Tia83 Skrevet 25. februar 2014 #1041 Del Skrevet 25. februar 2014 Har som mål å trene 5 dager i uken. Er nå oppe i 4. Er fint å holde det jevnt og trutt føler jeg. Føler med deg når det gjelder stølhet. Men det blir bedre og man får litt god samvittighet Hehe. Oj, det er imponerende! Jeg har tre dager i uka som mål:) I tillegg til lange gåturer 1-2 ganger i uka. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 25. februar 2014 #1042 Del Skrevet 25. februar 2014 Oj, det er imponerende! Jeg har tre dager i uka som mål:) I tillegg til lange gåturer 1-2 ganger i uka. Det er et godt mål du har satt deg. Går tur med barnevogn hverdag jeg å med mindre det er kjempe dårlig vær. Godt for kropp og sinnet føler jg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nepenthe Skrevet 25. februar 2014 #1043 Del Skrevet 25. februar 2014 Hva har dere veid på det meste? Jeg starta som ei dundre, på godt over 100. 108 for å være nøyaktig! I dag : 98 :-)Anonymous poster hash: f1765...9e8 På det meste veide jeg 104 kg. Ligger nå og vipper mellom 88 og 90 (har noen sære uker). Ønsker å komme ned der jeg var før jeg begynte å legge på meg, ca 70 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Funky Punk Skrevet 25. februar 2014 #1044 Del Skrevet 25. februar 2014 På det meste veide jeg 115kg (tror jeg bikket opp mot 120 kg ved en periode) Nå varierer vekta mellom 86 og 89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 25. februar 2014 #1045 Del Skrevet 25. februar 2014 Det meste jeg har veid var 66.1 kg, som var startvekta mi nå etter nyttår. Tidlig i tjueårene lå jeg på 47-49 kg. Som 25- åring klarte jeg å komme meg opp til 52 kg, noe jeg var veldig fornøyd med. Intil for tre år siden lå jeg fast på 56 kg gjennom mange år. Så begynte vekten å stige, uten at jeg vet hvorfor. Ideelt sett kunne jeg tenkt meg å komme meg ned til 56 igjen, men føler ikke at det er realistisk. Derfor har jeg satt 59 som mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 25. februar 2014 #1046 Del Skrevet 25. februar 2014 På det meste veide jeg 95 kg. Dette var etter en tvilling graviditet. Kommer meg nok aldri ned til 50 kg igjen men 60 er kanskje realistisk. Det går nedover iallfall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1047 Del Skrevet 25. februar 2014 Trente i går for første gang siden tidlig i januar, er så støl i dag at jeg nesten ikke klarer å bevege meg:p Hvor ofte trener folk her i tråden da? Og hvilken treningsform? Jeg og. Er på dag 3 nå, så det begynner å bli bedre. Men i går hadde jeg så problemer at jeg måtte ta smertestillende både piller og krem. Jeg har ikke trent på ca et halvt år, og gikk nok litt vel hard ut på knebøy med vekter Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chia Skrevet 25. februar 2014 #1048 Del Skrevet 25. februar 2014 I dag er det 7 uker siden jeg la om livsstilen og kuttet junk mat og godis Jeg kjenner at søtsuget er bedre nå, men jeg savner fortsatt å være skikkelig mett på fet og usunn mat... savner "rusen" etter et måltid fullt av fett og karbo. I helgen er naturlig nok suget størst selv om jeg er vant til å spise dritt mat og godis hele uken. I helgen dro jeg på meny og kjøpte sukkefri vaniljesaus, gele og sjokoladepudding. Gelen smakte dritt, så den kastet jeg. Sjokoladepuddingen (150 kcal for en skål med vanilje saus og pudding) var helt ok. Så spiser jeg noen sukkerfri, lav glymetiske drops.... men jeg merker at kroppen har gått ned mye mindre enn vanlig etter 4 dager. og det forstår jeg ikke...har jo vært forsiktig med kcaloriene 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 25. februar 2014 #1049 Del Skrevet 25. februar 2014 Da har jg lagt 10 k på tredemølle bak meg. Godfølelsen etter er bare utrolig deilig. Jeg skal ned i vekt og spise sunt hele uken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2014 #1050 Del Skrevet 25. februar 2014 Jeg veide meg i morges. har gått opp. Nå er jeg plutselig tilbake 800gram mindre enn utgangspunktet. Hvorfor skal de variere så fælt?!? Anonymous poster hash: e09ba...bb3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1051 Del Skrevet 26. februar 2014 - Oversikten er oppdatert til og med dette innlegget - Var på Zumba i dag... Sykt stressende! Fikk knapt sett trinnene før vi skulle i gang, så ble mye "øøøh" gjennom den økten, gitt... Håper jeg blir flinkere etterhvert, for har kjempelyst til å få det til! Kjenner jeg er støl i muskler jeg ikke visste at vi trente, for glemte helt å tenke i alt kaoset... Har uansett meldt meg på alt jeg finner av gruppetimer denne uken... Kommer til å dø. Noen som har prøvd Piloxing? Er redd det blir for tungt, men er påmeldt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. februar 2014 #1052 Del Skrevet 26. februar 2014 Zumba har jeg bare prøvd en gang. Jeg fikk så vondt i knærne at jeg haltet en uke etterpå Håper du finner en treningsform du trives med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gelica Skrevet 26. februar 2014 #1053 Del Skrevet 26. februar 2014 Da er jeg i gang med trening igjen ;-) Ble 1 time i går med Jillian Michals og det kjennes i dag. SKAL ha en økt til på torsdag ;-) Har planer om å starte med 5:2 dietten fra uka av, noen her som har erfaring med denne dietten? Tror jeg skal lete opp en tråd om temaet her inne eller evt. lage en tråd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sessan_ Skrevet 26. februar 2014 #1054 Del Skrevet 26. februar 2014 Uff...gruer meg litt til å veie meg i morgen. (Har torsdager som veiedag) Spent på hvor mye skade ti dagers ferie + overgang til nye p-piller kan utgjøre. Kjenner på kroppen at den ikke er der den var før ferien. Lå på 73,5 før jeg reiste. Jeg vet jeg må regne med vektoppgang, det "valget" tok jeg jo når jeg gav meg selv fri i ferien, men håper bare ikke det er alt for ille. Har en mistanke om at de siste par kiloene ned til 70 kommer til å klamre seg fast, så jeg må utnytte tiden godt frem til påsken. Forresten: noen som har erfaring med å ha en spisedag i uken? Min plan er å ligge på gjennomsnitlig 1500kcal pr dag. Da kutter jeg litt ekstra i ukedagene, slik at jeg kan "bruke" disse kaloriene i helgen, så ikke spisedagen ødelegger totalt sett. Når jeg begynte å kutte i kalorier i starten av januar, opplevde jeg at kroppen ganske fort vente seg til dette, og at sultfølelsen jeg hadde i starten forsvant. Mistenker at det skyldes senket forbrenning, og tenker kanskje at en spisedag i uken kan hjelpe kroppen til å opprettholde forbrenningen og unngå sparemodus. Noen tanker om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Missi89 Skrevet 26. februar 2014 #1055 Del Skrevet 26. februar 2014 Æsj idag sprakk jeg på sjokolade. Mensen på vei og drittvær her i Oslo så jeg vil bare bli på sofaen. Ikke trene hjemme eller på treningsstudio. Jeg skal bake boller til mannen og vesla for det har mannen etterlyst i det siste. Blitt mindre baking og det går utover dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. februar 2014 #1056 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg fikk tips av ernæringsfysiolog om at enzymer skulle kunne fikse problemene jeg har med oppblåsthet og tildels magesmerter etter å ha spist rå grønnsaker; nå har jeg kjøpt en boks med bla amylase, så få vi se, jeg spiser paprika nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1057 Del Skrevet 26. februar 2014 Nå skal jeg straks prøve mer gruppetrening, og jeg er sinnsykt nervøs! Føler alltid at det skal gå skikkelig dårlig, særlig når det er noe jeg aldri har gjort før. Gleder meg til jeg skal prøve yoga eller tai chi i stedet, for dette er for nervepirrende... Zumba har jeg bare prøvd en gang. Jeg fikk så vondt i knærne at jeg haltet en uke etterpå Håper du finner en treningsform du trives med. Ser den - det var ikke alle bevegelsene jeg kunne gjøre fullt ut. Mitt problem var at han endret trinnene HELE tiden og snudde seg mot oss i tillegg, så ble for mye omstilling. Tror likevel jeg gjør det igjen for øvelsen sin skyld - jeg trenger å pelle meg ut av komfortsonen min som slett ikke er så komfortabel i hele tatt. Har planer om å starte med 5:2 dietten fra uka av, noen her som har erfaring med denne dietten? Tror jeg skal lete opp en tråd om temaet her inne eller evt. lage en tråd. Det er en her i tråden som går på den, tror jeg. Ellers finnes det en større tråd i forumet her et sted, så ikke lag enda en ny, men se om du finner den. Er mindre enn to-tre uker siden jeg så den på forsiden sist. Forresten: noen som har erfaring med å ha en spisedag i uken? Jeg planlegger ikke spisedager, men har dager der jeg kjenner behov for det. Spisedagene mine er opp til 700 kcal ekstra, og oppstår gjerne etter lavkalori og styrketrening over tid har fått sette sine spor i energinivå og psyke. Jeg trenger slike dager for å orke å være i aktivitet under streng lakalori-diett. Jeg skal bake boller til mannen og vesla for det har mannen etterlyst i det siste. Blitt mindre baking og det går utover dem. Unnskyld hvis jeg spør frekt nå, men kan ikke de bake litt sammen eller noe? Sikkert en hyggelig ting for de to(?) å gjøre sammen, og så slipper du å bli fristet dersom det er problematisk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elanore Skrevet 26. februar 2014 Forfatter #1058 Del Skrevet 26. februar 2014 (endret) Beklager dobbeltposting her nå... Innså ikke at den over ikke ble postet i sted (18-ish), så bare tok det nå. Nå har jeg vært på Piloxing... Fy. søren. så grusomt. Dere som sliter med knærne - stay away! Hundre ganger verre en zumba, og helt forferdelig tungt. Hadde melkesyre på gang etter maks fem minutter, og innså at "jøss, nå er det bare 50 minutter igjen!"... Var jo fornøyd etterpå, selvsagt, men det er typisk meg og endorfiner. Kroppen min prøver å lure meg til å melde meg på tortur på boks enda en gang. Akkurat nå føler jeg meg som døden i fornektelse. Endret 26. februar 2014 av Elanore Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 26. februar 2014 #1059 Del Skrevet 26. februar 2014 Jeg fikk tips av ernæringsfysiolog om at enzymer skulle kunne fikse problemene jeg har med oppblåsthet og tildels magesmerter etter å ha spist rå grønnsaker; nå har jeg kjøpt en boks med bla amylase, så få vi se, jeg spiser paprika nå. Nix, det ble fullt oppblåst + galleanfall av 48 gram paprika. Virket ikke som kapselen virket. Da får jeg bare skjære kraftig ned på forbruket av rå grønnsaker. Det er som utgjort. Det skulle jo være sunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 26. februar 2014 #1060 Del Skrevet 26. februar 2014 Nix, det ble fullt oppblåst + galleanfall av 48 gram paprika. Virket ikke som kapselen virket. Da får jeg bare skjære kraftig ned på forbruket av rå grønnsaker. Det er som utgjort. Det skulle jo være sunt. Auda, galleanfall høres ikke bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå