Gå til innhold

Kjærlighetssorg og gravid.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er snart 13 uker og sliter med kjærlighetssorg. Jeg er så nedstemt, trist å ser ikke glede i noe. Samboeren min forlot meg da jeg fant ut at jeg var gravid. Snakket litt med han igår på dagen og han virket litt interessert, da hadde jeg ikke snakket med han siden han dro. På kvelden ringte jeg han og han spurte hvorfor jeg ringer? Har jeg ikke sagt at du skal la meg være?!! Det er slutt, forstå det! Ikke kontakt meg mer. Er helt knust! Smerten gjør så innmari vondt at jeg har lyst å kaste opp, føler meg så dårlig og det gjør vondt i hele kroppen. Jeg har aldri kjent en slik sorg før. Jeg er bekymret for hva dette kam gjøre med babyen i magen. Merker den min sinnstemning og tar den skade av det?

Anonymous poster hash: c7d4a...55f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, utrolig kjedelig. Har ikke så mye å si, men gir deg en 'god klem'.

Tenk på den lille i magen, den tar ikke skade av at du er lei deg. Men pass på å slappe av, spis godt så den får i seg næring og prøv å ikke stresse! Det ordner seg alltid til slutt, selv om det er aldri så vondt nå!

Anonymous poster hash: 241e8...fdc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff så trist. :( Man er jo spesielt sårbar også når man er gravid. Har du noen å prate med? Hvis ikke kan du jo prøve og ta kontakt med Amathea. De har folk som du kan prate med og som kan gi deg støtte. Ønsker deg lykke til, :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...