Gå til innhold

Vi som skal ned i vekt før påske (2014)

Elanore

Anbefalte innlegg

I dag har jeg sluttet å røyke! :danse: Måtte bare skryte litt av meg selv, for jeg syns jeg har vært så veldig flink og gått hele dagen uten å røyke en eneste røyk!

Så flink du er!! Heier på deg! Du har all grunn til å være stolt! Håper motivasjonen min til å slutte kommer snikende snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I dag har jeg sluttet å røyke! :danse: Måtte bare skryte litt av meg selv, for jeg syns jeg har vært så veldig flink og gått hele dagen uten å røyke en eneste røyk!

Gratulerer, kjempebra! Da er det ekstra viktig at du er flink med slankingen, så du ikke forveksler røykesug med sult.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snille Elanore, jeg ser du har lagt til februar på de av oss som fortsatt er med. Det blir spennende å se hvor mange vi er etter en måned til. Hyggelig atndet stadig er tilsig av nye, selv om gamle faller fra.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du, ja. Moro, vi følger fortsatt hverandre. Begge gikk ned ca et kg siste uke. Men du regnet feil. Du trenger bare gå ned 380 gram per uke videre, det er 11 uker til påske.

Kult! :) Dette er spennende!

Men det spørs jo hvordan du regner - jeg regner hele uker fram til palmehelga, som i mitt hode er når påsken begynner (og ungene tar påskeferie). Dermed blir det jo 10 uker, vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult! :) Dette er spennende!

Men det spørs jo hvordan du regner - jeg regner hele uker fram til palmehelga, som i mitt hode er når påsken begynner (og ungene tar påskeferie). Dermed blir det jo 10 uker, vel?

Jeg har bare talt antall oppføringet som er igjen på malen til Elanore, uten å titte på kalenderen. Jeg er enig i at palmehelgen er påskestart. Så da har du rett i at det bare er ti uker igjjen. Endret av Hulderen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bare talt antall oppføringet som er igjen på malen til Elanore, uten å titte på kalenderen. Jeg er enig i at palmehelgen er påskestart. Så da har du rett i at det bare er ti uker igjjen.

Tenker jeg sier det sånn, at dersom målet ikke er nådd den 11. april, så utvides perioden til langfredag… :sjenert::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker jeg sier det sånn, at dersom målet ikke er nådd den 11. april, så utvides perioden til langfredag… :sjenert::fnise:

Sant :laugh:

Jeg vil veie meg for denne uka i dag, for jeg har hatt en flott helg og snikveiinga viser nedgang :nigo:

Men i dag skal jeg å gi blod, og det er alltid den store spisedagen min, for så å miste en halvliter blod, tror kroppen blir forvirret av slikt :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg gruer meg allerede til fredag.. for det første vil vekten aldri rikke seg nedover. Kun oppover..

i går tok søtsuget overtak så jeg spiste masse sjokolade og to porsjoner med is og sjokoladesaus... jeg var enda ikke tilfredstilt, så jeg spiste to porsjoner risgrøt til kvelds... i dagtidelig snikveide jeg meg, og hadde gått opp to kg.. blæh..

ikke meningen å være negativ! men er litt skuffet over meg selv, for er veldig klar over at kroppen min ikke tåler noe som helst utskeielse lenger!

Endret av sofus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker (signerer: B85)

Startvekt fra tidligere: ca. 75 kg (sommeren 2013)
Høyde (valgfritt): 163 cm

Startvekt for denne tråden: 69,9 kg
Mål til påske: 65 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 69,9 kg
10. januar, uke 2: 69 kg
17. januar, uke 3: 68,4 kg
24. januar, uke 4: 68,2 kg
31. januar, uke 5: 68,1 kg

Å, hei hvor det går! Men det er ikke så uventa, da. Jeg har ikke vært spesielt fokusert de siste ukene, og var egentlig forberedt på å se et høyere tall enn uke 4 da jeg veide meg på fredag, så dermed er jeg fornøyd med resultatet likevel :)

De siste ukene har det vært mye festligheter hver helg, men nå er det slutt for en periode, så da håper jeg å se større resultater. Er også klar for å være litt strengere med meg selv også i ukedagene fremover, da de også har sklidd litt mer ut enn vanlig de siste ukene.

Når det kommer til trening har jeg mer eller mindre joggeforbud, og dessuten slyngestyrketreningsforbud, så det blir litt roligere treningsøkter enn hva jeg har brukt å kjøre. Men gåturer, svømming, ellipsemaskin og noen enkle styrkeøvelser får vel gjøre susen for en stund, tenker jeg.

B85

Anonymous poster hash: bda44...5e4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lillemeg90

Startvekt fra tidligere: --

Høyde (valgfritt): --- cm

Startvekt for denne tråden: 91,6 kg

Mål til påske: 80 kg

Januar 2014

03. januar, uke 1: 91,6 kg

10. januar, uke 2: 90,7 kg (-0,9 kg)

17. januar, uke 3: 89,8 kg (-0,9 kg)

24. januar, uke 4: 89 kg (-0,8 kg)

31. Januar, uke 5: 89,9 kg (+0,9 kg)

Oppover :( er kanksje ikke så rart da jeg har vert på kurs i helgen og det ble noen glass vin og to desserter.. Får bare jobbe videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg akkurat trykket i meg to kakemenn og en halv kokesjokolade... Er det mulig...! De kakemenna har ligget i skuffen siden jul, men nå var det noe som bare kom over meg, og jeg måtte raide...

:(:(:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Startvekt fra tidligere: 83kg (august 2012)

Høyde: 167 cm

Startvekt for denne tråden: 61,9kg

Mål til påske: 58kg

Januar 2014

03. januar, uke 1: 61,9kg

10. januar, uke 2: 60,9kg (-1kg)

17. januar, uke 3: 61,4kg (+0,5kg)

24. januar, uke 4: 61,3kg (-0,1kg)

31. januar, uke 5: 60,6kg (-0,7kg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde (valgfritt): 162 cm

Startvekt for denne tråden: 60.4

Mål til påske: 54

Januar 2014

03. januar, uke 1: 60.4

10. januar, uke 2: 58.8 ( - 1.6 )

17. januar, uke 3: 58.9 ( + 0.1 )

24. januar, uke 4: -----

31. januar, uke 5: 58.7

Jeg har ikke hatt tid til å logge om vekten min. Jeg har gått over en time lange turer hver kveld og spist passe sundt, men ser ikke så mye resultater. Tilsammen i januar har jeg gått ned 1.7 kg og det er jeg fornøyd med. I uke 4 veide jeg meg ikke, pga jeg hadde menstruasjon og da hadde jeg blitt demotivert av å veie meg.

Endret av Æli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høyde (valgfritt): 167 cm
Startvekt for denne tråden: ?
Mål til påske: - 12 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 0
10. januar, uke 2: -1,0
17. januar, uke 3: - 1,7 (- 0,7 denne uka)
24. januar, uke 4: - 2,8 (-1,1)
31. januar, uke 5: - 2,6 (+0,2 denne uka)

Jeg har vært bortreist i helga, så har dessverre ikke fått veid meg før i dag, Som dere ser var jo heller ikke det noen veldig positiv opplevelse, men det var egentlig ikke så uventet da jeg som mange andre går opp ifm mensen.

Til tross for oppgang er jeg ganske fornøyd med uka. Jeg pleier å fyse veldig på denne tiden, men siden jeg spiser ketogent er det ingen mulighet for den typen utskeielser. For meg er det enklere, enn å bare spise litt. :icon_lol:

Jeg har til og med fått dratt meg ut på et par gode turer denne uka, så jeg satser på forbedring ved neste veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper jeg kan bli med selv om dere startet i januar? Har målene mine fra januar, men først og fremst:

Høyde: 163cm

Vekt: 57,3

Delmål til påske: 55,3

Mål: 52

Januar

03januar: 61

10januar: 60,7

17januar: 59,8

24januar: 58,5

31januar: 57,9

Og i dag veier jeg 57,3 kg. Gikk opp tre kg under eksamensperioden fra november-desember og så var det jo jul også ;( Syns det har gått ganske bra-bedre enn forventet. Totalt har jeg gått ned 3,7 kg, men mesteparten av disse kiloene er nok vann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høyde (valgfritt): 172 cm

Startvekt for denne tråden: 78,3 kg
Mål til påske: 68 kg

Januar 2014
03. januar, uke 1: 78,3 kg
10. januar, uke 2: 76,6 kg (-1,7 kg)
17. januar, uke 3: 76,4 kg (-0,2 kg)
24. januar, uke 4: 76,5 kg (+0,1 kg)
31. januar, uke 5: 77,0 (+0,5 kg)

Litt sen til å sende inn, hadde besøk forrige uke, ble mye god mat og drikke... Og denne uken har jeg blitt syk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...