Gå til innhold

Jenteføtter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjæresten min har litt fotfetisj, han elsker og slikke og suge på de. Syns det var litt rart i begynnelsen, men det er faktisk litt godt. Og det er ganske opphissende å se hvor tent han blir av det. Personlig skjønner jeg ikke helt greia, men hver sin smak ;)

Anonymous poster hash: 1a128...8e2

Hihi, ja hver sin smak :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gleder meg til sommeren for da kan man nyte synet av dette overalt! For meg er det som om jentene skulle gå toppløse, så mye tent blir jeg av det:)

Anonymous poster hash: 235f8...ed7

Gjest Nordavind
Skrevet (endret)

Elsker fotmassasje, så dersom en fremtidig partner har en fotfetisj og samtidig går med på massere de, så har han skutt gullfuglen. (Neida. Joda). :)

Endret av Nordavind
Skrevet

Min eks hatet føtter - bortsett fra mine. De ble ikke sugd på, men plukket på og brukt til runking nå og da.

Ikke det særeste jeg kan tenke meg, og siden han synes føtter generelt er fæle tok jeg det som et kompliment :)

Anonymous poster hash: d90c0...e16

Gjest earthquake
Skrevet

Ganske uskyldig fetisj, hadde egentlig ikke synes det var rart i det hele tatt om en fyr hadde fortalt meg det. Også er det jo bra å få komplimenter når man faktisk bruker å stelle med føttene og lakke tåneglene så de skal se bra ut i åpne sko f.eks. :fnise:

Skrevet

Jeg tenner virkelig på jenteføtter spesielt med sokker på som er litt stramme. Noen jenter med tennissokker hender også er veldig flott å se på.

Jeg driver ikke å sutter på dem men kan gjerne massere dem.

Jenteføtter er like tennende som rumper for meg og jeg digger å ha den fetisen grunnet den er lett å kunne se på når man vil.

Anonymous poster hash: cf156...c33
Skrevet (endret)

Det hadde ikke gjort meg noe, så lenge han ikke var fanatisk. Liker fotmassasje og neglelakk på tærne :)

Endret av Ibsenfrue
Skrevet

Noen flere som har dette som en fetish?

Kan dere jenter ha samme fetish og like gutteføtter?

Skrevet

deilig å suge på kvinnetær mens man elsker. liker også kvinneføtter som massere meg nedentil

Anonymous poster hash: b81a7...282

Skrevet

Til dere med fotfetish: Har størrelse noe å si? er 37 mye eller lite? Hva med lange tær? og merkelige lilletær? Må huden være perfekt myk på hælen og hele foten? heheh

Anonymous poster hash: e4e12...d4f
Skrevet

alt går. nesten. men sure tær liker ingen

Til dere med fotfetish: Har størrelse noe å si? er 37 mye eller lite? Hva med lange tær? og merkelige lilletær? Må huden være perfekt myk på hælen og hele foten? heheh

Anonymous poster hash: e4e12...d4f

Anonymous poster hash: b81a7...282

Skrevet

Har ingen fetish for jenteføtter, men når jeg er kåt er det deilig å suge og slikke på absolutt alt ved kroppen hennes, inklusive fingre og tær.

Skrevet (endret)

Dersom føttene er velstelte (bort med hard hud etc.) så kan de like godt, som alt annet ved dama, bli gjenstand for en smule oppmerksomhet. Småbiting, kyss, rapp og klaps osv.

Erfaringen (min) viser at mange kvinner som har et lett anstrengt forhold til føttene (også) mykner opp med riktig behandling. Var borti ei dame som nærmest var hysterisk (føttene alltid på gulvet, helst under sofaen) til sine undersåtter som "plutselig" nærmest tryglet om fotmassasje og gjerne suging på tærne, sistnevnte med seksuell tenning (for henne)som bonus.

Velstelte føtter i størrelsesorden 36-39 på den "rette" dama kan være snasent nok, om enn ikke det viktigste.

Endret av Gorgonzola
Skrevet

Ville det være rart hvis jeg bare begynte å massere føtter til fremmede jenter på cafeer, trikken etc? Eller ville de likt det?

Skrevet

Å onanere mens jeg kysser eller slikker de er en fantasi jeg har men tør ikke leve ut.

Hvorfor ikke? Tror det er mange jenter som ikke hadde latt seg avskrekke av det.

Anonymous poster hash: e2e13...e46

Skrevet

Ville det være rart hvis jeg bare begynte å massere føtter til fremmede jenter på cafeer, trikken etc? Eller ville de likt det?

Eh. Nei, det hadde ikke fremmede jenter likt, det er en litt intim ting tross alt. Så ja, det hadde vært veldig rart.

Anonymous poster hash: e2e13...e46

Skrevet (endret)

Jeg har små føtter; bruker 35-36 i skostørrelse (samboer kaller de for babyføtter). Husker en gang jeg var på fest, og møtte på en fyr (kompis av en venn av meg) med fot-fetisj... det var rart. Han tok meg plutselig på føttene,og pluselig tok han av meg sokken og sugde på den ene tåa mi (!!!). Å gud hvor jeg skvatt...

Men, det er vel ikke rart å like føtter da, bare man ikke sleiker og suger på de, synes jeg....

Endret av s@nd
  • 2 uker senere...
AnonymBruker
Skrevet

..

AnonymBruker
Skrevet

Ville vært så deilig å lukte på dem en sommerdag :)

Skrevet

Njæ, er vel ikke så rart det. Om han liker føttene mine må han gjerne kose seg så mye han vil, men akkurat kyssing og slikking vil aldri kunne ende opp i noe annet enn en sprellende latterkrampe. Fotmassasje, derimot..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...