Gå til innhold

lunacias hule

Bokalven

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Altså, jeg bruker ikke en bestemt oppskrift når jeg lager ostekake, jeg går inn på Kakemonsen og sjekker ut oppskriftene der, og så plukker jeg fra de oppskriftene og setter sammen slik jeg føler det passer seg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kakemonsen, ja. Har vært der en del ganger! :ler: Er jo såååå mye namme der! :sikle:

Ble kaka di bra? Det ble den sikkert... :)

Selv skal jeg lage sjokoladekake. Langpannekake. Med non-stop og seigemenn. Akkurat som da jeg var lita jente. :oops:

Kos deg i dag, vennen. *klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillelou

Sjallabais! Og huhu...som om jeg ikke slet nok etter at jeg oppdaget detsoteliv.no , her dukker plutselig Kakemonsen opp...jeg må sikkert kjøres opp til alteret...med truck :wink: .Er deilig med noen dager fri ja, deilig at sambo også har fri, sånn at vi kan kose oss sammen litt, spise kaker og sånt :roll: . Hva er det forresten du studerer, lunacia? Håper du får kost deg innimellom selv om det ikke er noe særlig ferie.

God Påske

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bellatrix
Oi... Oppskrift. Hm...

Tror jeg må ta den etterpå, jeg, slik at jeg kan se hvordan jeg gjør det. ;)

Utrolig hva folk gidder å bry seg med...

:Nikke: Ikke særlig gøy å lese når jeg prøver å si til meg selv at folk ikke bryr seg om min trening. Men om folk har problemer med hvordan jeg trener og hva som er best for meg, så er det i grunn deres problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saeria: Joda, kaka ble bra, den. Har jo litt erfaring med å bake ostekake. ;)

Sjallabais! Og huhu...som om jeg ikke slet nok etter at jeg oppdaget detsoteliv.no , her dukker plutselig Kakemonsen opp...jeg må sikkert kjøres opp til alteret...med truck :wink: .Er deilig med noen dager fri ja, deilig at sambo også har fri, sånn at vi kan kose oss sammen litt, spise kaker og sånt :roll: . Hva er det forresten du studerer, lunacia? Håper du får kost deg innimellom selv om det ikke er noe særlig ferie.

God Påske

Har du sett denne?

http://www.chokladsajten.com/

Jeg studerer bibliotek- og informasjonsvitenskap. Kjempespennende, og VELDIG meg!

Og jeg feirer fortsatt ikke påske (kun ostara, men det var jo på mandag).

Fighter: Om slike folk tenker jeg mest at de burde få seg et liv... I hvert fall bør de slutte å bry seg. Men folk har så lett for å dømme uten å vite va som ligger til grunn. De tror at så lenge de ikke ser noe galt, så er det ikke noe galt. Tror ikke de tenker så veldig langt, akkurat...

I kveld er det fullmåne! Og det merkes! Det kribler i hele meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg satt og så på månen i natt. Det var fint :)

*nikke*

Saeria: *klem*

Fighter: Hei på du! :)

~*~

Nå har jeg gullende rent bad! Kjennes veldig deilig! Nå skal jeg bare hive i meg ei brødskive før jeg setter på nytt sengetøy før Kaltyr kommer på middag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Er det ikke deilig at det snart er vår? I dag så jeg den første seriøse syklisten, i full habitt, og på racersykkel. Det var nok litt kaldt, men et godt vårtegn.

Sammen med skrikende måker (som jeg kan styre min begeistring for :-? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måker, ja... "Skaaahaa! Skaaahaaa!" Fryktelig slitsomt.

Jeg var i skogen og hørte på at snøen smelta og luktet på naturen i dag. Veldig deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest Xavia

Nå har jeg fått bestilt papirbilder! :hoppe: Gleder meg til de kommer, da skal jeg kose meg med å lime inn i album! :)

Tusen takk for lenketips lanucia!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...