ordrebekreftelsen er kommet på min mail.) Gleder meg også! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 12. juni 2005 Forfatter #3043 Del Skrevet 12. juni 2005 Ååå, skulle gjerne dratt til Skottland eller Irland på ferie. Kanskje neste år :-) Begge anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. juni 2005 #3044 Del Skrevet 12. juni 2005 *klemmerpå* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 12. juni 2005 #3045 Del Skrevet 12. juni 2005 Velkommen tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 13. juni 2005 Forfatter #3046 Del Skrevet 13. juni 2005 *gir Saeria og Fighter hver sin klem* Det ble seit i går, gitt... Ble liggende og lese til langt på natt, klarte ikke å legge fra meg boka. Og så MÅTTE jeg bare starte på neste bok i serien. Og det beste av alt - har ikke en tøddel av dårlig samvittighet, for jeg trenger ikke ha det! Leser en serie skrevet for tenåinger som heter Wicca skrevet av Cate Tiernan (pseudonym). Ikke overraskende nok så har de ikke så mye å gjøre med ordentlig Wicca, men det er skjønnlitteratur, så det gjør ikke så mye. De er spennende bøker. Liker dem kjempegodt og er nå i gang med bok nr. 5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2005 #3047 Del Skrevet 13. juni 2005 Så fint at du er tilbake!!! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2005 #3048 Del Skrevet 13. juni 2005 Glad i deg vennen!! Ha ein god og glad dag!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3049 Del Skrevet 14. juni 2005 Dagens planer: - Personlig oppfølging med veileder på Elixia + trene - Legetime - Henete bok på skolebiblioteket Må få ryddet og vasket litt. Og se om jeg finner jobber jeg kan søke på. La meg inn i databasen hos vikarbyrået Xtra i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 14. juni 2005 #3050 Del Skrevet 14. juni 2005 God morgen,lunacia. Det var da litt av en liste med gjøremål så tidlig på morgenen. Vikarbyrå?Har du registrert deg hos Bjørg Fjell?Jeg har bestandig vært hos de og er kjempefornøyd. Man blir tatt vare på der. Nå sitter jeg her og vurderer om jeg skal få trøkket litt mat i trynet mitt. Mannen har dratt på jobb, og da fikk jeg ikke sove mer. Så nå har jeg sittet og lest om dommen i Michael Jackson-saken,og må si meg svært fornøyd. Håper du har det fint,trass været. Det skal jo liksom være sommer...Yeah right! Kos deg med trening og alt du skulle i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3051 Del Skrevet 14. juni 2005 Hallo Lompa! :D Ja, har litt å finne på i dag. Har registrert meg kun hos Xtra, de er visst byrået nåe man er bibliotekar, har jeg skjønt. Bjørg Fjell kjenner jeg ikke til, vet du om de er gode på jobber relatert til bibliotek- og informasjonsvitenskap? Michael Jackson-saken må jeg si egentlig bryr meg midt bak på ryggen, men det er umulig å unngå nyhetene om den. Det var deilig å trene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3052 Del Skrevet 14. juni 2005 Ble kontaktet av Xtra! Skal på samtale på torsdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 14. juni 2005 #3053 Del Skrevet 14. juni 2005 Håper du får noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #3054 Del Skrevet 14. juni 2005 Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. juni 2005 #3055 Del Skrevet 14. juni 2005 Lykke til på intervju!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. juni 2005 #3056 Del Skrevet 14. juni 2005 *Kosemose* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 14. juni 2005 #3057 Del Skrevet 14. juni 2005 Ble kontaktet av Xtra! Skal på samtale på torsdag. Så bra da - det er et skritt i riktig retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3058 Del Skrevet 15. juni 2005 Kjapt innom før jeg tar kvelden. Har laget meg hobbyblog! http://hobbyblog.lunacia.net/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. juni 2005 #3059 Del Skrevet 15. juni 2005 Grattis med hobbyblog! Jeg vil også ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #3060 Del Skrevet 15. juni 2005 Bare å lage det, Pepita! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg