Holly Hobbie Skrevet 16. mars 2005 #2501 Del Skrevet 16. mars 2005 Hei Lunacia - ville bare takke for koselige hilsener og si ja takk til tilbudet om te! Kommer nok til Oslo og jobber naar det blir sommer - kanskje en uke eller noen dager her og der. Haaper du foeler deg bedre. Tror nesten det er noe i luften, synes mange, inkludert meg selv, ikke er helt paa topp denne uken. Ja ja, det gaar vel over etterhvert. Vi faar holde ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #2502 Del Skrevet 17. mars 2005 Lythande: Ja! Gleder meg masse! Det var så godt å høre stemmen din i går! Popelka: Så bra! En mulighet er å ha te på termos, og sette seg i en park og drikke te der, hvis været er veldig fint. Ellers har man jo Divan. Føler meg bra i dag. Har ikke hatt tid til KG noe serlig i dag (første gang jeg er på). Har så mye annet å henge fingrene i. Har vært og trent i dag. Utrolig deilig! 70 minutter på Elixia, og da regner jeg ikke med uttøying og sånn, men aktiv trening. :D I morgen blir jeg borte hele dagen. Oioi. Her går tiden fryktelig fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 17. mars 2005 #2503 Del Skrevet 17. mars 2005 Lythande: Ja! Gleder meg masse! Det var så godt å høre stemmen din i går! Det var godt å høre stemmen din også, skulle tro det var lenger enn 1 og 1/2 uke siden sist vi snakket sammen. I morgen blir jeg borte hele dagen. Oioi. Her går tiden fryktelig fort! Hva skal du i morgen da siden du blir borte hele dagen??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 17. mars 2005 Forfatter #2504 Del Skrevet 17. mars 2005 Det var godt å høre stemmen din også, skulle tro det var lenger enn 1 og 1/2 uke siden sist vi snakket sammen. Jeg vet! Det er helt rart! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #2505 Del Skrevet 18. mars 2005 Å stå opp før kl 7 er ikke gøy. Men nå har jeg bare igjen å drikke opp teen min, og så skal jeg sminke meg, sjekke at jeg har med det jeg trenger og så stikker jeg til skolen. Starter dagen med islandsk litteratur, heldigvis, så da er det liksom ikke så ille at man må opp svinetidlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 18. mars 2005 #2506 Del Skrevet 18. mars 2005 God morgen. Endelig fredag. Og akkurat nå snør det ikke her, og jeg håper fanken sprette meg at snøen holder seg vekk nå.Nå kan det jaggu meg bli VÅÅÅÅÅR! Hævv a najs dej! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. mars 2005 #2507 Del Skrevet 18. mars 2005 Nå har vi stått opp og spist frokost - neste post på programmet er trening. Vi sees i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2005 #2508 Del Skrevet 18. mars 2005 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 18. mars 2005 Forfatter #2509 Del Skrevet 18. mars 2005 Så var man hjemme etter en lang dag... Startet tidlig på skolen i dag, og hadde kun to timer. Hadde ikke fått med meg at vi ikke hadde undervisning i folkebibliotek i dag. :oops: Men, men. Fikk jobbet med hovedoppgaven min, før det ble middag sammen med to venninner. Deretter dro vi på kinoer og så "Naboer". EKKEL! Er kjempetrøtt, så jeg skal nok legge meg tidlig i dag, og så blir det opp tidlig i morgen for å jobbe videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 18. mars 2005 #2510 Del Skrevet 18. mars 2005 Så bra du fikk jobbet med oppgaven din da. Hvilken sjanger hører "Naboer" under? Gleder meg til å se degi igjen i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Meteora Skrevet 19. mars 2005 #2511 Del Skrevet 19. mars 2005 God påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 19. mars 2005 #2512 Del Skrevet 19. mars 2005 Takk for i dag, det var koselig selvom jeg tror vi alle var relativt slitne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2513 Del Skrevet 20. mars 2005 Så bra du fikk jobbet med oppgaven din da. Hvilken sjanger hører "Naboer" under? Gleder meg til å se degi igjen i morgen. Ja, var jo på skolen fra tidlig av, så det skulle nesten bare mangle at jeg fikk jobbet med den. "Naboer", ja... Hvilken genre skal man si den er, tro? Hm... Jeg er så dårlig på filmer og genrer. Thriller-aktisg, kanskje? Ikke sikker, altså. Den var i hvert fall ekkel. Absolutt verdt å se. God påske Jeg feirer ikke påske, jeg. Men i morgen er det Ostara! *glede seg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2514 Del Skrevet 20. mars 2005 Denne uttalelsen sier vel mer om vedkommende enn om noe annet. Jeg startet egentlig med å skrive et langt, sinna innlegg, men droppet det. Det er bare ikke verdt det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 #2515 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg svarte slik på denne uttalelsen i samme tråd: Det er vel ikke så mange menn heller som LIKER å snakke i store forsamelinger. Men må man så må man mener jeg Det er da ingen som MÅ holde noen tale! Når jeg gifter meg kommer hverken jeg eller han til å holde noen tale. Det å stå foran en haug med folk, familie og venner eller ikke, er ikke noe som er oss. Vi har heller ikke noe behov for å danse vals, vi hater å danse. Dessuten så det ikke sånn at alle bryllup skal arrangeres etter en mal diktert ut i fra tradisjon eller en bryllupsbok eller en kombinasjon av disse. Vi har alle vår ide om hvordan vårt bryllup skal være, og da er ingenting mer rett enn noe annet. Hun var littt bjeffete i en tråd jeg startet på velværeforumet også, selv om hun siden sa hun ikke mente det sånn...eller noe.. Håper du får en fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 20. mars 2005 #2516 Del Skrevet 20. mars 2005 Jeg svarte slik på denne uttalelsen i samme tråd: Det er vel ikke så mange menn heller som LIKER å snakke i store forsamelinger. Men må man så må man mener jeg "Det er da ingen som MÅ holde noen tale! Når jeg gifter meg kommer hverken jeg eller han til å holde noen tale. Det å stå foran en haug med folk og tale, familie og venner eller ikke, er ikke noe som er oss. Vi har heller ikke noe behov for å danse vals, vi hater å danse. Dessuten så det ikke sånn at alle bryllup skal arrangeres etter en mal diktert ut i fra tradisjon eller en bryllupsbok eller en kombinasjon av disse. Vi har alle vår ide om hvordan vårt bryllup skal være, og da er ingenting mer rett enn noe annet." Hun var litt bjeffete i en tråd jeg startet på velværeforumet også i går, selv om hun siden sa hun ikke mente det sånn...eller noe.. Håper du får en fin dag, vennen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lompa Skrevet 20. mars 2005 #2517 Del Skrevet 20. mars 2005 Visse personer er bare å ignorere, de later til å være her KUN for å lage bråk. Gi totalt og fullkomment faen, og kos deg disse fridagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pip Skrevet 20. mars 2005 #2518 Del Skrevet 20. mars 2005 God ferie! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2519 Del Skrevet 20. mars 2005 God ferie! Ferie? Hvem? *geipe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 20. mars 2005 Forfatter #2520 Del Skrevet 20. mars 2005 Visse personer er bare å ignorere, de later til å være her KUN for å lage bråk. Gi totalt og fullkomment faen, og kos deg disse fridagene. Hun er definitivt merkelig... Hvis du vil kan jeg sende deg en PM med en artig MSN-samtale jeg hadde med henne før jeg blokket henne fra MSNen min... Men fridager har jeg nok ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg