Gå til innhold

Skogsdronninga's dagbok..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja hva skal man si..plutselig er en av mine beste veninner gjennom 7 år borte for alltid, og igjen sitter jeg med hundrevis av spørsmål..

Jeg skulle så gjerne ønsket jeg kunne få vite hva hun tenkte på denne natta..

De siste dagene har jeg ikke følt noe som helst, vært fullstendig kald og tom, har levd livet som vanlig, selv om tankene har kvernet i bakhodet hele tiden..

I dag har tårene kommet tilbake, er egentlig glad for det. Begynte å bli litt skremt over min egen reaksjon egentlig.

Fikk et kort av henne for et og et halvt års tid siden hvor man kunne lese inn en hilsen i tillegg til å skrive i det..Har sittet og hørt på stemmen hennes flere ganger i dag..Det er bare helt ubegripelig at hun er borte..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hulderjenta

Jeg har ingen ord som passer, jeg kan ikke si noe fra eller til som vil gjøre det bedre for deg....

Kan bare gi en :trøste: og si at du er i tankene mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei.

Jo det går bra med meg.

Var i hennes begravelse på fredag. Det var en fin begravelse, men likevel helt grusomt..

Var nede ved brygga og tente fakler etter begravelsen også..

Det er så uvirkelig og uforståelig at hun er død, at hun har planlagt å dø så lenge, og at hun gjorde dette uten å be noen som helst om hjelp..

Skulle så gjerne ønsket jeg kunne skjønt at hun hadde det vondt, og at hun kunne snakket med meg om dette..

Men hun ville kanskje ikke ha hjelp, siden hun ikke har snakket med noen som helst om at hun hadde det så vanskelig. Dessverre får vi aldri svar på det..

Ellers går det ganske bra med meg. Er like følelsesløs nå som før begravelsen, men jeg har fått snakket endel med noen felles venner av henne og meg, og det har gjort godt.

Takk for hilsener Kverula og Hulderjenta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Er hjemme fra skolen i dag. Orket ikke tanken på å reise dit. Vil bare være litt alene nå. De siste par dagene har vært litt tunge. Tror det rett og slett er i ferd med å gå opp for meg at min beste veninne ikke er her lenger. Fikk grini gankse mye i går kveld og det gjorde godt må jeg innrømme.

På tirsdag fikk jeg gave av de jeg er på gruppe med på skolen. Fikk en liten bok som het "Gi deg tid til å sørge" i tillegg til et stilig "fat" med et lys oppå.

Det var utrolig koselig å få en slik gave.

I morgen og på lørdag skal jeg jobbe før jeg reiser til kjæresten og blir hos han til onsdag. Skal bli veldig godt å se han igjen..Savner han nå..

Tror vi skal på en liten fest på lørdag også. Gleder meg til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Gjest Anonymous

Ja, så er jula over for denne gang. Var hos mine foreldre på julaften, og bare kosa meg. Var veldig godt å være hjemme et par dager. Deretter reiste jeg til kjæresten og var der til 3.jan. feiret selvfølgelig nyttårsaften sammen med han, pluss noen venner av han. Var en hyggelig kveld..

Tårene presset seg litt på rundt midnatt med tanke på veninna mi, men ting går mye bedre nå.

Drømmer ikke så ofte om henne heller nå, og det er ærlig talt veldig godt. Er ingen god følelse og drømme at jeg krangler med henne og om alle mulige grunner for at hun begikk selvmord. Er vel samvittigheten min som gnager tror jeg, siden jeg har drømt endel om krangling og at hun ikke vil ha meg som venn og lignende.

Jeg tok jo ikke kontakt med henne siden i sommer pga litt for mye stygge kommentarer og lignende..

Hadde jeg enda skjønt hvorfor hun var sånn!!!

Uansett har juleferien vært veldig fin, jeg har bare slappet av og kosa meg. Var også veldig godt å være med kjæresten i en hel uke. :-)

Til jul fikk jeg et gavekort på GruveSpa og antistress-massasje av kjæresten. Benyttet anledningen og dro dit på mandag ettermiddag før jeg reiste hjemover.

Fikk først leire som ble lagt på rygg og skuldre, varmeputer over, også måtte jeg ligge med det i 20 minutter. Etter de 20 minuttene masserte hun meg resten av timen..Ganske vondt, men også litt godt. Hun ble visst ganske bekymret for meg, og sa at om jeg ikke gjorde noe med dette snart, kom jeg til å få store problemer etterhvert..Har jo overspente muskler omtrent i hele ryggen, nakke og skuldre, pluss at isjasj ( skrive det sånn) punktene mine var veldig såre og ømme..

Siden jeg var så ille, skulle hun gi meg fratrekk i neste behandling, så jeg fikk bukt med dette. Får håpe jeg får reist dit ned snart igjen, slik at jeg kan få et par behandlinger til..men da blir det massasje i 20 minutter.

Var uansett en kjempefin gave å få :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Også må det jo nevnes at jeg ikke har lagt på meg et eneste gram i jula 8)

Stått helt stille i flere måneder nå..Gått ned 14,4 kilo.

men det er mange flere å ta av, så jeg håper jeg snart får gått ned litt mer igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

I dag var det skole igjen..Vel, det var jo det i går også, men jeg forsov meg så grasalt mye, så det ble ingen forelesning på meg :oops:

I dag derimot, kom jeg meg på skolen. Gikk en tur på Strandtorget etter skolen for å finne meg et par overdeler/gensere, men det var lettere sagt enn gjort. Jeg er ganske så stor, og handler dermed overdeler i BiB/Generous/XLNT-avdelingene. Vel, jeg var innom både Kappahl, Lindex og H&M, men de klærne som var for oss store var jo bare vanvittig stygge, og utvalget var mildt sagt elendig. Ikke var det noe særlig på salg heller. Endte opp med en svart (som vanlig..) overdel med v-hals. Ble det eneste jeg kunne tenke meg å gå med der :roll:

Siste gang jeg gidder å gå til det senteret for å finne meg klær i hvertfall..Tror faktisk det er det dårligste utvalget jeg har vært borti. Hvor finner store damer seg klær i Gudbrandsdalen mon tro? :ler:

Men i går derimot, gjorde jeg et meget godt kjøp! Jeg fikk kjøpt en 4-5 år gammel sofa fra Bohus, med hvilestol og pall til hele 3 kroner :sjarmor: Den så veldig ålreit ut.

Sånn er det når man tråler QXL daglig!

Har lett etter sofa en stund nå, for den som er i hybelen min er grusom. Gleder meg til den nye sofaen kommer i hus i hvertfall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ah, i dag har jeg fått vasket hele leiligheten. Jeg hadde egentlig gardiner i et kjellervindu og inn til sovealkoven min, men i dag fjernet jeg de, satte noen planter i kjellervinduet, og det ble så mye finere med en gang. Byttet også gardiner i stuevinduene. De jeg hadde oppe var så utrolig stygge ( tilhører de jeg leier av), men jeg har ikke fått skaffet meg mine egne før nå.

Uansett så ble det mye bedre her nå. :-)

Må vel snart få satt meg ned å lest litt og. Er så lite motivert for tiden, og det vi har forelesninger om nå,er ikke det som fascinerer meg mest = politikk..

Men jeg må vel bare bite tennene sammen og komme meg gjennom pensum..

Savner kjæresten noe veldig om dagen også, men får vel ikke sett han på enda en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...