Gå til innhold

Skogsdronninga's dagbok..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hei!

Tenkte jeg kunne starte en liten dagbok igjen. Er en stund siden sist, men jeg føler i hvertfall for å lage en ny en.

Vet ikke hvor mye og hvor ofte jeg skal skrive her, men det får vi se hvordan blir etterhvert.

Men nå skal jeg ut å jage elg for ente gang i dag..De tar jo aldri et hint heller! Hadde de enda vært litt mer redd meg enn de er, så hadde det kanskje gått bedre..:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei du! :)

Finfint å ha deg tilbake i dagbokrekkene! Velkommen skal du være!

Og hvis du vil bli kvitt no' elg, så er det bare å ringe! Jeg har rifla mi klar! :wink:

GOD HELG!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Kjekt med ny dagbok - ikkje fullt så kjekt med innpåsliten elg, skulle eg tru... Uffda. Men du får gjere deg riktig skummel neste gong han dukkar opp! :wink:

Ha ein fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for velkomsten folkens!

Jeg fikk ikke jagd den i går. Min far forsøkte også, men den hadde nok en liten kalv liggende i gresset ved gården her et eller annet sted, så da er det best å holde seg unna. Hjalp ikke å hverken gå i mot, rope eller klappe i hendene, så..

Det var helt tydelig at den ikke hadde planer om å gå vekk i hvertfall.

Får vel bare passe på å ikke komme mellom kalven og kua, så går det vel greit, men jeg liker ikke yppe på hissige nybakte elgmødre.. :ler:

Har vært mye besøk her denne uka, men de to faste elgene som pleier være her er litt lettere å jage. Ikke at de er så redd meg de heller, men..

Syns uansett det er litt moro at de er her så ofte, men ikke om natta..Har trossalt 2 elgbikkjer og en dachs som syns det er hysterisk moro å bjeffe på de..

Uansett så de borte i dag..for enn så lenge..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Pjuh, nettopp kommet hjem etter en strevsom handletur her i bygda. Måtte innom alle 4 matbutikkene for å finne det vi skulle ha..Planen er at jeg skal lage ostekake på mandag, men det er jo ingen naturell-kremost å oppdrive. Fant kun en naturellost med 6% fett, så får vi se hvor god kaka blir.. :roll: Mamma og jeg skal feire bursdagen vår på tirsdag for bestemor og bestefar( selv om jeg ikke har bursdag før 1.juni), og da må det jo en kake på bordet!

Ellers føler jeg at humøret er nokså bra. Tante Rød er her, så temperamentet er jo her, men det overlever jeg.

Har egentlig følt meg veldig bra etter at jeg ble utskrevet fra sjukehuset, pågangsmotet er litt større og lysten på ting er litt bedre.

I kveld blir det inntak av potetskruer og krokodiller. Må få kose meg litt i helgene syns jeg..

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for det Veslo :-)

17.mai blir sikkert en fin dag det, har ikke noe annet planlagt enn å bake kake, klippe mamma på håret og pakke.

Holder meg nok hjemme i morgen. Bor så avsides til, så det er mange kilometer til nærmeste tog, og ikke interesserer jeg meg så mye for denne dagen heller, egentlig :oops:

Men kose meg skal jeg alltids gjøre.

Vært en rolig dag i dag også. Mine foreldre har vært på hundeutstilling med dachsen, så jeg har kosa meg alene.

Ringt onkel for å låne teltet hans, noe som var helt i orden..gudsjelov!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glemte å nevne det ja..Jeg skal på telttur neste helg med 6 andre venner. Skal ut med båten i Tønsberg, og campe et eller annet sted i skjærgården hele helga. Gleder meg masse til det :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Telttur er så koselig - det hører sommern til for min del, og sambo og jeg har planlagt campingtur i Sverige i sommer!

Håper du får en fin tur i helga!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Så hyggelig at du har starta dagbok igjen :D

Hadde du planer om å på skole til høsten ? Krysser fingrene for at du kommer inn på det du vil!

Håper du har det bedre nå.

Stor klem : - )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Tusen takk for hilsener :-) Har ikke vært her på mange dager nå..

Båtturen/teltturen var kjempefin. Kosa meg glugg ihjel bortsett fra om nettene. Det var bitende kaldt, men det gikk da bra det også. Har ikke blitt sjuk heller :wink:

På lørdagen tok vi båten ut til Tjøme hvor vi grillet litt og spiste is.

Det var første gang jeg var på båttur i "vanlig" båt, og det frister virkelig til gjentagelse.

Var også i konfirmasjon forrige uke, til min fetter. Var trivelig det så lenge jeg holdt bukt med angsten.

Var litt merkelig å treffe fetteren min igjen. Har ikke sett han på 2 år, og snakk om å ha forandra seg! :o For det første var han plutselig 190 cm lang, og for det andre var han en helt annen person! Så blid, høflig og hyggelig! Følte at det var første gang jeg traff han! :ler:

Ellers har jeg det fint. Koser meg så godt jeg kan, og tar en dag av gangen. Er mye på nettet og chatter om dagen :oops: , men det er jo bare moro.

Nå skal mamma og jeg snart en tur til Hamar og handle litt.

Ha en flott dag videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Glemte å svare på spørsmålet ditt, Diva.

Stemmer at jeg har søkt på skole ja. Blir spennende å se om jeg kommer inn på førstevalget igrunn.

Jeg er vel fortsatt ikke 100 prosent sikker på om jeg skal starte til høsten. Vurderer å jobbe et år for å få orden på økonomien først, men jeg får se hva det blir til.

Jeg vil så gjerne begynne på skolen igjen, men det er ikke så lett når man har så mye annet hengende etter seg i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Håper sola skinner like fint hos deg som hos meg...Koser meg ute jeg nå! :)

Ha en fin kveld!

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Anonymous

Jo her skinner solen så godt den bare kan, Kverula :-)

Jeg har bursdag i dag!! :bursdag:

Hatt en hyggelig dag. Ingen feiring i dag, hadde det på søndag istedet med besøk av et par slektninger. Var veldig trivelig det.

Fått mye fint også, øredobber i gull, veske, ansiktskrem, truse, og en middagsinvitasjon.

Ellers har jeg det veldig fint om dagen. Føler at jeg har det veldig bra nå. Jeg har tilogmed vært på en veldig trivelig date i helga :o :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trulselinemor

Her kommer det en natt hilsen til deg.

Håper du har hatt en bra lørdag og at søndagen blir en flott dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!:)

Stakk berre innom her eg - veldig kjekt å høyre at du har det fint om dagen - fortsett med det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for hilsener. Koselig at dere gidder å skrive noen ord til meg, tiltross for at jeg har vært elendig til å sende dere noen ord tilbake..

Skal skjerpe meg :wink:

Går bra med meg. Vært hos legen i dag pga diare'en min. Må tilbake i morgen for å ta blodprøver. Avføringsprøver må jeg visst også ta..Juhu! :ler:

Håper uansett at de kan finne ut av hva som er feil. Begynner å bli passe lei nå..

Fikk også resept på p-pillen igjen. Orker ikke mer av p-ringen. Var egentlig ganske fornøyd med den, men nå syns jeg det er mer pes enn "glede" med den..Håper nå uansett at jeg tåler p-pillene jeg fikk nå..Har pleid å bli passe grinete av de gitt :oops:

I helgen reiser jeg bort til "daten min". Blir spennende å treffe han igjen, og jeg gleder meg. Jeg grubler mye, men håper dette skal gå bra. Selvtilliten min på det fysiske og det seksuelle er ganske knekt etter forholdet med eksen, så jeg vet ikke helt hvordan jeg kommer til å takle det med den "nye daten" (som jeg så fint kaller han..) og om HAN orker å være med meg i lengden når selvtilliten min er så lav..

Men vi får ta det en dag om gangen, og se hva som skjer..

Ellers så hadde jeg besøk av 3 elger i går. Veldig koselig :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...