Bokalven Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1341 Del Skrevet 3. september 2004 Takk det samme, Ingeborg! Eplegrønn: Jeg trenger stoff! Gleder meg forøvrig til å se flere av dine arbeider etterhvert. For tiden syr jeg et dansebelte, og det er ikke quilting. Dog, veldig nødvendig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1342 Del Skrevet 3. september 2004 Jeg er godt i gang med dansebeltet jeg syr. Nå lurer jeg på om jeg skal prøve å dra med meg Lythande opp til Panduro på Torshov i morgen. Det er åpent fra kl 10 til kl 15, riktignok. Hm... Kanskje jeg skal dra dit før jeg møter henne i byen, tro? Jeg trenger: - diverse perler - paljettbånd (kan kjøpes på Rainbow også) Lurer på om jeg kan få tak i skråbånd i sølv? Hadde vært fint på, tror jeg. Hm... Får se hva jeg kan finne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. september 2004 #1343 Del Skrevet 3. september 2004 Kan kanskje være med deg imorgen til Panduro - må egentlig se an formen når vi kommer hjem i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1344 Del Skrevet 3. september 2004 Lythande: Jeg kan sikkert tasse meg dit på egenhånd, siden det enkleste for meg er buss til Carl Berner og så buss videre derfra til Torshov. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 3. september 2004 #1345 Del Skrevet 3. september 2004 Da sier vi det sånn at vi møtes som avtalt da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1346 Del Skrevet 3. september 2004 Jepp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 3. september 2004 Forfatter #1347 Del Skrevet 3. september 2004 Sitter og syr på skråbånd på underkanten av dansebeltet. Tar en del tid, siden jeg syr for hånd. Regner med at det blir en del håndsøm på det beltet, skal det se pent ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 3. september 2004 #1348 Del Skrevet 3. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 3. september 2004 #1349 Del Skrevet 3. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsL Skrevet 3. september 2004 #1350 Del Skrevet 3. september 2004 Ha en fin fredagskveld, vennen :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #1351 Del Skrevet 4. september 2004 God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #1352 Del Skrevet 4. september 2004 Aniola-Fisken, Fighter, MrsL og Mylian: :klem : God helg! Da jeg kom hjem i natt var det masse helikopterstyr her oppe. Med lyskaster og greier! Som den paranoide personen jeg er, var jeg skråsikker på at de var ute etter meg, at det var krig, eller noe liknende. Da var det deilig å komme inn i egen leilighet og ta det med ro. Jeg ble stående på balkongen og se på helikopteret en stund, før det flyttet på seg igjen. Og da kom en brannbil kjørende. Jeg skjønte at det måtte antagelig brenne eller noe et sted... ...og våknet i dag til avisoppslag om at det i natt var brann ikke langt unna der jeg bor! Med en omkommen! http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/04/407381.html http://www.aftenposten.no/nyheter/iriks/os...ticle863392.ece http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=243211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 4. september 2004 #1353 Del Skrevet 4. september 2004 Huff, så ekkelt med brann! Men god helg til deg likevel! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 1111 Skrevet 4. september 2004 #1354 Del Skrevet 4. september 2004 Så skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 4. september 2004 #1355 Del Skrevet 4. september 2004 Uff ja.. Sånt er skremmende! Minner meg om da jeg var i Hellas nå i sommer. Vi var på vei til noen klipper, hvor vi skulle tilbringe dagen med å sole oss og bade. Plutselig ser vi masse røyk og flammer i åsen rett ved. Skikkelig skummelt! Heldigvis ble brannen slukket etter noen timer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. september 2004 #1356 Del Skrevet 4. september 2004 Hei vennen. Takk for i dag, det var kjempekos å se på kjoler sammen med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fighter Skrevet 4. september 2004 #1357 Del Skrevet 4. september 2004 Skummelt med brann. Håper du har det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #1358 Del Skrevet 4. september 2004 Ja, brann er skummelt. I Australia kjørte vi gjennom en stor skogbrann! Det var også ekkelt! Lythande: Takk for en fin dag! Vi burde jobbe i kjolebutikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lythande Skrevet 4. september 2004 #1359 Del Skrevet 4. september 2004 Lythande: Takk for en fin dag! Vi burde jobbe i kjolebutikk. Ja vi burde kanskje det Synes jeg ser at vi kaster bort utdannelsen vår og åpner egen butikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokalven Skrevet 4. september 2004 Forfatter #1360 Del Skrevet 4. september 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg