Gå til innhold

Er det noe på gang eller bare maserier? U.39


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I går startet det for fullt. Like etter samleie fikk jeg kjempe vondt. I starten minnet det litt om vanlig kynnere jeg har hatt for jeg har slitt en del med vonde kynnere i svangerskapet, men det ble bare vondere. Jeg la meg ned for å se om det ble bedre, men det kom ofte og jeg måtte puste meg igjennom hvert tak. Klokken to på natten var det så vondt at jeg tok en tur inn på føden. Fikk beskjed om at det mest sannsynlig bare var kynnere nå i starten selv når de kom så ofte. Jm sjekket åpning og sa hun fikk akkurat en finger inn (ikke vet jeg helt hva det betyr) Jeg ble så sendt hjem med smertestillende. I dag er det enda MYE vondt, men det kommer ikke like ofte og regelmessig som i går kveld/natt. Har tatt en paracet nå, men det lindrer ingenting.

Noen med lignende erfaring som kan hjelpe en uviten førstegangsfødene? Er i uke 39

Anonymous poster hash: 04dda...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan de gjøre noe nå da? Ettersom de alt sendte meg hjem med smertestillende i går og de ikke er blitt mer regelmessig i dag. Slimproppen begynte også og gå i går om det har noen betydning og har gått i deler fra rundt 02.00 i natt til i dag. Litt blodspor i slimet, men det er vel normalt?

Anonymous poster hash: 04dda...cdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk og en finger inn(altså; legen fikk, jeg prøvde selvsagt ikke selv) og kjente at livmorhalsen avr moden for et par uker siden,så man an gå ei stund med både vondter, gått slimpropp, moden, bittelitt åpning osv i alt fra få dager til uker.



Anonymous poster hash: 0d4a0...1b5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...