Gå til innhold

er så hoven i bena at de ligner tømmerstokker


pusefrøken

Anbefalte innlegg

Jeg har siden graviditet i 2009 vært plaget med vann i kroppen, og har brukt mye vanndrivende tabletter for å holde det under kontroll.

Nå er jeg tre mnd på vei igjen :)

og jeg har jo ikke kunne tatt de faste vanndrivende! bena mine er så sprengte, og hovne at legger og lår går i ett - bena mine ser rett og slett ut som tømmerstokker :/

Er glad jeg skal til legen i slutten av januar, da får jeg tatt opp dette. Men er det noen som har noen gode råd som kan hjelpe på i mellomtiden? :)

Hittil prøver jeg:

*å drikke mye vann, gjerne sitronvann.

*legger bena høyt når jeg sitter/ ligger i sofaen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff jeg var ikke så mye plaget men syntes at det var fælt. Sover du med bena hevet om natten? Brett feks en dyne i flere omganger og ha den under føtttene.

Anonymous poster hash: b6895...539

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff jeg var ikke så mye plaget men syntes at det var fælt. Sover du med bena hevet om natten? Brett feks en dyne i flere omganger og ha den under føtttene.

Anonymous poster hash: b6895...539

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg klarer ikke å ligge på ryggen pga en skade i ryggen, så ligge på siden med bena høyt ser jeg for meg ikke blir så særlig lenge.. Men det var et godt tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er kostholdet ditt?

Anonymous poster hash: 38ceb...e1c

Vil si at det er helt normalt :)

normale, sunne og varierte middager. Tilsetter ikke noe salt..

Brus drikker jeg kun et par glass i helgen, potetgull og snacks er det lite av, Noen få biter godteri hver dag, men ikke i store mengder! Spiser mye frukt.

Men det blir vel kanskje litt lang tid mellom måltidene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På helsekost har de ikke peiling, les deg opp på Internett også eventuelt kjøp på helsekost.

Anonymous poster hash: cdb0e...46e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...