AnonymBruker Skrevet 14. januar 2014 #41 Skrevet 14. januar 2014 Jenteføtter er fint det. Hvis de er små slik som mine. Anonymous poster hash: f212b...23e
AnonymBruker Skrevet 30. januar 2014 #42 Skrevet 30. januar 2014 Uff har så lyst å kose meg litt nå med et par nydelige fantastiske velduftende jenteføtter nnnammmm! Anonymous poster hash: 235f8...ed7
AnonymBruker Skrevet 31. januar 2014 #44 Skrevet 31. januar 2014 Jeg syns det er veldig rart og ekkelt! Jeg syns tær er ekkelt og jeg liker virkelig ikke min egne. Det var en gang en fyr som overnattet hos meg, vi gjorde ikke noe tull siden vi var ikke noe mer enn venner. Jeg lå våken, men han trodde tydeligvis at jeg sov.. Plutselig kjente jeg pusten han på tærne mine og plutselig begynte han å slikke på de! Jeg syns dette var veldig ekkelt i og med at han trodde jeg sov og jeg hater tærne mine. Etterhvert så hørte jeg han satt å runket, og jeg visste ikke hva jeg skulle gjøre siden jeg var stiv av skrekk. Følte at han voldtok tærne mine.. I ettertid er dette veldig morsomt å tenke på, men var grusomt når jeg lå der. Anonymous poster hash: c5228...c88 4
Gjest Dude91 Skrevet 13. mars 2014 #45 Skrevet 13. mars 2014 (endret) Kvinnelige fotsåler er fantastiske. Ikke alle jenter har sexy fotsåler, men somme er innmari tennende. Det er jo også et pluss at de fleste jenter liker fotmassasje. Endret 13. mars 2014 av Dude91
Gjest Dude91 Skrevet 13. mars 2014 #46 Skrevet 13. mars 2014 Spesielt de med røde tær og nylons. Wow... Speechless. Tenk å ha slike plantet i ansiktet mens man penetrerer henne.
Gjest Lille-pus Skrevet 13. mars 2014 #47 Skrevet 13. mars 2014 Kanskje jentene ville like føttene sine bedre dersom de gjorde som 'vi andre' som ikke lenger er 'jenter', - nemlig å stelle pent med føttene våre. Pusse/file dem, smøre dem, holde neglene pent kuttede (rett over, jevn lengde, file kantene og så lakke neglene). Velstelte føtter kan da ikke på noe vis sies å være stygge når man ser rent objektivt på fenomenet? Hva hver og en rent subjektivt mener om føtter er en helt annen og personlig sak, men det er litt snodig at såpass mange jenter mener at de ikke liker sine egne føtter.
Gjest Dude91 Skrevet 13. mars 2014 #48 Skrevet 13. mars 2014 Kanskje jentene ville like føttene sine bedre dersom de gjorde som 'vi andre' som ikke lenger er 'jenter' Jeg synes personlig at det er flere eldre kvinner (30+) med sexy føtter enn jenter på f.eks. 18 år, så det er kanskje noe i det du sier her.
Fashionistaen Skrevet 13. mars 2014 #49 Skrevet 13. mars 2014 Hater mine egne føtter. De er nokså brede i str. 36 (35 i pensko). Synes aldri de blir pene uansett hvor mye jeg filer av død hud, smører de inn og lakker neglene mine. Jeg liker heller ingen andres tær. Men det hadde ikke plaget meg nevneverdig, sett bort fra at jeg selv hadde syntes at det var snodig at noen kunne tenne på noe som jeg liker så lite selv 1
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #50 Skrevet 22. august 2015 Til dere med fotfetish: Har størrelse noe å si? er 37 mye eller lite? Hva med lange tær? og merkelige lilletær? Må huden være perfekt myk på hælen og hele foten? heheh Anonymous poster hash: e4e12...d4f 37 er perfekt lange tær er nydelig ville vørt min plikt og slikket tærna dine og føtterne dine daglig ren og myk om du ønsket det. Anonymous poster hash: 1c4b0...d9f
AnonymBruker Skrevet 22. august 2015 #51 Skrevet 22. august 2015 Hater mine egne føtter. De er nokså brede i str. 36 (35 i pensko). Synes aldri de blir pene uansett hvor mye jeg filer av død hud, smører de inn og lakker neglene mine. Jeg liker heller ingen andres tær. Men det hadde ikke plaget meg nevneverdig, sett bort fra at jeg selv hadde syntes at det var snodig at noen kunne tenne på noe som jeg liker så lite selv jeg ville elsket dine føtter garantert jeg ville slikket bort død hud svette vør dag vist du ville. skulle ønske jeg hadde en slik dame som ønsket det. Anonymous poster hash: 1c4b0...d9f 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå