Gå til innhold

Så jævla trent pikk men får ikke testa den skikkelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt pussig at all positiv respons i denne tråden kommer fra anonyme brukere som registrerte seg 2. august 2010.

Ganske patetisk å føre en samtale med seg selv om dette, er det ikke? Nå er det hvertfall forståelig hvorfor du trenger en fleshlight.

Anonymous poster hash: 81dab...877

haha du også er jo registrert 2.aug 2010 :P Trur alle annonyme brukere er registrert med 2.aug 2010

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Har du sett jenter som øver alene for å bli gode sexpartnere? Nei å "bli kjent med seg selv" teller ikke, det er bare egen tilfredstillelse.

Pff. Jeg er langt ifra den eneste i venninneflokken som har prøvd å deepthroate med en dildo.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pff. Jeg er langt ifra den eneste i venninneflokken som har prøvd å deepthroate med en dildo.

Alle kan skryte på nett, den dagen en jente poster på diskusjon.no at hun er jævlig trent, og ønsker noen til å teste henne skikkelig. Da kan vi begynne å snakke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Alle kan skryte på nett, den dagen en jente poster på diskusjon.no at hun er jævlig trent, og ønsker noen til å teste henne skikkelig. Da kan vi begynne å snakke.

Den dagen en jente med såppass seksuell selvtillit har behov for å gjøre det for å få seg en sexpartner blir nok en stor og revolusjonerende dag for oss alle, ikke minst for bitterpikkene.

Dessuten skryter TS også bare på nett, så jeg ser ingen grunn til at hans utsagn er mer troverdig enn mitt.

Endret av Raindrops
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sett jenter som øver alene for å bli gode sexpartnere? Nei å "bli kjent med seg selv" teller ikke, det er bare egen tilfredstillelse.

Hehe, øver du med deg selv da lizzom? Nei, tenkte meg det. Hykleriet råder ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man trenger ikke trene utstyret sitt når man kan bruke en pakke med stearinlys for samme effekt. Seriøst mann! Hvis sex er så viktig for deg at du må trene utstyret, da er det en eller annen skrue som er løs. Og man trenger neppe å være selve grunderen av hjulet for å se det. De beste sex partnerene har et sundt og moderat forhold til sex, og lever slik som naturen vil at vi skal leve sammen. Ikke si at det å trene kuken var meningen med at vi kom ned på jorden, for da spyr jeg! :D



Anonymous poster hash: 8ce26...28b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...