Gå til innhold

Skogsdronninga's dagbok..


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei!

Måtte berre innom for å gratulere deg med nytt nick - eg vart ganske forvirra der ei stund! :ler:

Ha ein fin dag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

Hei du!

Nå har du satt meg skikkelig i sving! :ler:

Jeg kunne ikke skjønne hvem Skogsdronninga kunne være - men jeg kjente igjen "ble medlem"-datoen din, så jeg visste jo at jeg burde gjetta det raskere enn jeg gjorde. Har titta gjennom dagboka mi for å finne det ut der, men alle jeg trodde det var, var det altså ikke.

Men SÅ - plutselig kom det for meg at det måtte jo være DEG! Og her er jeg altså, nå har jeg spora deg opp! :)

Kjekt med nytt nick da - og et meget PASSENDE nick da! :wink:

Har ikke vært innom deg på en god stund nå, og jeg ser at du har truffet en "ny date" som du kaller han. Det ble jeg veldig glad for å lese, for det har du virkelig godt av, tror du ikke?

Jeg unner deg virkelig noe positivt etter alt det negative!

Kos dere og nyt helga!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tusen takk for koselige ord Kverula.

Var en kamerat av meg som hjalp meg med å finne nicket. Det passet jo ganske bra på meg ja.. :ler:

Ikke verst at du fant ut hvem jeg var da! :-)

I helga har jeg vært hos "daten" min. Har hatt det utrolig fint. Er så godt å være med han. Kan være meg selv, og jeg føler meg allerede veldig vel og trygg sammen med han. Mye av usikkerheten jeg har pleid å ha med det motsatte kjønn, har jeg ikke med han nye. Det er helt snålt, men veldig godt :-)

Fikk tilogmed en rose når jeg kom på fredag. Første gang jeg har fått rose av en mann uten at jeg har måttet hinte og mase først :oops:

Så helgen var perfekt på alle måter, bortsett fra den hersens magen min da! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Nei jeg har gått ned 13,1 kilo! :sjarmor:

I dag har jeg vært på skogstur med ene elgbikkja vår. Var utrolig deilig å gå litt i skogen, få luftet tankene litt og bare få være litt i fred. Bikkja og jeg ble sittende på en stubbe og kose en liten stund også. Rene sjelerensen det der! :-)

Ellers er alt som det pleier egentlig. Snakker mye med "daten" om dagen, og liker han bare bedre og bedre. Nesten litt skummelt, men jeg nyter det så godt jeg kan :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Så utrolig flott nedgang, Skogsdronninga! Du kan være storfornøyd og stolt av deg selv! :)

Holder for tiden på å slanker meg selv jeg, og har til nå gått ned 6 kg. Det er tilfredsstillende å se at man klarer å gjennomføre noe man har satt seg fore!

En rose fra din nye "date" - det var utrolig romantisk...sukk, sukk... :hjerter:

Ha en fin torsdagskveld!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei hei!

Koselig med hilsener Kverula, Arkana og Dollface! Håper dere også har hatt en fin helg!

Jepp Dollface! Neste helg blir nok enda bedre :wink:

Ja Kverula, det er en kjempegod følelse å se at det faktisk nytter! Og ikke minst kjenne at klærne begynner å bli for store :sjarmor:

Ble dessverre ingen tur til "daten" i helga, noe vi egentlig ble enige om sist helg. Han skulle hjem til sin egen familie, og det må han jo få lov til. Syns uansett det er et godt tegn at han reiser hjem til sine foreldre når han har muligheten.

Men til helga igjen derimot, DA skal jeg endelig til han igjen, og jeg gleder meg!! Blir liksom ikke helt det samme å snakke på tlf og msn :wink:

Jeg driver å planlegger helga sammen med han, men er helt blank på hva jeg skal finne på for noe søtt noe.. :oops:

Men nå er det leggedags.

God natt alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Anonymous

Har vært en dramatisk uke. Vet ikke hvor mye jeg vil fortelle om det her inne, men det går gudsjelov mye bedre nå. Jeg er fortsatt redd, skremt, sint, sjokkert, oppgitt og føler meg maktesløs, men jeg vet at hjelpen er rundt hjørnet nå..Jeg vet at ting vil bli bedre igjen, og at lysten til å leve kommer tilbake til vedkommende igjen. Jeg vet at dette skal gå bra, jeg ser jo at det allerede gjør det, men redselen vil nok være i meg for alltid tror jeg..

Jeg reiste vekk på tirsdag. Reiste til daten min, noe som gjorde utrolig godt. Fikk tilogmed en liten bamse av han når jeg kom :P

Kom hjem i går kveld, etter mange dager med støtte og hjelp, lek og moro, nærhet og kos, latter og sang, tårer og trøst.

Og ikke minst lærte vi hverandre å kjenne enda bedre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjesta

Uff, høres ut som om du har hatt noen tøffe dager - men så er det også godt å lese at du har det bra med din nye flamme!

Håper ting ordner seg og roer seg... :trøste:

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Anonymous

Heisann!

Nå er det leeenge siden jeg har vært inne på Kvinneguiden, og dagboken min er heller ikke særlig oppdatert ser jeg..

I dag fikk jeg en gledelig nyhet! Jeg kom inn på Barnevernspedagog-studiet!! :hoppe:

Jeg ble med det samme veldig i tvil på hva jeg skulle gjøre. Jeg har i hele vår vært bestemt på at jeg måtte si nei, og slått meg til ro med det ( jeg hadde vel også tvil om at jeg skulle klare å komme inn på det), både pga økonomi og slike ting, men når jeg nå fikk svar om at jeg faktisk klarte å komme inn på det jeg har drømt om, så ble følelsene litt forandret.

Snakket med den nye flammen min om dette også, for jeg var redd hvordan han ville reagere. Om jeg tar plassen, blir vi nemlig enda noen flere mil fra hverandre..og det i hele 3 år..

Men han ble kjempeglad på mine vegne, og støttet meg 100 prosent. Han nevnte også på at han kunne flytte nærmere meg etterhvert og greier. Den mannen er bare helt herlig! :-)

Mamma gråt av glede når jeg sa jeg ville takke ja.. :-)

Så nå må det ordnes bosted og studielån ganske så kjapt. Juhu!

Ellers går det veldig bra med meg for tiden. Ting er bedre etter det som skjedde, ting er vel normale igjen kan man si.

Jeg har det veldig bra sammen med den nye flammen min, og storkoser meg de dagene jeg får sammen med han. Ikke så lett å være i et ferskt og "ukjent" forhold når man bor så langt fra hverandre, men jeg syns det går bedre og bedre for hver gang.

Har fortalt han om alt som har vært med meg, om mine økonomiske problemer og alt, og han støtter meg likevel 100 prosent. Det er en merkelig følelse å hele tiden få den støtten og få følelsen at man betyr så mye for noen :kyss:

God sommer a'folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye, det var gøy for deg :P

Ordner seg vel med flammen din og avstanden også, når dere begge er instilt på at det skal gå bra.

Kos deg videre i sommer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjesta

Gratulerer så mye - dette unner jeg deg virkelig! Og som du sier - det betyr så mye å få støtte fra noen som virkelig bryr seg om en, dette skal dere klare, Sd!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei på deg!

Lenge siden du har vært her nå! Det er nok et godt tegn på at du har det bra - og det er ingenting som er bedre enn det!

:klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
Gjest Anonymous

Hallå!

Ja nå begynner det å bli en god stund siden jeg var her inne.

Har i mellomtiden flyttet og begynt på skole. Fikk adsl i hus tidlig i september, men etter å ha vært pålogget i litt over en halv time kræsjet pc'en min, og det var visst ikke bare litt som røyk..Både det ene og det andre sa farvel, så dermed satt jeg her med adsl-linje, men ingen pc. Temmelig frustrerende må jeg innrømme!

Men i helga kom kjæresten med en god og gammel pc som jeg kan bruke, så nå er jeg endelig på nett igjen.

Nå har jeg en pc med hele 2 GB harddisk! :hoho:

Alt er uansett bedre enn ingenting, også får vi se om det blir noe bedre i hus etterhvert.

Nå er jeg fattig student blitt, så da er det ikke "bare" å kjøpe seg en ny pc.

Ellers har jeg det fint. Trives godt på skolen tiltross for at jeg syns det er vanskelig å bli kjent med folk der. Leiligheten jeg bor i, liker jeg veldig godt også.

Kjæresten som han nå har blitt har jeg det utrolig fint med også. Var utrolig fint å ha han hos meg igjen i helga. Litt slitsomt med helgeforhold, men da setter man i hvertfall enda bedre pris på hverandre når man først ses :-)

Fikk en kjempefin rosebukett i helga også. :hjerte:

I dag har vi vært på badeland! Hadde ikke trodd jeg skulle våge meg dit i badedrakt, men det gikk faktisk ganske bra. Syns det var pinlig å bevege meg på "land", men det gikk seg til. Var uansett deilig å bade litt :-)

jaja, det får holde for i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, har ikke sett at du har vært innom jeg! Så koselig å se deg igjen - og ikke minst å se at du har det bra - og at du flammen din har blitt til kjæreste! :wink:

Håper på å se deg på Kg snart igjen!

Ha en strålende helg! :klem:

K

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...