Gå til innhold

Mistet graviditetstest i gulvet - To ganger


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tok en test for et par uker siden, pga. vonde pupper, humørsvinginger, osv. Jeg mistet selve testen (uten pakke eller beskyttelse) ca. 2-3 minutter etter jeg tisset på den... Kunne jeg stole på svaret uansett tror dere?

Magen min går littegranne utover. Lurer på om det bare er fett/oppblåst mage eller noe annet.

Her er bilde av magen uten at jeg gjør noe med den:



Anonymous poster hash: 58550...1f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ops.. her er bildet: (det er meg)

mrvj2p.jpg

Det buler liksom ut, men vet ikke... å, har angst, kanskje bare derfor jeg tror slikt.



Anonymous poster hash: 58550...1f0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mage får man jo gjerne ikke før nesten halvveis ut i svangerskapet. Noen blir oppblåste tidlig, men det kan du jo bli av for mye ribbe og denslags også. Og hvordan skal vi kunne bedømme ut fra et dårlig bilde av magen din om du er gravid eller ikke når vi ikke aner hvordan du ser ut til vanlig? (nei, du trenger ikke å legge ut bilde av dét. Ta heller en test til, du)

Anonymous poster hash: bd5ba...9b2

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

men asså... er du tidlig gravid så er det ikke mageområdet som vokser.. livmora gjør det, og den ligger under skambenet ditt. Bildet du viser er selve mage, og magen kommer gjerne etter 16-20 uker avhengig av forskjellige faktorer.

Enter er du kort på vei, eller så er du ganske langt på vei, eller ikke gravid.



Anonymous poster hash: fb214...097
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...