Gå til innhold

Jenteføtter

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det normalt å like jenteføtter? Jeg synes de er svært pene å se på (ikke hos alle da, men mange), og dessuten er det så deilig å kysse på dem etc. Ville du som jente synes det var rart hvis en fyr brukte mye tid på dem?

Anonymous poster hash: 235f8...ed7

Videoannonse
Annonse
Gjest Amber Rose
Skrevet

Ja, lol. Kom til å tenke på en gang jeg og en venninne møtte noen gutter på byen. Han ene av dem hadde tydeligvis fetisj for føtter, for han prøvde å massere føttene til både meg og venninna mi. Snåleste jeg har opplevd på byen tror jeg.

Skrevet

Det triste er jo at de fleste kvinner ikke har jenteføtter. Heller gåseføtter. Anonymous poster hash: 3be02...8e1

Skrevet

Jeg har den fetisjen. Liker å suge tær spesielt

Skrevet

Jeg har stygge føtter (ikke bare noe jeg sier), og prøver å gjemme dem for alle andre enn meg selv, så hadde noen prøvd å kysse på dem hadde jeg blitt gal :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Jeg har stygge føtter (ikke bare noe jeg sier), og prøver å gjemme dem for alle andre enn meg selv, så hadde noen prøvd å kysse på dem hadde jeg blitt gal :fnise:

Hva får deg til å tro at du har stygge føtter?

Skrevet

Hva får deg til å tro at du har stygge føtter?

De ER stygge, til og med venninnene mine ler når de en sjelden gang ser dem. Vanskelig å beskrive hvordan de ser ut... Lover deg at du ikke vil se bilde :ler:

Skrevet

Hadde også syntes det var litt rart. Men jeg liker heller ikke føttene mine (de er store, str 40, og ofte klamme under :/. Synes egentlig formen og slikt er fin, så dersom jeg hadde hatt mine føtter i str 37 hadde jeg vært fornøyd) :).

Anonymous poster hash: 8ba3b...316
Gjest Lille-pus
Skrevet

Hadde ikke plagd meg nevneverdig nei, men så har jeg helt vanlige, mellomstore (str. 37), helt greie føtter med smale, profilerte ankler.

Skrevet

Å onanere mens jeg kysser eller slikker de er en fantasi jeg har men tør ikke leve ut.

Skrevet

Synes føtter er æsj og generelt sett ekkelt unntatt hos kjæresten hvor jeg av en eller annen grunn synes de er småtennende/fine. Har dog ikke noe fetisj som å sleike på de eller ha de i munnen eller noe sånt, men tenende å bli stryket over skrittet med føttene

Anonymous poster hash: 447b8...8b5
Skrevet

Jeg har fine føtter, men er ekstremt kilen og ville synes det var litt ubehagelig om noen skulle gjøre noe med dem.

• Liker 1
Skrevet

Elsker fotmassasje, så dersom en fremtidig partner har en fotfetisj og samtidig går med på massere de, så har han skutt gullfuglen. (Neida. Joda). :)

• Liker 1
Skrevet

Kjæresten min har litt fotfetisj, han elsker og slikke og suge på de. Syns det var litt rart i begynnelsen, men det er faktisk litt godt. Og det er ganske opphissende å se hvor tent han blir av det. Personlig skjønner jeg ikke helt greia, men hver sin smak ;)

Anonymous poster hash: 1a128...8e2

• Liker 1
Skrevet

Det triste er jo at de fleste kvinner ikke har jenteføtter. Heller gåseføtter.

Anonymous poster hash: 3be02...8e1

Med svømmehud, mener du?

Anonymous poster hash: baf4e...15b

Skrevet

Hadde ikke hatt noe i mot det, nei :) er jo en ganske mild fetisj, etter min mening. Jeg er ikke så glad i føtter selv, men hvis noen hadde forgudet de så hadde jeg ikke hatt noe i mot at han lekte med de :)

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Ikke akkurat rart kanskje, jeg har særere fantasier enn det selv, og hvis han liker å massere føttene mine så er det bare å kjøre på, jeg savner en god massasje. Jeg er på en annen side grusomt kilen, så kosing og kyssing kunne blitt problematisk, og han hadde risikert å ende opp med brukket nese.

Utover det så er jeg ikke storfan av føtter, men det er sikkert en erogen sone gjemt der et eller annet sted, så det kunne nok vært gøy.

Endret av Raindrops
Skrevet

Kjæresten min har litt fotfetisj, han elsker og slikke og suge på de. Syns det var litt rart i begynnelsen, men det er faktisk litt godt. Og det er ganske opphissende å se hvor tent han blir av det. Personlig skjønner jeg ikke helt greia, men hver sin smak ;)

Anonymous poster hash: 1a128...8e2

Man må venne seg til dette tror jeg også. Jeg har selv holdt på å sparke hodet av massører som rører føttene mine tidligere. Spesielt når de har dratt i tær eller plukket mellom tærne mine. Får noen uante reflekser av det. I dag er det uproblematisk å få fotmassasje, ja jeg synes det er veldig godt. Kan tenke meg det vil være noe lignende i forhold til mer seksuell aktivitet også. Føtter er stappfulle av nerver, og rett stimulering vil gi nytelse. Man må være avslappet og vite hva man holder på med.

Anonymous poster hash: b7942...558

Skrevet

Jeg har en eks med fotfetisj, og det tar litt tid å venne seg til når man ikke har vært borti det før. Når jeg vente meg til det, likte jeg det veldig godt, faktisk.

Anonymous poster hash: c4088...de4
Skrevet

Jeg hadde ikke klart meg uten.

Så jeg er absolutt for kvinneføtter. Spesielt de med røde tær og nylons. Eller de solbrune med ankellenke på stranden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...