Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før påske (2014)

Elanore

Anbefalte innlegg

Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: 63,9kg

Mål til påske: 52kg

Januar 201403. januar, uke 1:

10. januar, uke 2:

17. januar, uke 3:

24. januar, uke 4:

31. januar, uke 5: 63,9 kg

Februar 2014

07. februar, uke 6: 63,7 kg (-0,2 kg)

14. februar, uke 7: --

21. februar, uke 8: --

28. februar, uke 9: --

Totalt: 0,2 kg

Huff, så skuffet jeg er for har bare gått ned 200 gram siden sist. Hadde jo egentlig tenkt til å gå på PSMF, men droppet det for ville heller ha energi til å trene. Har trent masse, men også spist en del karbs...

Så fra mandag av så starter jeg på vanlig lavkarbo. :)

Høyde: 162 cm

Startvekt for denne tråden: 63,9kg

Mål til påske: 52kg

10. januar, uke 2:

17. januar, uke 3:

24. januar, uke 4:

31. januar, uke 5: 63,9 kg

Februar 2014

07. februar, uke 6: 63,7 kg (-0,2 kg)

Totalt: 0,2 kg

Huff, så skuffet jeg er for har bare gått ned 200 gram siden sist. Hadde jo egentlig tenkt til å gå på PSMF, men droppet det for ville heller ha energi til å trene. Har trent masse, men også spist en del karbs...

Så fra mandag av så starter jeg på vanlig lavkarbo. :)

Var det du som skulle på ferie med søsteren din? Jeg leste litt om PSMF, og syns det virket ekstremt. Jeg tror det er smart av deg å gå for litt mer normal slanking. Selv om jeg forstår behovet for å imponere din søster, så er det bedre å satse på varig nedgang. Tenk så trasig å kjøpe masse nye klær, som du siden ikke får brukt pga at hoppet opp igjen i vekt.

Du er i gang, lykke til med det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloe87

Startet om igjen på slankingen forrige uke. Startvekt: 62 kg. Vekt idag: 60.

Mål til påske: 56 kg.

Er veiedagen fremdeles på fredager?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Januar 2014
03. januar, uke 1: 84 kg
10. januar, uke 2: 84 kg
17. januar, uke 3: 83,2 kg (-0,8 kg)
24. januar, uke 4: 83,3 kg (+0,1 kg)
31. januar, uke 5: 83,0 kg (-0,3 kg)

Februar 2014

7. februar, uke 6: 82,2 kg (-0,8 kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen:) veiing er på fredager ja:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Dagens opptur. Var på den lokale butikken og handlet noen småting, og hun ene ansatte kol til meg og spurte om jeg hadde gått ned mye i vekt, siden jeg så så tynnere ut nå *hurra*

Hyggelig å høre det fra venner altså, men alltid så mye mer stas å få høre det av nesten fremmede

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens opptur. Var på den lokale butikken og handlet noen småting, og hun ene ansatte kol til meg og spurte om jeg hadde gått ned mye i vekt, siden jeg så så tynnere ut nå *hurra*

Hyggelig å høre det fra venner altså, men alltid så mye mer stas å få høre det av nesten fremmede

Så morsomt. :)

Med drøye tre minus, så merker jeg det faktisk selv! Det er jo ikke noen voldsom nedgang, men jeg føler meg faktisk litt mindre chubby nå enn for en måned siden. Bukser sitter bittelitt løsere, profilen ser litt bedre ut i butikkvinduene… :fnise:

Hva med dere andre? Kjenner dere/ser dere at dere faktisk er på vei nedover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke se det selv, men jeg har målt og har gått inn et par cm på magen, og samboeren min ser det. Jeg møtte også en kjenning på butikken en dag, han kommenterte det med en gang. Han har ikke sett meg på 2 mnd ca. Så det er jo hyggelig og motiverende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde: 173 cm
Startvekt for denne tråden: 62 kg

Mål til påske: 55kg

10. januar, uke 2:
17. januar, uke 3:
24. januar, uke 4:

31. januar, uke 5:
Februar 2014
07. februar, uke 6:
62,kg

Kaster meg på denne.

Skal begynn å føre matdagbok på kaloridagboka.com slik at jeg også følger med på hva jeg får inn :)

Er ikke flin til å trene, men håper jeg kan få skjerpet meg nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kult!

Jeg fikk min første kommentar i dag, sånt blir vel alltid nødvendigvis litt kleint, men hun begynte med "du har jo alltid vært slank, men" :fnise: Hehe, jeg har nok ikke det, siden vekta mi tilsa fedme da jeg begynte å veie meg :sjokkert: Men veldig hyggelig, da, at noen legger merke til det og gidder å gi en koselig tilbakemelding!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg merker litt selv. Buksa jeg kjøpte på nyttårsaften er blitt litt romsligere :danse:

Det er morsommere å teste på den enn på andre bukser, for de er fortsatt for stramme. "Litt mindre stram" er ikke like lett å legge merke til.

Jeg har ikke fått noen kommentar fra andre enda. Jeg har spurt min mann om han merker forskjell. Der har han vært ærlig og svart nei.

Så Funky, nyt kommentaren. Ikke rart du fikk den forresten, når du har minket hele 9 cm. Veldig bra!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Ja, det er veldig hyggelig at folk tar seg tid til å gi komplimenter

Å spørre mannen sin er iallefall i mitt tilfelle, helt håpløst.

Han så aldri noen forskjell. Ikke før her om dagen hvor jeg oppdaget at han gransket meg når jeg stod naken på badet. Da kom kommentaren: "jo, du har nok gått ned litt. Syns puppene dine virker mindre", pluss en del misnøye om at han syns det var dumt at man ikke kunne beholde fettet rundt/i puppene når man slanket seg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får nok ikke satt i gang med oversikten før sånn innen onsdagen er omme. Har vært i begravelse og skal snart i en ny, så er litt andre ting i tankene nå. :frown:

Velkommen tilbake på fredag! :danse:

Å, så kjekt! :blomst: Lo godt av siste kommentaren din også. "Han prøver vel kanskje selv om de ikke alltid-" tenkte jeg før det gikk over til klassikeren: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag har jeg trent intensivt og lagt opp uken min. Jippi:). Har også PT time på torsdag. Gleder meg. Elsker PTen min. Er super flink :). Åh for en god start på uken. Imorgen starter jeg også med proteinshakes. Sliter litt med småspising.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt meatfree monday i dag. Men jeg blir jo så fort sulten igjen når jeg bare har spist grønnsaker til middag.

Er det for lite protein kanskje? Derfor jeg blir fort sulten igjen, for mengden var hvertfall stor.

Tror jeg må koke meg noen egg til kvelds.

Men jeg tror denne uken blir bra. Det er en del ting som har løst seg for meg, så jeg får mere tid og bedre tid til å konsentrere meg om å spise riktig, og ikke trøstespise/kjedespise. Kanskje jeg kommer meg på treningssenteret etterhvert og :)

-Allima

Anonymous poster hash: e09ba...bb3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Varierer veldig om jeg merker noe til det! Har fått noen kommentarer, og det hjelper veldig :) Men merker det litt på klærne, at de sitter litt løsere :) Ser at jeg har flatere profil også, så det føles litt bedre å se seg selv i butikkvinduer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser det ikke, men har målt og har gått inn noen cm både her og der. Samboer kommenterer det også, samt at jeg måtte ned en str i arbeidsuniform her en dag (hurra!!)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er veldig hyggelig at folk tar seg tid til å gi komplimenter

Å spørre mannen sin er iallefall i mitt tilfelle, helt håpløst.

Han så aldri noen forskjell. Ikke før her om dagen hvor jeg oppdaget at han gransket meg når jeg stod naken på badet. Da kom kommentaren: "jo, du har nok gått ned litt. Syns puppene dine virker mindre", pluss en del misnøye om at han syns det var dumt at man ikke kunne beholde fettet rundt/i puppene når man slanket seg

Uff, leit. Latteren satt fast i halsen her...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Funky Punk

Uff, leit. Latteren satt fast i halsen her...

Han er litt puppefiksert da. Jeg lo iallefall godt der han stod og småfurtet :fnise:

Jeg trenger å bare klage litt höyt jeg da. Har hatt dårlig matlyst i det siste, og dermed gikk jeg på en skikkelig smell i kveld. Normalt så pleier jeg da å passe på å ha mat tilgjengelig som er enkelt og kjapt å lage, slik at jeg ikke fråtser i usunn mat.

Ikke i kveld...så nå har jeg dyttet i meg en gedigen tallerken med pommes frites og typ et tonn med majones :(

Så her sitter jeg - stappmett på både mat og dårlig samvittighet :(

Men skal ta meg sammen i morgen tidlig og passe på at jeg har opptint kjött og slikt klart

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært hos legen i dag og hentet astmamedisin på apoteket! Vet ikke om det er placeboefffekt og at formen naturlig bedrer seg etter noen dagers hvile, men jeg løp ihvertfall alle de tre 148-meters strekningene på runden min nå i kveld! For føste gang noensinne kjente jeg det i bena av å løpe, og jeg fikk litt hold. Fremdeles kjenner jeg at hjertet dunker hardere og pusten er litt kraftigere enn til vanlig. Ellers har jeg vært ned på normal lenge før jeg er hjemme igjen.

Edit: Jeg er støl bak på lårene, og har kramper på innsiden av lårene! Pluss støl bak på leggene, og foran på leggene også, kjente jeg da jeg satte meg :fnise:

Endret av Pringle
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...