Corvo Skrevet 3. januar 2014 #101 Del Skrevet 3. januar 2014 Får man enda skrive seg på listen? Hadde vært morsomt å være med. Veide 124.4 10.12 og har unngått vekten hele julen. Skal veie meg igjen den 7 (fast rutine). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alayne Skrevet 3. januar 2014 #102 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Høyde (valgfritt): 167 cm Startvekt for denne tråden: 69,1 kg Mål til påske: 62 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 69,1 kg 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Endret 3. januar 2014 av Alayne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alayne Skrevet 3. januar 2014 #103 Del Skrevet 3. januar 2014 Høyde: 167 cm Startvekt tråden: 69,1 kg Mål til påske: 62 kg (1. juni: 59 kg) Januar 2014 03. januar, uke 1: 69, 1 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Uke 0: Aldri veid så mye før, bortsett fra under og etter svangerskap. De to-tre "øverste" kiloene var litt overraskende(?), men jeg prøver å skylde på kombinasjonen syklus/julefeiring, og satser dermed på at jeg i løpet av den aller første uka skal kunne vise til et visst resultat… Litt bekymret over at jeg ikke har en klar plan nå når jeg starter, men skal prøve å i løpet av helga legge en mer konkret strategi. Jeg ønsker meg lykke til! Høyde (valgfritt): 167 cm Startvekt for denne tråden: 69,1 kg Mål til påske: 62 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 69,1 kg 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Haha! Prikk likt! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. januar 2014 #104 Del Skrevet 3. januar 2014 Da er jeg i gang! Startvekt fra tidligere: 78,6 Høyde: 161 cm Startvekt for denne tråden: 71,4 Mål til påske: 64,8 (normalvekt) Mål til sommeren: 60 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 71,4 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. januar 2014 #105 Del Skrevet 3. januar 2014 Da.. får vi sette i gang da :D Legger inn cm må også jeg, da jeg synes det nesten er viktigere enn vekta, hvert fall for meg som vil ha litt muskler, og da er det ikke siktert vekta går sååå mye ned, selv om kanskje CM gjør det. anbefaler alle å følge med på cm Høyde: 171 cm Startvekt for denne tråden: 64,4 (ligger mellom 64-67) Mål til påske: -- 60 Januar 2014 03. januar, uke 1: 64,4 kgMÅL: Hofte: 88 cm Liv: 80 cm Lår: 57 cm Arm: 28 cm 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Jeg tar flere tilskudd nå også: Omega 3 - selolje (for huden - tør og stiv hud blit myk) Multivitamin Kalsium Folat Jern Jeg kommer ikke til å trene så hardt i starten, nå skal maten få gjøre litt jobben først LYKKE TIL JENTER! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 3. januar 2014 #106 Del Skrevet 3. januar 2014 Høyde (valgfritt): 167 cm Startvekt for denne tråden: 71,6 kg Mål til påske: 65 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 71,6 kg 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Bedre enn fryktet, men fortsatt opp igjen litt over 2 kg siden midten av november. Da hadde jeg gått ned litt over 5 kg totalt siden jeg begynte i høst. Oh well, bare å begynne på ny frisk nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wei Wei Skrevet 3. januar 2014 #107 Del Skrevet 3. januar 2014 Får man enda skrive seg på listen? Hadde vært morsomt å være med. Veide 124.4 10.12 og har unngått vekten hele julen. Skal veie meg igjen den 7 (fast rutine). Det finnes jo ikke noe liste. Det er bare å bli med når du vil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #108 Del Skrevet 3. januar 2014 Da.. får vi sette i gang da :D Legger inn cm må også jeg, da jeg synes det nesten er viktigere enn vekta, hvert fall for meg som vil ha litt muskler, og da er det ikke siktert vekta går sååå mye ned, selv om kanskje CM gjør det. anbefaler alle å følge med på cm Jeg tar flere tilskudd nå også: Omega 3 - selolje (for huden - tør og stiv hud blit myk) Multivitamin Kalsium Folat Jern Dagens VG Ny studie: Vitamintilskudd er bortkastede penger http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10149133 Anonymous poster hash: fce81...4ea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 3. januar 2014 #109 Del Skrevet 3. januar 2014 Dagens VG Ny studie: Vitamintilskudd er bortkastede penger http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10149133 Anonymous poster hash: fce81...4ea Ikke for en med kronisk hudsykdom, da er vitamtilskudd ALFA OMEGA Så, det studie der gidder jeg ikke lese engang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catnip Skrevet 3. januar 2014 #110 Del Skrevet 3. januar 2014 Da.. får vi sette i gang da :D Legger inn cm må også jeg, da jeg synes det nesten er viktigere enn vekta, hvert fall for meg som vil ha litt muskler, og da er det ikke siktert vekta går sååå mye ned, selv om kanskje CM gjør det. anbefaler alle å følge med på cm Høyde: 171 cm Startvekt for denne tråden: 64,4 (ligger mellom 64-67) Mål til påske: -- 60 Januar 2014 03. januar, uke 1: 64,4 kgMÅL: Hofte: 88 cm Liv: 80 cm Lår: 57 cm Arm: 28 cm 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Jeg tar flere tilskudd nå også: Omega 3 - selolje (for huden - tør og stiv hud blit myk) Multivitamin Kalsium Folat Jern Jeg kommer ikke til å trene så hardt i starten, nå skal maten få gjøre litt jobben først LYKKE TIL JENTER! Vi har nokså like mål, bare at jeg er noen cm lavere enn deg Jeg er 167 cm høy. Aner ikke hvor mye jeg veier, jeg måler meg bare. I dag (03.01.14): Midje: 72 cm Hofter: 88,5 cm Rumpe: 97 cm Lår: 59 cm Arm: 29 cm Bryst: 88 cm Jeg føler meg litt dritt etter dette. Dette er første gang på lenge jeg har målt meg, og jeg er spesielt misfornøyd på lårene (var 55 cm i mars) og armene (hadde større biceps, 33 cm i mars). Midjen har jeg ikke sååå mye å gå på sånn centimeter-messig (dog litt!), men har tatt referansebilde i speilet og vil se etter en mer markert mage Installerte My fitness pal til iPhone, men synes den er vanskelig å bruke siden jeg ikke er så opptatt av tallene på vekta. Den ville at jeg skulle spise 1250 kalorier om dagen for å gå ned 0,5 kg i uka og det synes jeg er veldig lite! Tok utgangspunkt i at jeg veier 63 kg og vil ned til 58, selv om dette eeegentlig ikke er så viktig for meg. Tenker dessuten å prøve å innføre fastedager, og da blir ikke My Fitness Pal så riktig å bruke. Noen som bruker en kaloritelle-app der man ikke trenger å sette vektmål, men bare fører kalorier? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #111 Del Skrevet 3. januar 2014 Dagens VG Ny studie: Vitamintilskudd er bortkastede penger http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=10149133 Anonymous poster hash: fce81...4ea Det står også i artikkelen at helsedirektoratet mener at mennesker som spiser lite (for eksempel slankere) bør vurdere å ta et multivitamintilskudd. Det står også at det anbefales å innta tilskudd av vitamin D i vinterhalvåret. Dette er jo særdeles relevant for alle i denne tråden. Dessuten er det en del mennesker som har dårlig næringsopptak, som må gå utenfor de generelle anbefalingene. Ellers ville jeg bare ønske alle sammen lykke til! Jeg skal også ned noen kilo i vekt, men henger meg ikke på i denne tråden fordi jeg ikke vil tid- og tallfeste vektnedgangen min. Men jeg følger med dere, og lar meg inspirere av dere. Anonymous poster hash: f1f3a...fc8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 3. januar 2014 #112 Del Skrevet 3. januar 2014 Det står også i artikkelen at helsedirektoratet mener at mennesker som spiser lite (for eksempel slankere) bør vurdere å ta et multivitamintilskudd. Det står også at det anbefales å innta tilskudd av vitamin D i vinterhalvåret. Dette er jo særdeles relevant for alle i denne tråden. Dette er noe jeg aldri har forstått. Jeg spiser fet fisk hver dag, kan ikke tenke meg at jeg trenger tilskudd av D-vitamin. Jeg spiser i lange perioder svært dårlig bortsett fra akkurat fisken, og havregryn. Likevel har blodverdiene vært utmerket. Når jeg slanker meg, er jeg alltid meget påpasselig med å få i meg alt jeg trenger av næringsstoffer, jeg spiser aldri så sunt som når jeg slanker meg, og jeg tar aldri kosttilskudd. Henger ideen om kosttilskudd for slankere montro igjen fra gamle dager, da man skulle slanke seg på under 1000 kcal pr dag? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2014 #113 Del Skrevet 3. januar 2014 Dette er noe jeg aldri har forstått. Jeg spiser fet fisk hver dag, kan ikke tenke meg at jeg trenger tilskudd av D-vitamin. Jeg spiser i lange perioder svært dårlig bortsett fra akkurat fisken, og havregryn. Likevel har blodverdiene vært utmerket. Når jeg slanker meg, er jeg alltid meget påpasselig med å få i meg alt jeg trenger av næringsstoffer, jeg spiser aldri så sunt som når jeg slanker meg, og jeg tar aldri kosttilskudd. Henger ideen om kosttilskudd for slankere montro igjen fra gamle dager, da man skulle slanke seg på under 1000 kcal pr dag? Dette er jo generelle anbefalinger, og det vil alltid være noen som faller utenfor. Du, som spiser fet fisk hver dag, vil så klart ikke ha behov for D-vitamintilskudd. Flertallet derimot, de som ikke gjør det samme, bør kanskje vurdere det. Helsedirektoratet anbefaler heller ikke daglig vitamintilskudd, men anbefaler at mennesker som spiser lite eller ensidig vurderer om de har behov for det. Du har gode verdier, da er nok ikke dette et tema for deg, men det kan være nødvendig for andre. Det var også derfor jeg følte for å nyansere utsagnet "vitamintilskudd er bortkastede penger" en smule. Anonymous poster hash: f1f3a...fc8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Offensive Pie Skrevet 3. januar 2014 #114 Del Skrevet 3. januar 2014 Startvekt: 77,5 Påskemål: 69,9 Januar 2014 03. januar, uke 1: 77,5 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Jeg begynner på en ny slankerunde etter å ha vært stabil i ca 3 år. For fire år siden veide jeg oppunder hundre kilo, men kom meg ned litt over 20 kilo i løpet av et års tid. Nå har jeg lyst til å avslutte jobben, og komme meg inn i normalsjiktet. Forhåpentligvis kan denne tråden fungere som en slags motivator. Jeg teller skritt og kalorier med min trofaste FitBit One. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corvo Skrevet 3. januar 2014 #115 Del Skrevet 3. januar 2014 Det finnes jo ikke noe liste. Det er bare å bli med når du vil. Ah :D trodde TS hadde en liste hun oppdaterte :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wolfmoon Skrevet 3. januar 2014 #116 Del Skrevet 3. januar 2014 Jeg teller skritt og kalorier med min trofaste FitBit One. Så morsomt, jeg har Jawbone UP Hva synes du om FitBit-en? Jeg har vært veldig fornøyd med UP-en, men nå tok den kvelden, heldigvis får jeg ny tilsendt gratis. Men hvis den fortsetter sånn, må jeg kanskje vurdere å bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 3. januar 2014 #117 Del Skrevet 3. januar 2014 (endret) Endret 1. mars 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mjaue Skrevet 3. januar 2014 #118 Del Skrevet 3. januar 2014 Da er vi i gang! Høyde (valgfritt): 172 cm Startvekt for denne tråden: 78,3 kg Mål til påske: 68 kg Mål til sommeren: 62 kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 78,3 kg 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hjarte Skrevet 3. januar 2014 #119 Del Skrevet 3. januar 2014 I morges veide jeg 67,3 kg, altså 200 gram mindre enn hva jeg veide for to dager siden hos foreldrene mine. Tror jeg tar disse grammene med en klype salt siden jeg ofte har opplevd at vekten har variert etter hvor jeg har veid meg, men det var hyggelig å se at den ikke hadde gått opp Høyde (valgfritt): 161 cm ( sånn ca, varierer etter hvem som måler ) Startvekt for denne tråden: 67,3 Mål til påske: 58 Januar 2014 03. januar, uke 1: 67,3 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Punkten Skrevet 3. januar 2014 #120 Del Skrevet 3. januar 2014 Høyde (valgfritt): 162 cm Startvekt for denne tråden: 70,3 Mål til påske: 65 Januar 2014 03. januar, uke 1: 70,3 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: -- 24. januar, uke 4: -- 31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå