Shantee Skrevet 26. januar 2014 #581 Del Skrevet 26. januar 2014 Føler jeg har spist så mye denne helgen... har vel lagt på meg alt jeg har greid å ta av... får se resultatet neste fredag da... vurderer å legge inn flere treningsøkter neste uke! Noe må gjøres her! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 26. januar 2014 #582 Del Skrevet 26. januar 2014 glemte helt denne tråden, glemte helt pc'n og alt. Alt for masse fokus på skole og stress. Har ikke engang begynt å trene eller være sunn, blir deprimert av å lese folks framgang. Så vanskelig å få inn trening i hverdagene, når jeg nesten ikke får tid til å sove heller. Noen som kan gi meg noen tips?? trenger lettvint og sunn mat, ikke lettvin og usunn mat.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElenaMichelle Skrevet 26. januar 2014 #583 Del Skrevet 26. januar 2014 Startvekt fra tidligere: 83kg (august 2012) Høyde: 167 cm Startvekt for denne tråden: 61,9kg Mål til påske: 58kg Januar 2014 03. januar, uke 1: 61,9kg 10. januar, uke 2: 60,9kg (-1kg) 17. januar, uke 3: 61,4kg (+0,5kg) 24. januar, uke 4: 61,3kg (-0,1kg) 31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimalaya Skrevet 26. januar 2014 #584 Del Skrevet 26. januar 2014 Oj, ned 0.8 på en dag! Men hvorfor ikke, det var nesten like mye jeg gikk opp på en dag forrige uke. Men med den nedgangen der skal jeg slite for å holde følge med deg. Tviler på at det egentlig var snakk om 0.8 ned på én dag. Tror heller det var et vekt-triks… Så det blir temmelig spennende å se på fredag. Skal være fornøyd om det fortsatt står samme tall som det gjorde lørdag morgen… Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Asti Skrevet 27. januar 2014 #585 Del Skrevet 27. januar 2014 (endret) Endret 24. februar 2015 av Asti Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snurrebart Skrevet 27. januar 2014 #586 Del Skrevet 27. januar 2014 Æsj, hater vekten! Den har ikke beveget seg ned, litt opp. Men dog ikke så mye, det var sikkert bare fordi jeg veide meg etter middag. Jeg føler meg lettere i dag, men har et par brødskiver til lunch senere, da vet jeg at jeg blir oppblåst. Men har ikke noe valg nå! Trente litt i går, men jeg kan jo ikke trene så mye som jeg vil, så det ble mest på ball og med vekter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #587 Del Skrevet 27. januar 2014 Endelig kvitt den fæle feberen, så nå er jeg klar for diett igjen! Gleder meg veldig til å kunne styre måltidene mine litt mer selv, og det samme gjelder treningen. Er litt lei for at vekten har gått opp siden fredag, men det er dessverre min tur til å ha en herlig hormonuke... Har skjønt at mange går opp i forbindelse med menstruasjon, men hvor mye pleier dere å gå opp? Jeg går ofte opp rundt 1kg, og så renner det av igjen på slutten av uken. Tror dessverre ikke jeg klarer å gå ned i vekt i tillegg akkurat denne uken, men blir usikker. Rundt tre dager før, får jeg ENORMT søtsug og en voldsom apetitt, og jeg pleier stort sett å gi etter rett og slett fordi jeg ikke orker å bli svimmel hver gang. Det kan forklare hvorfor jeg ikke går ned den uken jeg har menstruasjon, men er fremdeles usikker da det ikke burde være snakk om såpass mye kcal. Noen som vet noe om sånt? Alle erfaringer er hjelpsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kissi Skrevet 27. januar 2014 #588 Del Skrevet 27. januar 2014 Blæh...ingen nedgang denne uka! Men satser på at det vises litt mer på fredag...full av hormoner denne uka, og pleier alltid å gå opp litt da..krysser fingrene for bedre resultater neste gang! Vanskelig å finne motivasjon for trening for tida. Jeg som var så full av futt før jul! Da raste jeg jo ned ti kilo på noen mnd! Men kan vel ikke forvente like rask nedgang hele tida heller. Januar 201403. januar, uke 1: 84 kg10. januar, uke 2: 84 kg17. januar, uke 3: 83,2 kg (-0,8 kg)24. januar, uke 4: 83,3 kg (+0,1 kg)31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 27. januar 2014 #589 Del Skrevet 27. januar 2014 glemte helt denne tråden, glemte helt pc'n og alt. Alt for masse fokus på skole og stress. Har ikke engang begynt å trene eller være sunn, blir deprimert av å lese folks framgang. Så vanskelig å få inn trening i hverdagene, når jeg nesten ikke får tid til å sove heller. Noen som kan gi meg noen tips?? trenger lettvint og sunn mat, ikke lettvin og usunn mat.. Kan du fortelle litt om hvordan spisevanene dine er nå? Består matinntaket ditt hovedsaklig av småspising når enn du har tid, eller er det heller store måltider for å ta igjen at du ikke rekker å spise i løpet av dagen? Dersom du fører opp hva du spiser på en gjennomsnittlig dag er det lettere for oss å komme med pekepinner på hvordan du kan forbedre kostholdet. Og du må ikke trene for å gå ned i vekt, det holder å endre kosthold (hvis du gjør det riktig), hvertfall til å begynne med. Så kan du heller legge inn trening senere. Det viktigste er at du ikke gir opp før du har prøvd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 27. januar 2014 #590 Del Skrevet 27. januar 2014 Litt ned - og litt opp.. Ikke noe gøy. Blir litt grinete av alle som får det så godt til. Og alle som allerede er nede på min drømmevekt.. Så da tyder vel det på at en hormonell uke er godt i gang, med 1 kg opp istedenfor ned! Jaja, det blir vel bedre.. Prøver meg på 5:2 dietten og syns de 2 dagene med faste er gode for kroppen. Noen andre som bruker den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2014 #591 Del Skrevet 27. januar 2014 Kost meg masse i helgen. Masse vin, masse mat, dobbel porsjon kaker og jaaa.. vekta var nesten 2kg høyere i dag morges enn på lørdag morgen Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 27. januar 2014 Forfatter #592 Del Skrevet 27. januar 2014 Litt ned - og litt opp.. Ikke noe gøy. Blir litt grinete av alle som får det så godt til. Og alle som allerede er nede på min drømmevekt.. Så da tyder vel det på at en hormonell uke er godt i gang, med 1 kg opp istedenfor ned! Jaja, det blir vel bedre.. Prøver meg på 5:2 dietten og syns de 2 dagene med faste er gode for kroppen. Noen andre som bruker den? Jeg er nysgjerrig! Oppdater gjerne om hvordan det går. Eneste jeg vil si, i fall du ikke så det innlegget, er at jeg svimte av nylig pga. det som må ha vært lavkalori og evt. dehydrering. Ingen forvarsel - nada. Jeg tror det å variere slik for noen som ikke går på lavkalori over tid, kan gi deg en fæl overraskelse på den fronten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kath H. Skrevet 27. januar 2014 #593 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg er nysgjerrig! Oppdater gjerne om hvordan det går. Eneste jeg vil si, i fall du ikke så det innlegget, er at jeg svimte av nylig pga. det som må ha vært lavkalori og evt. dehydrering. Ingen forvarsel - nada. Jeg tror det å variere slik for noen som ikke går på lavkalori over tid, kan gi deg en fæl overraskelse på den fronten... Jeg drikker mye vann, og har ennå ikke kommet i gang med noe trim, så foreløpig har jeg ikke merket noe svimmelhet eller ubehag. Prøver å minske kaloriinntaket ellers litt mer for hver uke. Men denne uka har jeg bare lyst å spise alt jeg ser.... Valgte 5:2 dietten fordi jeg er altfor glad i all mat, inkludert hvetebakst, til å prøve noen andre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 27. januar 2014 #594 Del Skrevet 27. januar 2014 Jeg er nysgjerrig! Oppdater gjerne om hvordan det går. Eneste jeg vil si, i fall du ikke så det innlegget, er at jeg svimte av nylig pga. det som må ha vært lavkalori og evt. dehydrering. Ingen forvarsel - nada. Jeg tror det å variere slik for noen som ikke går på lavkalori over tid, kan gi deg en fæl overraskelse på den fronten... Hvor lavt kaloriintak lå du på da du besvimte? Jeg har ikke hørt andre ha problemer med å svime av eller generelt ubehag av en lavkalori-diett, og har selv ikke hatt noen problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 27. januar 2014 #595 Del Skrevet 27. januar 2014 TR på besøk og 2 kg rett opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
missdior Skrevet 28. januar 2014 #596 Del Skrevet 28. januar 2014 Høyde: 169 cm Startvekt for denne tråden: Mål til påske: - 12 KG Januar 2014 24. januar, uke 4: -0,6 31. januar, uke 5: -- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofus Skrevet 28. januar 2014 #597 Del Skrevet 28. januar 2014 Er det for seint for meg til å bli med på denne tråden ? Jeg har fulgt med dere, og synst dere alle er kjempe flinke, men jeg har ikke turd å "melde meg på" :-) Jeg har slanket meg lenge, men har vert vektstabil det siste året... Pluss 4kg som har sneket seg på.. Det er disse kiloene som er verst å få av! De sitter bom fast uansett hva jeg gjør! Jeg har veiedag hver fredag, akkurat som dere. Og på fredag så var jeg 55 kg (mye hormoner denne uken) så tror jeg veier 54. Målet mitt er 50 kg! Ikke så mye ned, men ,det er seeeeeige kiloer! Start uke 1: 55 kg (er 157 høy) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
heiduderborte Skrevet 28. januar 2014 #598 Del Skrevet 28. januar 2014 Veide 43 kg idag, er 176 høy. Hahahha vekta er tydligvis ødelagt fordi jeg veide 56 for 2 dager siden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bustyvel Skrevet 29. januar 2014 #599 Del Skrevet 29. januar 2014 Har innført et rimelig strengt treningsregime, og spiser tilsvarende mye, så jeg er redd vektmålet mitt ryker gitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 29. januar 2014 #600 Del Skrevet 29. januar 2014 Jeg prøvde de gamle - gode - buksene mine i går, og det var bra å få en konkretisering akkurat nå, når jeg er halvveis, og litt usikker på hva det betyr i praksis. Ojoj, jeg ser at jeg har ganske mye igjen! Jeg får dem opp, men langtfra igjen...! Fire av dem kan jeg nok bruke om et par måneders tid, men de fleste må jeg ned i 60 og helst 58 kilo for å få på meg. Men det er bukser som jeg brukte i 2006, så jeg vet at det er mulig. Istedenfor å bli motløs over hvor tjukk jeg fremdeles er, skjønner jeg at det er realistisk å miste enda 10-15 cm over magen, og jeg ser fram til å bli skikkelig slank (jaja, alt er relativt) om fem til sju måneder! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå