Gå til innhold

Dårlig gjort å ikke bli med på trekant?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det er ikke dårlig gjort.

Du er supersjalu, og han vil ha trekant når du ikke vil. Ellers alt på stell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner at slike tråder får meg til å ikke ønske å eksperimentere seksuelt og i alle fall ikke fortelle en ny partner om hva jeg har vært med på tidligere, for det kan tydligvis bli brukt som pressmiddel senere.

Hadde noen oppført seg mot meg, slik TS' kjæreste gjør mot henne, så kan det hende jeg hadde mistet følelser rimelig kjapt. Spesielt hvis presset hadde pågått over tid. Så nei, TS, det er ikke dårlig gjort av deg å ikke bli med på noe du ikke føler deg komfertabel med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner at slike tråder får meg til å ikke ønske å eksperimentere seksuelt og i alle fall ikke fortelle en ny partner om hva jeg har vært med på tidligere, for det kan tydligvis bli brukt som pressmiddel senere.

På med filterhatten Wolfie ;)

Det er ikke slik de fleste menn ønsker å fremstå.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På med filterhatten Wolfie ;)

Det er ikke slik de fleste menn ønsker å fremstå.....

Jada, jeg innser det ;)

Bare innimellom at jeg mister troa på mennesker når jeg øeswr her inne :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere jenter i tråden her er veldig trangsynte. Er jo tydelig at grunnen til at kjæresten reagerer er fordi han føler at hun ikke er like glad i han som eksen. Menn må vel ha lov til å ha irrasjonelle følelser de og uten å bli kalt drittsekk?

TS: Kan du ikke bare fortelle han som du sier her, at grunnen til at du ikke vil ha trekant er fordi du har mye mer sterkere følelser for han enn eksen og at du ikke vil dele han med noen?

Eller har du allerede sagt dette, men han nekter å innse det?

Anonymous poster hash: b0bd2...e7c

Det er nok dette som er grunnen ja. Han ser også, som fremmed fugl sa, på det som en gave, som jeg ikke vil gi til ham, og da er jeg tydligvis ikke like glad i ham.

Men jeg har allerede sagt at det er fordi jeg har mye sterkere følelser for han, men likevel så skjønner han det ikke.

Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å forklare det på en annen måte, jeg har allerede sagt alt jeg føler og mener, men virker som han bare blir mer frustrert av det.

Anonymous poster hash: 08013...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker som en jævla idiot. Skjønner ikke hvorfor du vil være sammen med en som har et så sterkt behov for å ha sex med en ekstra kvinne.



Anonymous poster hash: 7ce05...e06
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, det er ikke dårlig gjort.

Du er supersjalu, og han vil ha trekant når du ikke vil. Ellers alt på stell?

Altså. Vet ikke om jeg er SÅ sjalu, men for meg som ikke har vært sjalu før så føles det mye.

Jeg vil bare ikke at han skal være med eksen (som er desperat for å få han tilbake), og kan få litt teite tanker og vondt i magen hvis han er ute med kompisene sine. Men jeg ville aldri nektet han noe av det, og jeg forteller når jeg føler det sånn, sånn at det ikke skal bli noe unødvendig drama.

Anonymous poster hash: 08013...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han virker som en jævla idiot. Skjønner ikke hvorfor du vil være sammen med en som har et så sterkt behov for å ha sex med en ekstra kvinne.

Anonymous poster hash: 7ce05...e06

Tror egentlig ikke behovet for å ha sex med en annen kvinne er så sterkt. Er mer tanken på det, og at det er "mer aktuelt" siden jeg har gjort det før. Da er det liksom ikke like utenkelig som det ville vært for en jente som absolutt aldri hadde gjort det.

Det er heller ikke sånn at han maser om det. Han har forsåvidt godtatt at jeg ikke vil. Men hver gang det dukker opp et tema som omhandler trekant (typ at andre har gjort det, det er på tv osv) så blir han helt mutt og snurt.

Anonymous poster hash: 08013...587

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke behovet for å ha sex med en annen kvinne er så sterkt. Er mer tanken på det, og at det er "mer aktuelt" siden jeg har gjort det før. Da er det liksom ikke like utenkelig som det ville vært for en jente som absolutt aldri hadde gjort det.

Det er heller ikke sånn at han maser om det. Han har forsåvidt godtatt at jeg ikke vil. Men hver gang det dukker opp et tema som omhandler trekant (typ at andre har gjort det, det er på tv osv) så blir han helt mutt og snurt.

Anonymous poster hash: 08013...587

Uff, det hadde knust meg totalt. Jeg hadde ikke klart å være sammen med en som ville ha sex med en annen dame enn kun meg! Han må jo bare finne seg i at du ikke vil det. Hva tenker han om å ha trekant med en mann forresten? Det ville han vel neppe likt nei.

Anonymous poster hash: 7ce05...e06

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke behovet for å ha sex med en annen kvinne er så sterkt. Er mer tanken på det, og at det er "mer aktuelt" siden jeg har gjort det før. Da er det liksom ikke like utenkelig som det ville vært for en jente som absolutt aldri hadde gjort det.

Det er heller ikke sånn at han maser om det. Han har forsåvidt godtatt at jeg ikke vil. Men hver gang det dukker opp et tema som omhandler trekant (typ at andre har gjort det, det er på tv osv) så blir han helt mutt og snurt.

Anonymous poster hash: 08013...587

Prøv noe alla dette

"Kjære, forstå dette da. Det er ikke det at jeg ikke er glad nok i deg, Jeg er så mye mye mer glad i deg enn eksen og ville gjort nesten hva som helst for deg. Men akkurat dette kan jeg ikke gjøre, bare tanken av å se deg med en annen jente gjør at jeg blir fysisk kvalm.

Håper du kan slutte å ta det opp og legge det bak deg, for jeg får så dårlig samvittighet hver gang du nevner det"

Hvis han fortsatt kommer til å nevne det etter dette kan jeg være enige med resten av tråden at han nærmer seg å være en drittsekk :P

Anonymous poster hash: b0bd2...e7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt at om det hadde blitt aktuelt så hadde han nok ikke villet likevel. Men at det er enhver manns største drøm osv.

Anonymous poster hash: 08013...587

Det er bare tull. Jeg har en venninne som gjerne vil ha meg med på trekant, og det spiller ingen rolle for henne om det er med en ekstra mann eller dame... Jeg har i utgangspunktet ikke noe interesse av å ha sex med flere personer samtidig, og det syns hu var helt greit.

Jeg burde jo egentlig prøve det, bare så det er prøvd, men jeg har ikke noe eget ønske om å gjøre noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har sagt at om det hadde blitt aktuelt så hadde han nok ikke villet likevel. Men at det er enhver manns største drøm osv.

Anonymous poster hash: 08013...587

Ikke min største drøm...faktisk ikke en drøm i det hele tatt... bare for å fastslå det. Det blir på en måte som å ha sex med deg men du ville ikke, så bare ligger du der og pules på...hvor mye kåthet og glede er det i det ? Ikke gjør noe du ikke selv vil. Fortell han hvorfor du ikke ønsker en trekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, jeg KAN se det litt ifra han sin side - altså, hvordan han tenker om det, men han har jo ikke riktig i det han føler på noen som helst måte. Personlig synes jeg ikke at det er dårlig gjort og det er absolutt noe du ikke må presses til. Iverstefall om du bestemmer deg for å ha denne trekanten, så krev at det blir en ekstra gutt :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...