Hulderen Skrevet 25. januar 2014 #561 Del Skrevet 25. januar 2014 Høyde: 167 cmStartvekt tråden: 69,1 kgMål til påske: 62 kg (1. juni: 59 kg) Januar 201403. januar, uke 1: 69, 110. januar, uke 2: 67.5 (-1.6) 17. januar, uke 3: 67.00 (-0,5)24. januar, uke 4: 67.00 (-0) 31. januar, uke 5: -- Uke 0: Starer med min toppvekt noensinne… Ingen klar plan, kommer ikke til å trene stort, men jeg SKAL, SKAL SKAL… Uke 1: - Ujevn spising, ingen trening. Men motivert av minus én komma seks! Skal jeg slå til med styrketrening og rockering? Kanskje. Uke 2 Utfordrende buffet i helga. Ingen trening. Litt vin, ellers ikke mange utskeielser. Fornøyd med 0.5 minus. Uke 3 (Ok, uke 4 i følge "opplegget", men det er jo strengt tatt snakk om TRE tilbakelagte uker) Litt skuffet over null ned. Vekta lå og vaket på 66 komma ett eller annet, men stabiliserte seg på 67. Gang på gang på gang. Det hjalp jaggu ikke å veie seg mange ganger! Heller ikke å flytte vekta. Usikker på om jeg skal være forundret, jeg synes forsåvidt jeg har vært flink, men samtidig har det vært et par kvelder med ost & vin, sånt kan fort få konsekvenser. Dessuten litt kinogodis på lørdag. Kommende uke skal jeg kompensere, da blir det minst 0.7 nedgang!! Fem kilo til påske. Jeg tror det går! Det er så moro å følge med på deg. Vi har omtrent likt utgangspunkt, skal ned like mye, og har hatt veldig lik utvikling. Er spent på neste uke, om vi fortsatt følger hverandre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #562 Del Skrevet 25. januar 2014 AnonymBruker (signerer: Allima)Startvekt for denne tråden: 55 kg *Mål til påske: 50 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 55 kg * 10. januar, uke 2: -- 17. januar, uke 3: 54,1 kg ** 24. januar, uke 4: 53,4 kg31. januar, uke 5: -- * brukeren ble med i uke 2, vekten er estimert ** veid midt på dagen, etter måltider. Dette er vel egentlig den første uka med ordentlig vekt. Startvekten er jo estimert. Og vekt uke 3 er veid etter jeg hadde spist og med klær, så den er jo ikke sammenlignbar med det jeg veide i dag, siden jeg nå har veid meg før frokost og uten klær. Så jeg tror nok ikke vektnedgangen er helt reell. Veier nok 54 når jeg har spist og kledd på meg i dag også. Får se reelt nedgang neste uke. Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muscae Skrevet 25. januar 2014 #563 Del Skrevet 25. januar 2014 Startvekt fra tidligere: 84 kgHøyde (valgfritt): 161 cm Startvekt for denne tråden: 83 kgMål til påske: 70 kg Januar 201403. januar, uke 1: 83 kg10. januar, uke 2: 81,1 kg (-1,9 kg)17. januar, uke 3: 81,2 kg (+0,1 kg)24. januar, uke 4: 80,4 kg (- 0,8 kg)31. januar, uke 5: -- Fikk ikke veid meg før i dag, fordi jeg har vært bortreist denne uka. Jeg grudde meg virkelig til å gå på vekta, fordi jeg var sikker på at jeg hadde gått opp. Har hatt en uke på hotell med lange dager på skolen (går på deltidsutdannelse på høyskolen), mye take away mat og lite trim. Men jammen klarte jeg å gå ned likevel. Satser på å se 70-tallet neste uke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calio Skrevet 25. januar 2014 #564 Del Skrevet 25. januar 2014 Men du gikk ned mye de to foregående ukene. Du skal se kroppen din trengte en uke for å stabilisere seg på ny vekt. Så vil den fortsette ned kommende uke. Ja, regner med det! Hvis du tar din høyde og vekt i betraktning er det ikke rart at det går litt sakte - alle kropper er forskjellige, men du høres ganske slank ut som det er, og da er det vanskeligere å gå ned i vekt. Jeg er overrasket at du klarte å gå ned så mye de forrige ukene, for de siste kiloene pleier som regel å sitte ganske godt fast Så når du føler deg demotivert ville jeg ha tenkt på hvor mye du har oppnådd fram til nå. Og ikke forvent for mye av deg selv - det er ikke uvanlig at ting tar tid på det stadiet du er på. Ja, jeg er absolutt ikke overvektig. Har naturlig alltid veid rundt 50 kg, så ønsker å bare komme meg tilbake dit, selv om det er helt greit sånn det er nå også. Har bare 4 kg igjen til påskemålet mitt, så det gjør vel egentlig ikke noe hvis det går litt sakte fremover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. januar 2014 #565 Del Skrevet 25. januar 2014 Startvekt fra tidligere: -- 115 kgHøyde (valgfritt): --- cm 173 cm Startvekt for denne tråden: STARTVEKT 89 kg (når tråden ble opprettet) Mål til påske: -- ingen spesielle mål Januar 2014 03. januar, uke 1: STARTVEKT 86 kg 10. januar, uke 2: -- 88,5 kg 17. januar, uke 3: -- 87,2 kg 24. januar, uke 4: -- 87,4 kg 31. januar, uke 5: -- Er fornøyd egentlig, med tanke på at jeg var oppe på 90 kilo i løpet av denne uken Snar ferdig med mensen, så håper at vekten går enda mer ned i løpet av uken som kommer Godt at du kom så langt ned igjen. Det hørtes så trasig ut da du var helt oppe på 90. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
studenten Skrevet 25. januar 2014 #566 Del Skrevet 25. januar 2014 jeg som startet så "bra" med rumpe/lår-trening igår.. Er så støl at jeg klarer ikke å sette meg ned på do uten tidenes pain ja,ja, får drøye til imorgen da. HEHE.. i dag skal det bakes SUKKERFRI mørksjokoladekjeks (brownieskonsistens) de er så gode at dere aner ikke, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mimalaya Skrevet 25. januar 2014 #567 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er så moro å følge med på deg. Vi har omtrent likt utgangspunkt, skal ned like mye, og har hatt veldig lik utvikling. Er spent på neste uke, om vi fortsatt følger hverandre. Ja, det er ekstra spennende å følge med på dem som har et tilsvarende utgangspunkt som en selv. Motiverende rett og slett! Og gjett hva jeg oppdaget i morges? Vekten var nok bare SUR på meg i går, den viste 67.0, det samme som forrige fredag. Selv om jeg hadde forventet og føøøøølte at det var nedgang. Så veier jeg meg nå i morges, og vekta stopper på 66.2!! Hah! Men jeg lar 67.0 stå, jeg, og så slår jeg til med kjeeeempenedgang neste fredag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superwoman! Skrevet 25. januar 2014 #568 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg har helt glemt ut å veie meg! Dataen funker ikke, så får ikke skrvet inn i skjema. Veier meg imorgen, og legger inn da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xaphan Skrevet 25. januar 2014 #569 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg leste gjennom hele startinnlegget nå, og jeg må si du har stålkontroll, Elanore! Alt fra hvem som er på ferie til de som bruker analog vekt til graviditeter og muskelbygging - alt er ført opp. Imponerende, det må jeg si. Takk for at du gjør dette helt frivillig. Krysser fingrene for at du samler opp masse god karma nå som kan hjelpe på sykehustilværelsen og helsa 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. januar 2014 #570 Del Skrevet 25. januar 2014 AnonymBruker (signerer: B85)Startvekt fra tidligere: ca. 75 kg (sommeren 2013)Høyde (valgfritt): 163 cmStartvekt for denne tråden: 69,9 kgMål til påske: 65 kgJanuar 2014 03. januar, uke 1: 69,9 kg 10. januar, uke 2: 69 kg 17. januar, uke 3: 68,4 kg 24. januar, uke 4: 68,2 kg 31. januar, uke 5: -- Ikke uventet ble det ikke like mange gram ned denne uken som de to første. Forrige helg bød på to kvelder med middag og alkohol i festlig lag. I tillegg har jeg måttet legge om treningsrutinene mine (forhåpentligvis midlertidig) på grunn av en lite medgjørlig rygg, så jeg sliter litt med å finne ut hva og hvor mye jeg skal/vil/kan trene. B85 Anonymous poster hash: bda44...5e4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShiningStar Skrevet 25. januar 2014 #571 Del Skrevet 25. januar 2014 Det er litt til og fra men den biten, og hva lavkalori angår, så blir det ufrivillig opprettholdt når jeg er dårlig. Infeksjonene er mer en bivirkning av andre medisiner jeg må ta over lengre tid, så det er utrolig irriterende. Er rart hvor vanskelig de har for å innse at noen trenger væske IV idet de begynner å svime av - uavhengig av hva blodprøvene sier. Særlig når blodprøvene er 14 timer gamle... Min gjør ofte det samme! Hei! Finner deg ikke i oversikten - har du lyst til å bli med fra nå av, eller? Mitt kosthold er det ikke stort å si om nå da jeg trolig er den minst sunne i denne tråden for tiden... Har du forsøkt å telle kcal en periode så du får se litt mer helhetlig på det? Synes det er litt naivt å tro at "skikkelig" vektnedgang ikke går an, faktisk på grensen til hysterisk, med all den ironi det innebærer. Jeg har faktisk også fått bedre knær av det her! Mistet 8 cm fra midjen i fjor, men hey, det er sikkert bare vann det også. Har du endret vekten fra forrige uke? Ser den forrige er oppført annerledes. Uansett fint om jeg får beskjed om eventuelle endringer. Mulig jeg har skrevet litt annerledes, mener å huske at sist uke var vekten et sted mellom 86,5-86,7 (kommer til å bli en helt på å tyde analog vekt til slutt) Mulig jeg da skrev 86,7 bedre med for høyt enn for lavt evt.... Denne uken låg vekten så godt som på 86 så skrev da dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alfa Skrevet 25. januar 2014 #572 Del Skrevet 25. januar 2014 Imponerende! Visste ikke at man kunne få så fort resultater, jeg må virkelig komme i gang med treningen. Trener du ofte? Takk! Du, det er veldig rart, for jeg har ikke trent i det hele tatt - men, jeg har begynt i nå jobb og sluttet på noen medisiner. Så en kombinasjon av en ren kropp innvendig og en stressende hverdag ( :s ) så skjer det ting. Men det vil jo ikke vare evig så jeg tenker meg på mølla i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 25. januar 2014 #573 Del Skrevet 25. januar 2014 Jeg har fått mensen, så jeg regner med at alt jeg spiser i helgen kommer til å sitte til fredag, hehe. Tenkte meg ut på en joggetur i morgen, det hjelper jo litt på vondten også satser jeg på. Ha en fin helg alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 25. januar 2014 Forfatter #574 Del Skrevet 25. januar 2014 - Hovedinnleggene er oppdatert(e) til og med dette innlegget - Jeg har helt glemt ut å veie meg! Dataen funker ikke, så får ikke skrvet inn i skjema. Veier meg imorgen, og legger inn da. Bare sleng inn tallet, du - jeg legger det på forsiden med det andre uansett. Jeg kan evt. poste tabellen din foran her også, hvis du vil. Jeg leste gjennom hele startinnlegget nå, og jeg må si du har stålkontroll, Elanore! Alt fra hvem som er på ferie til de som bruker analog vekt til graviditeter og muskelbygging - alt er ført opp. Imponerende, det må jeg si. Takk for at du gjør dette helt frivillig. Krysser fingrene for at du samler opp masse god karma nå som kan hjelpe på sykehustilværelsen og helsa - storkoser meg hver helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lisske Skrevet 25. januar 2014 #575 Del Skrevet 25. januar 2014 Har du vært borte tidligere? Ble plutselig litt forvirret da jeg ikke hadde noe mer enn startvekt stående på deg fra før. Har nok ikke gjort meg selv så synlig Har nok ikke helt skjønt hva jeg skal gjøre i denne tråden, og kun redigert det første innlegget jeg skrev Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 25. januar 2014 #576 Del Skrevet 25. januar 2014 Godt at du kom så langt ned igjen. Det hørtes så trasig ut da du var helt oppe på 90. Ja, jeg ble skikkelig nedstemt når vekten viste over 90 kilo Men jeg tror nok at det kommer seg nå som mensen er over og jeg har blitt strengere med karboinntaket. Nå unner jeg meg pizza (med vanlig bunn av mel osv) 1 gang pr uke, og resten av uka er jeg streng. For jeg bare elsker pizza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 26. januar 2014 Forfatter #577 Del Skrevet 26. januar 2014 Har nok ikke gjort meg selv så synlig Har nok ikke helt skjønt hva jeg skal gjøre i denne tråden, og kun redigert det første innlegget jeg skrev Åja, sånn ja. Du kan godt bare skrive tallet hver fredag i en post som dette, så oppdaterer jeg tabellen på forsiden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. januar 2014 #578 Del Skrevet 26. januar 2014 Ja, det er ekstra spennende å følge med på dem som har et tilsvarende utgangspunkt som en selv. Motiverende rett og slett! Og gjett hva jeg oppdaget i morges? Vekten var nok bare SUR på meg i går, den viste 67.0, det samme som forrige fredag. Selv om jeg hadde forventet og føøøøølte at det var nedgang. Så veier jeg meg nå i morges, og vekta stopper på 66.2!! Hah! Men jeg lar 67.0 stå, jeg, og så slår jeg til med kjeeeempenedgang neste fredag! Oj, ned 0.8 på en dag! Men hvorfor ikke, det var nesten like mye jeg gikk opp på en dag forrige uke. Men med den nedgangen der skal jeg slite for å holde følge med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wesla Skrevet 26. januar 2014 #579 Del Skrevet 26. januar 2014 Pcen har streika så må få lagt inn riktig senere. Her har vi hatt omgangsyken i hus og dermed føler jeg ikke at nedgangen er representativ, men veide 72,1 på fredag. Formen er bedre nå og vekta har gått litt opp.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Superwoman! Skrevet 26. januar 2014 #580 Del Skrevet 26. januar 2014 - Hovedinnleggene er oppdatert(e) til og med dette innlegget - Bare sleng inn tallet, du - jeg legger det på forsiden med det andre uansett. Jeg kan evt. poste tabellen din foran her også, hvis du vil. Takk skal du ha! Kom meg endelig på pc, så det gikk bra. Superwoman! Startvekt fra tidligere: --Høyde (valgfritt): 163 cm Startvekt for denne tråden: 67,1Mål til påske: 55 kg Januar 201403. januar, uke 1: 67,1 kg10. januar, uke 2: 65,3 kg (-1,8 kg)17. januar, uke 3: 63,9 kg (-1,4 kg)24. januar, uke 4: -- 62,8 kg (-1,1 kg)31. januar, uke 5: -- Er fornøyd med denne uken, klarte å skeie ut et par dager men gikk tydeligvis bra. Har også blitt flinkere på å trene enn det jeg var før. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå